FMIC v Octavii I

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

Vlož sem pls nějakej odkaz kde se to za tyhle peníze sehnat, ještě jedna věc, prosím tě na těch trubkách je nějaké zakončení/ osazení nebo tak, aby nelítaly hadice?/, a ještě jedna/ už to někdo zkoušel? neutiká tlak někde? díky za reakci
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid ... Categories

Trubky jsou zakonceny takovou vlnkou..proste opatreni proti ulitnuti.
Jedno kolinko jsem musel rezat tak doufamze to bude drzet...melo by..je to dost utazeny...
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

jestli je to hliníkové kolínko, stačí když na konci na 4 místech uděláš kleštěma ohyb směrem ven, snaž se tak aby ti zůstala ta trubka kulatá, jestli je to z nerezu, stačí tam udělat proti sobě dvě krátké housenky a hlavně ty spony přetáhni znova za tepla, jinak ti to bude lítat, sám jsem si s tím hafo zažil, díky tomu mi vylítalo 7 turb, naštěstí jenom VA, to jsem měl ještě na G3, teď už půjdu na vše uplně jinak, ale díky za tip

a ještě něco, jaké máš rozměry to IC co jsis koupil? Já že ten co je na odkaze co jsi mi poslal, je nic moc rozměr

- kolik to tak může stát necaht si to poslat k nám do ČR? Nevíte někdo?
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

kdyz ti ulitne hadice tak ti automaticky odejde turbína? :o :o :o
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

DDRagoo píše:- kolik to tak může stát necaht si to poslat k nám do ČR? Nevíte někdo?
Má to tam napsané:

Finland, Poland, Malta, Norway, Gibraltar, Czech, Switzerland, Sweden, Austria, Slovenia, Slovakia

Parcelforce Euro 48

£39 :(

2-3 Days
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

SLIVATOR píše:kdyz ti ulitne hadice tak ti automaticky odejde turbína? :o :o :o
Když bude zrovna v zátěži,tak ta pravděpodobnost je velká.Jestli jsi řezal trubku a nemáš tam těď to osazení,tak to držet nebude!Nejlepší je udělat ucpávky a natlakovat přes ventilek kompresorem a to vždy o něco víc než budeš tlačit!
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

SLIVATOR píše:kdyz ti ulitne hadice tak ti automaticky odejde turbína? :o :o :o

u mě to bylo složitější, někde mi to drobek utikalo a když to mělo natlačit max, tak jelikož to utikalo tak to turbo se to snažilo dohnat a posralo se 7X, AŽ POSTUPEM ČASU SEM SE DOZVĚDĚL , že sponky co jsem měl stály za hovno, nebyly uplně ideální a neměl jsem to přetažené za tepla (osazení jsem měl takže mi nic nelítalo, to jsem jenom napsal tobě aby jsi tomu předešel.)
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

CATDAVID píše:
SLIVATOR píše:kdyz ti ulitne hadice tak ti automaticky odejde turbína? :o :o :o
Když bude zrovna v zátěži,tak ta pravděpodobnost je velká.Jestli jsi řezal trubku a nemáš tam těď to osazení,tak to držet nebude!Nejlepší je udělat ucpávky a natlakovat přes ventilek kompresorem a to vždy o něco víc než budeš tlačit!
pokud je to hliník stačí když na konci to na 3-4 místech ohne, dotáhne za tepla a neuletí to, hlavně vše dotáhnout za tepla!!!!!!!!!!!!, nebo jestli se toho boí tak ať mu tam někdo (kdo sváří hliník) udělá dvě housenky
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

ty jo vy me tu strasite...ja jsem rad ze jsem si to hzeky poskladal a ted tohle...no kazdopadne diky za rady...řezany a bez toho ohybu to je pouze na jednom miste jinak jsou vsechny ty trubky v origo stavu.
Dotazeni za tepla se prvovede :D
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

jo prd nestrašíme, nikdo ti tyhle základní věci neřekne, to já ti to radši povím, vím jaké to, bát se na to šlapnout, aby ti nevilítlo turbo, ale ten jeden spoj si každopádně předělej, je to lepší, než pak dávat další tubo.

Ptal jsem se několika lidí co tyhle stémi dělají, ať už na zakázku, nebo pro sebe a každej akorát řekl, že mám někde něco špatně, ale tyhle zásady nikdo neřekl
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

laická otázka: dotáhnout to "za tepla" = dotáhnout spony za provozu? :roll:
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

no ja to chapu tak jako ze po zahrati ...ikdyz ted v zime to bude asi rychle chladnout...a projizdka bez predniho narazniku taky nic moc (noteeth)
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

nj, je to sice někdy poblém, ale jistot je jistota, každá hadice po zahřátí změkne, proč myslíte, že se u koncernu hodně používá pérová sponka?

ohřát to, strčit to do vyhřáté garáže a dotáhnout, většina spon půjde dotáhnout za provozu (během natočeného motoru)

a ohledně toho dotahování za tepla, nevím jak to kdo řeší, ale mě se tahle teze hodně potvrdila a díky tomu bylo po veškerých problémech s unikáním tlaku
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
fajlla
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 06 bře 2008, 17:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko

Příspěvek od fajlla »

no vidiš jak se ti to hezky povedlo.Jen jsem nikde neviděl ani jednu trubku přidělanou ke karoserii to bych napravil a taky zvaš pružný člen nekde u rozvodu ono se to nezdá ale motor se dost hejbe.Taktéž bych hadici co vede z chladiče u baterky nečím omotal aby se neprodřela o tu rouru
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

to Fajla: jj obalim to a vychytam mouchy...tenhle tejden budu mit snad vyreseny turbo a po namontovani doladim detaily...jeste se mi taky opira hadice od klimy o vedeni od FMIC takze to se tkay musi poladit
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“