FMIC v Octavii I
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vlož sem pls nějakej odkaz kde se to za tyhle peníze sehnat, ještě jedna věc, prosím tě na těch trubkách je nějaké zakončení/ osazení nebo tak, aby nelítaly hadice?/,  a ještě jedna/ už to někdo zkoušel? neutiká tlak někde? díky za reakci
			
			
									
									G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
						A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid ... Categories
Trubky jsou zakonceny takovou vlnkou..proste opatreni proti ulitnuti.
Jedno kolinko jsem musel rezat tak doufamze to bude drzet...melo by..je to dost utazeny...
			
			
									
									Trubky jsou zakonceny takovou vlnkou..proste opatreni proti ulitnuti.
Jedno kolinko jsem musel rezat tak doufamze to bude drzet...melo by..je to dost utazeny...
Seat ToledoII  ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
						jestli je to hliníkové kolínko, stačí když na konci na 4 místech uděláš kleštěma ohyb směrem ven, snaž se tak aby ti zůstala ta trubka kulatá, jestli je to z nerezu, stačí tam udělat proti sobě dvě krátké housenky a hlavně ty spony přetáhni znova za tepla, jinak ti to bude lítat, sám jsem si s tím hafo zažil, díky tomu mi vylítalo 7 turb, naštěstí jenom VA, to jsem měl ještě na G3, teď už půjdu na vše uplně jinak, ale díky za tip
a ještě něco, jaké máš rozměry to IC co jsis koupil? Já že ten co je na odkaze co jsi mi poslal, je nic moc rozměr
- kolik to tak může stát necaht si to poslat k nám do ČR? Nevíte někdo?
			
			
									
									a ještě něco, jaké máš rozměry to IC co jsis koupil? Já že ten co je na odkaze co jsi mi poslal, je nic moc rozměr
- kolik to tak může stát necaht si to poslat k nám do ČR? Nevíte někdo?
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
						A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Když bude zrovna v zátěži,tak ta pravděpodobnost je velká.Jestli jsi řezal trubku a nemáš tam těď to osazení,tak to držet nebude!Nejlepší je udělat ucpávky a natlakovat přes ventilek kompresorem a to vždy o něco víc než budeš tlačit!SLIVATOR píše:kdyz ti ulitne hadice tak ti automaticky odejde turbína?![]()
![]()
SLIVATOR píše:kdyz ti ulitne hadice tak ti automaticky odejde turbína?![]()
![]()
u mě to bylo složitější, někde mi to drobek utikalo a když to mělo natlačit max, tak jelikož to utikalo tak to turbo se to snažilo dohnat a posralo se 7X, AŽ POSTUPEM ČASU SEM SE DOZVĚDĚL , že sponky co jsem měl stály za hovno, nebyly uplně ideální a neměl jsem to přetažené za tepla (osazení jsem měl takže mi nic nelítalo, to jsem jenom napsal tobě aby jsi tomu předešel.)
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
						A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
pokud je to hliník stačí když na konci to na 3-4 místech ohne, dotáhne za tepla a neuletí to, hlavně vše dotáhnout za tepla!!!!!!!!!!!!, nebo jestli se toho boí tak ať mu tam někdo (kdo sváří hliník) udělá dvě housenkyCATDAVID píše:Když bude zrovna v zátěži,tak ta pravděpodobnost je velká.Jestli jsi řezal trubku a nemáš tam těď to osazení,tak to držet nebude!Nejlepší je udělat ucpávky a natlakovat přes ventilek kompresorem a to vždy o něco víc než budeš tlačit!SLIVATOR píše:kdyz ti ulitne hadice tak ti automaticky odejde turbína?![]()
![]()
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
						A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
ty jo vy me tu strasite...ja jsem rad ze jsem si to hzeky poskladal a ted tohle...no kazdopadne diky za rady...řezany a bez toho ohybu to je pouze na jednom miste jinak jsou vsechny ty trubky v origo stavu.
Dotazeni za tepla se prvovede
			
			
									
									Dotazeni za tepla se prvovede
Seat ToledoII  ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
						jo prd nestrašíme, nikdo ti tyhle základní věci neřekne, to já ti to radši povím, vím jaké to, bát se na to šlapnout, aby ti nevilítlo turbo, ale ten jeden spoj si každopádně předělej, je to lepší, než pak dávat další tubo.
Ptal jsem se několika lidí co tyhle stémi dělají, ať už na zakázku, nebo pro sebe a každej akorát řekl, že mám někde něco špatně, ale tyhle zásady nikdo neřekl
			
			
									
									Ptal jsem se několika lidí co tyhle stémi dělají, ať už na zakázku, nebo pro sebe a každej akorát řekl, že mám někde něco špatně, ale tyhle zásady nikdo neřekl
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
						A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
nj, je to sice někdy poblém, ale jistot je jistota, každá hadice po zahřátí změkne, proč myslíte, že se u koncernu hodně používá pérová sponka? 
ohřát to, strčit to do vyhřáté garáže a dotáhnout, většina spon půjde dotáhnout za provozu (během natočeného motoru)
a ohledně toho dotahování za tepla, nevím jak to kdo řeší, ale mě se tahle teze hodně potvrdila a díky tomu bylo po veškerých problémech s unikáním tlaku
			
			
									
									ohřát to, strčit to do vyhřáté garáže a dotáhnout, většina spon půjde dotáhnout za provozu (během natočeného motoru)
a ohledně toho dotahování za tepla, nevím jak to kdo řeší, ale mě se tahle teze hodně potvrdila a díky tomu bylo po veškerých problémech s unikáním tlaku
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
						A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm