Omega B,občas netáhne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08 lis 2009, 21:39
Omega B,občas netáhne
Zdravím,mam omegu B 2.5 td,rv.01
Můj problém je v tom že občas za jízdy auto přestane tahnout,nereaguje na plynoví pedál,ukazatel spotřeby najednou vyletí na 12 lit.a taky se nehne,auto uplně přestane kouřit,ale stačí vyšlápnout spojku a auto zas jede nějakou dobu normálně,a to se opakuje pořád dokola,diagnostika nehlásí žádnou závadu,sou vyměněný všechny podtlaky,odpojen egr ventil,nový žhavičky. Nikdo si s tim neví rady,napadá vás něco?
Jinak auto za studena i za tepla dost silně kouří-(šedě až černě)
a to tak že když přidám plyn tak za mnou není vidět.
Můj problém je v tom že občas za jízdy auto přestane tahnout,nereaguje na plynoví pedál,ukazatel spotřeby najednou vyletí na 12 lit.a taky se nehne,auto uplně přestane kouřit,ale stačí vyšlápnout spojku a auto zas jede nějakou dobu normálně,a to se opakuje pořád dokola,diagnostika nehlásí žádnou závadu,sou vyměněný všechny podtlaky,odpojen egr ventil,nový žhavičky. Nikdo si s tim neví rady,napadá vás něco?
Jinak auto za studena i za tepla dost silně kouří-(šedě až černě)
a to tak že když přidám plyn tak za mnou není vidět.
Noo to je fakt...to chce napojit na PC a zhlídnout live data..takhle by to bylo jen střílení od boku
Napadl mě ucpanej kat a nebo ten egr..já ho mám taky odpojenej,ale když jsem ho oddělával,tak vevnitř byl pěknej bordel..

Napadl mě ucpanej kat a nebo ten egr..já ho mám taky odpojenej,ale když jsem ho oddělával,tak vevnitř byl pěknej bordel..
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08 lis 2009, 21:39
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 05 led 2010, 11:56
- Bydliště: Tábor
Zdravím, mám podobný problém na renaultu scenic 1.9 DCI r.v. 2003. někdy přestane táhnou, taky nereaguje na plyn. pedál. Kouřivost je však normální. Ukazatel spotřeby je při tomto stavu ok. Na zkoušku po diagnostice jsem vyměnil váhu vzduchu, pak egr, kontrola vstřiků , potom jsem na zkoušku vyměnil celou vstřikovací rampu a stále občas zlobí. Mezi tím jsem dělal dignostiky a pořád ukazoval ty samé závady. Nádrž , sítka jsem taky zkontroloval - čisto. Nemůže to být Nějakým senzorem nebo čidlem ?
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08 lis 2009, 21:39
To první je tím,že nemáš páčku na blinkry s tempomatem,ale auto je na něj připravený a tak píše závadu .Já jen koupil páčku a závadu smazal a je to okmikysedliste píše:Konečně sem se dostal na diagnostiku,ukázalo to tohle:
1. č. 92 ovládací jednotka regulátoru rychlosti,přerušení zkrat na +
2. číslo nevím.... předvstřik
Co to vůbec znamená,jak závady odstranit?
To druhý nevím..když to píše předvstřik,tak to může být tím řídícím vstřikem a nebo potom v čerpadle.Je elektronický a tak tam určitě závada vzniknout může.
Ale je divný,že tu závadu "vyrušíš tím,že šlápneš na spojku.Na spojkovím pedálu je spínač,ale ten je tam myslím jen kvůli tempomatu (kdyžtak mě opravte)

BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08 lis 2009, 21:39
Tak to bude něco v čerpadle nebo v tom řídícím vstřiku.
Nebo třeba já jsem se setkal stím,že jsem měl volný kontakty na tom řídícím vstřiku a pokaždé,když se motor nějak zatřepal,tak mi auto přestalo jet.Ale to se mi zase na palubovce rožla kontorolka.
Nebo třeba já jsem se setkal stím,že jsem měl volný kontakty na tom řídícím vstřiku a pokaždé,když se motor nějak zatřepal,tak mi auto přestalo jet.Ale to se mi zase na palubovce rožla kontorolka.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08 lis 2009, 21:39
No mně ta oranžová kontrolka problikne,ale jen občas a to jen,když jedu a pak pustím plyn.
Ale další zajímavá věc.Včera jsem jel po dálnici a tam mi to ani jednou neudělalo.
Rychlost okolo 130km/h a otáčky něco kolem dva a půl tis.A jelo to úplně bez toho aby to vynechalo.
Jen co jsem pak sjel z dálnice,tak klasika.Jelo,přidám a zase se tomu nechtělo.Tak pustit plyn a zase šlápnout a zase to táhlo jako divá Bára.No už jsem z toho jelen. 
Ale další zajímavá věc.Včera jsem jel po dálnici a tam mi to ani jednou neudělalo.



To mi taky párkrát udělalo...myslím tu kontrolku.Hlavně,když jsem mu třeba dal na dvojku plnej...třeba do 4000 a potom ubral a na ten kvalt dojížděl do křižovatky.Jak padaly otáčky,tak někde kolem 2000 mi kontrolka problikla.Na nějakým foru jsem vyčetl,že to děla špatná hlava vstřikovacího čerpadla.Já měl v té době čerpadlo po repasu (repas bez papíru za 9000,-) a tak nevím,jestli tam udělali vše jak měli,ale z ničeho nic se už kontrolka nerožla.Už to budou určitě 2 roky a v paměti závad nic nemám.mikysedliste píše:No mně ta oranžová kontrolka problikne,ale jen občas a to jen,když jedu a pak pustím plyn.
Ale další zajímavá věc.Včera jsem jel po dálnici a tam mi to ani jednou neudělalo.Rychlost okolo 130km/h a otáčky něco kolem dva a půl tis.A jelo to úplně bez toho aby to vynechalo.
Jen co jsem pak sjel z dálnice,tak klasika.Jelo,přidám a zase se tomu nechtělo.Tak pustit plyn a zase šlápnout a zase to táhlo jako divá Bára.No už jsem z toho jelen.
Nebo kámošovi to dělalo podobný věci na BMW a on měl špatnej plynovej pedál (vadný potenciometr) ale to mu zase vyčetli v paměti závad.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08 lis 2009, 21:39