Omega B,občas netáhne

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mikysedliste
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 08 lis 2009, 21:39
Odpovědi: 0

Omega B,občas netáhne

Příspěvek od mikysedliste »

Zdravím,mam omegu B 2.5 td,rv.01
Můj problém je v tom že občas za jízdy auto přestane tahnout,nereaguje na plynoví pedál,ukazatel spotřeby najednou vyletí na 12 lit.a taky se nehne,auto uplně přestane kouřit,ale stačí vyšlápnout spojku a auto zas jede nějakou dobu normálně,a to se opakuje pořád dokola,diagnostika nehlásí žádnou závadu,sou vyměněný všechny podtlaky,odpojen egr ventil,nový žhavičky. Nikdo si s tim neví rady,napadá vás něco?
Jinak auto za studena i za tepla dost silně kouří-(šedě až černě)
a to tak že když přidám plyn tak za mnou není vidět.
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

zajed si nekomu kdo má Opel Tech nebo OpCOM
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Noo to je fakt...to chce napojit na PC a zhlídnout live data..takhle by to bylo jen střílení od boku :(
Napadl mě ucpanej kat a nebo ten egr..já ho mám taky odpojenej,ale když jsem ho oddělával,tak vevnitř byl pěknej bordel..
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
mikysedliste
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 08 lis 2009, 21:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mikysedliste »

Konečně sem se dostal na diagnostiku,ukázalo to tohle:
1. č. 92 ovládací jednotka regulátoru rychlosti,přerušení zkrat na +
2. číslo nevím.... předvstřik
Co to vůbec znamená,jak závady odstranit?
mikaradek@email.cz
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 05 led 2010, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od mikaradek@email.cz »

Zdravím, mám podobný problém na renaultu scenic 1.9 DCI r.v. 2003. někdy přestane táhnou, taky nereaguje na plyn. pedál. Kouřivost je však normální. Ukazatel spotřeby je při tomto stavu ok. Na zkoušku po diagnostice jsem vyměnil váhu vzduchu, pak egr, kontrola vstřiků , potom jsem na zkoušku vyměnil celou vstřikovací rampu a stále občas zlobí. Mezi tím jsem dělal dignostiky a pořád ukazoval ty samé závady. Nádrž , sítka jsem taky zkontroloval - čisto. Nemůže to být Nějakým senzorem nebo čidlem ?
mikysedliste
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 08 lis 2009, 21:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mikysedliste »

Tak jsem byl přímo v Opel servisu.Tam to prolezli a napíchli na pc.A na nic závažného nepřišli :? (wallbash) .Prý by to mohl taky dělat ten řídící vstřik.Nebo nějaký ventil v čerpadle.Jinak nic nenašli.Tak se asi nechám přihlásit auto do klubu UFO (LOL) tam taky řeší záhady.
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

mikysedliste píše:Konečně sem se dostal na diagnostiku,ukázalo to tohle:
1. č. 92 ovládací jednotka regulátoru rychlosti,přerušení zkrat na +
2. číslo nevím.... předvstřik
Co to vůbec znamená,jak závady odstranit?
To první je tím,že nemáš páčku na blinkry s tempomatem,ale auto je na něj připravený a tak píše závadu .Já jen koupil páčku a závadu smazal a je to ok
To druhý nevím..když to píše předvstřik,tak to může být tím řídícím vstřikem a nebo potom v čerpadle.Je elektronický a tak tam určitě závada vzniknout může.
Ale je divný,že tu závadu "vyrušíš tím,že šlápneš na spojku.Na spojkovím pedálu je spínač,ale ten je tam myslím jen kvůli tempomatu (kdyžtak mě opravte) :D ale já jezdil bez páčky a s tou první závadou asi 2 roky a nic podobnýho se mi nestalo..tak nevím
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
mikysedliste
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 08 lis 2009, 21:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mikysedliste »

No na spojku nemusím šlapat.Stačí jen když úplně pustím plyn a zase na něj šlápnu,pak tak za 2-3vteřiny to zase zabere a jede to zas něž to zase udělá.A záleží jak kdy,někdy to udělá na 5km jen jednou,někdy třeba 10x :?
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Tak to bude něco v čerpadle nebo v tom řídícím vstřiku.
Nebo třeba já jsem se setkal stím,že jsem měl volný kontakty na tom řídícím vstřiku a pokaždé,když se motor nějak zatřepal,tak mi auto přestalo jet.Ale to se mi zase na palubovce rožla kontorolka.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
mikysedliste
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 08 lis 2009, 21:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mikysedliste »

No mně ta oranžová kontrolka problikne,ale jen občas a to jen,když jedu a pak pustím plyn.
Ale další zajímavá věc.Včera jsem jel po dálnici a tam mi to ani jednou neudělalo. :? Rychlost okolo 130km/h a otáčky něco kolem dva a půl tis.A jelo to úplně bez toho aby to vynechalo. (noteeth) Jen co jsem pak sjel z dálnice,tak klasika.Jelo,přidám a zase se tomu nechtělo.Tak pustit plyn a zase šlápnout a zase to táhlo jako divá Bára.No už jsem z toho jelen. (wallbash)
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

mikysedliste píše:No mně ta oranžová kontrolka problikne,ale jen občas a to jen,když jedu a pak pustím plyn.
Ale další zajímavá věc.Včera jsem jel po dálnici a tam mi to ani jednou neudělalo. :? Rychlost okolo 130km/h a otáčky něco kolem dva a půl tis.A jelo to úplně bez toho aby to vynechalo. (noteeth) Jen co jsem pak sjel z dálnice,tak klasika.Jelo,přidám a zase se tomu nechtělo.Tak pustit plyn a zase šlápnout a zase to táhlo jako divá Bára.No už jsem z toho jelen. (wallbash)
To mi taky párkrát udělalo...myslím tu kontrolku.Hlavně,když jsem mu třeba dal na dvojku plnej...třeba do 4000 a potom ubral a na ten kvalt dojížděl do křižovatky.Jak padaly otáčky,tak někde kolem 2000 mi kontrolka problikla.Na nějakým foru jsem vyčetl,že to děla špatná hlava vstřikovacího čerpadla.Já měl v té době čerpadlo po repasu (repas bez papíru za 9000,-) a tak nevím,jestli tam udělali vše jak měli,ale z ničeho nic se už kontrolka nerožla.Už to budou určitě 2 roky a v paměti závad nic nemám.
Nebo kámošovi to dělalo podobný věci na BMW a on měl špatnej plynovej pedál (vadný potenciometr) ale to mu zase vyčetli v paměti závad.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

No tak udělej ten předvstřik,když ti to padá do nouzáku
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
mikysedliste
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 08 lis 2009, 21:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mikysedliste »

A ten předvstřik se dělá jak? To musím někam do servisu.To se musí hýbat s čerpadlem,nebo ne? Nevím nejsem,zase až takový odborník.A diesla mám poprvé.
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Jo zahýbe čerpadlem a hotovo.Já to tam ráno zavezl a odpoledne si pro to šel...550,- bez lístku a myslím,že ani nemusí sundávat sání.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

jinak jsi pomalu šetři na čerpadlo čerpdlo jsi klidně zežen ne starší
a nech jsi to vyměnit v oplu nebo bmw je to potřeba nastavit na hodinky
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Odpovědět

Zpět na „Opel“