Kde je problém Eberspächer d3wz

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

já sám v dílně :)
Vratar
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 02 pro 2009, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Stara Oleška

Příspěvek od Vratar »

Zdravim do tematu mohl by mi někdo dát info kde mám obědnat žhavící svíčku a sejtko?
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3204
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

pecák
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 01 úno 2010, 21:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od pecák »

Vratar píše:Zdravim do tematu mohl by mi někdo dát info kde mám obědnat žhavící svíčku a sejtko?
nejlevnější svíčka za 725 Kč http://www.autodily1.cz/produkt/229776/ ... icka-beru/, sítko ale myslím nemá, zkus mu zavolat
Naposledy upravil(a) pecák dne 08 říj 2010, 18:30, celkem upraveno 1 x.
pecák
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 01 úno 2010, 21:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od pecák »

perfekt tipy
kocan maros
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 11 úno 2010, 16:06
Odpovědi: 0

tecie mi nafta z predhrevu motora Eberspächer D3W-Z z vifuku

Příspěvek od kocan maros »

vie mi niekto poradit tecie mi nafta z predhrevu motora Eberspächer D3W-Z z vifuku pri štarte či to je normalne alebo kde moze bit problem predhrev je namontovani spalovacov komorou dole a preto mi to pripada ze tam nema preco nafta vitekat ked vivod je v hornej časti čize ked pozrem na fotku Eberspächer D3W-Z tak musela bi sa komora naplnit do plna abi to zacalo vitekat

a chcem sa spitat či rozpojenim 8 pinoveho pripojovaceho konektora mozem bezpečne dočasne viradit z prevacki Eberspächer D3W-Z abi mi zbitočne nevitekala nafta kim to dam do kopi

čize to mozem takto odstavit kim to opravim a nebude to omezovat chladenie motora auta ?
Naposledy upravil(a) kocan maros dne 11 úno 2010, 19:40, celkem upraveno 2 x.
co-nic
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

Pokud kape nafta, znamená to velmi špatné spalování. Příčiny mohou být tyto. svíčka, sítko, malý proud vzduchu). Dělat to nesmí. Odpojením konektoru přerušíš i tok nafty do bufíku. Naftu tam dávkuje čerpadlo impulsy z bufíku.
kocan maros
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 11 úno 2010, 16:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od kocan maros »

bodyvlk píše:Pokud kape nafta, znamená to velmi špatné spalování. Příčiny mohou být tyto. svíčka, sítko, malý proud vzduchu). Dělat to nesmí. Odpojením konektoru přerušíš i tok nafty do bufíku. Naftu tam dávkuje čerpadlo impulsy z bufíku.
diki čize to mozem takto odstavit kim to opravim a nebude to omezovat chladenie motora auta ?
co-nic
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

Můžeš a nebo můžeš vyndat pojistku. Je to stejný, nebo vyndat čidlo u stěračů.
pecák
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 01 úno 2010, 21:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od pecák »

bodyvlk píše:Můžeš a nebo můžeš vyndat pojistku. Je to stejný, nebo vyndat čidlo u stěračů.
čidlo u stěračů má asi T5, ale od pisatele není zřejmé u kterého auta má problém. taky jsem slyšel, že u podávacího čerpadla se dá měnit množství dodávané nafty, třeba D4W potřebuje trochu víc krmit
kocan maros
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 11 úno 2010, 16:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od kocan maros »

bodyvlk píše:Můžeš a nebo můžeš vyndat pojistku. Je to stejný, nebo vyndat čidlo u stěračů.
pojistku som skusil č12 ale siel aj tak takze neviem ktoru je to v VW CARAVELE 1999 OBIEM 2461 cm
co-nic
kocan maros
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 11 úno 2010, 16:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od kocan maros »

pecák píše:
bodyvlk píše:Můžeš a nebo můžeš vyndat pojistku. Je to stejný, nebo vyndat čidlo u stěračů.
čidlo u stěračů má asi T5, ale od pisatele není zřejmé u kterého auta má problém. taky jsem slyšel, že u podávacího čerpadla se dá měnit množství dodávané nafty, třeba D4W potřebuje trochu víc krmit
T4 CARAVELE 2461cm 1999 predhrev EBESPRECHER D3W-Z
co-nic
pecák
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 01 úno 2010, 21:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od pecák »

kocan maros píše:
pecák píše:
bodyvlk píše:Můžeš a nebo můžeš vyndat pojistku. Je to stejný, nebo vyndat čidlo u stěračů.
čidlo u stěračů má asi T5, ale od pisatele není zřejmé u kterého auta má problém. taky jsem slyšel, že u podávacího čerpadla se dá měnit množství dodávané nafty, třeba D4W potřebuje trochu víc krmit
T4 CARAVELE 2461cm 1999 predhrev EBESPRECHER D3W-Z
pojska je v přidané spodní liště pojistek, vpravo 15A, ale jistota je rozpojit konektor k topení. hlavně jej pořádně zabal, lítá tam bordel od kola. to soudruzi moc neošéfovali, ani klakson, ani výfuk topení, ani pal.filtr. ale to patří někam jinam
kocan maros
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 11 úno 2010, 16:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od kocan maros »

ok dik zajtra skusim cize cirkulaciu vodi v chladeni to neovplivni
co-nic
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

Jenom přes něj půjde voda, on ji nebude ohřívat. Co se týká množství nafty z čerpadla, dá se upravit. Povolí se ten konec s tryskou a prodlouží se o něco chod pístku. Čerpadlo je pulzní a tudíž to jde. Ovšem, jak potom zjistit, kolik to dává nafty je asi na vyzkoušení.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“