Seat Alhambra - Výměna setrvačníku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

Belmondo píše:jo, to mě dělá stejně jako Petrovi. Ale setrvák to nebude. Buď vnitřní klouby poloos nebo spojková lamela.
spatnej vnitrni kloub by vybroval v tahu celym autem
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Belmondo
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 11 led 2007, 23:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Belmondo »

supermuf0090 píše:
Belmondo píše:jo, to mě dělá stejně jako Petrovi. Ale setrvák to nebude. Buď vnitřní klouby poloos nebo spojková lamela.
spatnej vnitrni kloub by vybroval v tahu celym autem
to ano, ale pouze v určitý rychlosti.
VW Sharan 1,9 TDi ASZ 2003
Petr Schulz
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 24 led 2010, 23:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr Schulz »

Ten třes, jaký jsem popsal je cítit z motoru. A když vypínám motor při neutrálu a nemačkam při tom spojku, tak je slyšet zaklepání a zachvění v motoru. Když ho vypínám při zmačklé spojce, tak motor zhasne v klidu a bez zachvění. I proto jsem si myslel, že by to mohl být setrvák. Ale když je tam jednohmota, tak by to mohla ta lamela klidně být.
Belmondo
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 11 led 2007, 23:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Belmondo »

jj, vidím to na lamelu. Já ji budu měnit na jaře.
VW Sharan 1,9 TDi ASZ 2003
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“