takže teoreticky jsou schpný trysky ATD jít až na 170PS....měly by nějaký smysl trysky FB, když se nechce jít výš než zmiňovaných 170PS - neberu v potaz běžnou údržbu
tdifun. a nevies nahodou aky bol kod motora? lebo tych 77kw je tiez viac.lebo ja mam cislo trysiek 038130073ag a pokial by sa dalo ist na tych 170ps bolo by to ok.
kibi píše:takže teoreticky jsou schpný trysky ATD jít až na 170PS....měly by nějaký smysl trysky FB, když se nechce jít výš než zmiňovaných 170PS - neberu v potaz běžnou údržbu
Nemůžete míchat jabka a hrušky dohromady. ATD trisky dají vpoho 170ps, ale ne na tvé fabce s origo IC. Na OII je origo FMIC jako na ARL .
Včera sem logoval 175ps G4 s origo IC ( PP764+hybridek )a lezlo to na 50stc při -2stc, v létě to musí být brutus pro turbo
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
nemíchám jabka a hrušky, šlo mi, jen jestli toho jsou schopný trysky dosáhnout - jestli mají potenciál na 165 - 170 PS...samosebou že mám připravený větší turbo a FMIC
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
kibi píše:takže teoreticky jsou schpný trysky ATD jít až na 170PS....měly by nějaký smysl trysky FB, když se nechce jít výš než zmiňovaných 170PS - neberu v potaz běžnou údržbu
Nemůžete míchat jabka a hrušky dohromady. ATD trisky dají vpoho 170ps, ale ne na tvé fabce s origo IC. Na OII je origo FMIC jako na ARL .
Včera sem logoval 175ps G4 s origo IC ( PP764+hybridek )a lezlo to na 50stc při -2stc, v létě to musí být brutus pro turbo
protože je tam mnohem větší teplota než je zdrávo?
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )