
Přesně to, co Ti odpověděl odborník ze SEATu, jsem tu celou dobu všem tvrdil já. Ovšem jsou tu jedinci, kteří to prostě nechápou, mají svou pravdu a skutečná pravda je moc nezajímá (třeba Bóďa, že?).
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Marek77 píše:Teď vůbec netuším, o čem je řeč......?Tomas.cz píše:Pak taky ten jednohmotový setrvačník 240mm na převodovku Ford v Galaxy, to mě taky dojaloale to nebylo zde na fóru...
Tomas.cz píše:Marek77 píše:Teď vůbec netuším, o čem je řeč......?Tomas.cz píše:Pak taky ten jednohmotový setrvačník 240mm na převodovku Ford v Galaxy, to mě taky dojaloale to nebylo zde na fóru...
Zdroj: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... f196987236
Tohle jsem tu nikdy a nikde nenapsal a ani bych nemohl, protože to není pravda. A pokud upravuju své příspěvky, vždy pouze kvůli případným pravopisným chybám nebo překlepům.Bóďa píše:Ty si ale psal, že 95 není možné používat.
O tom se zde nikdo s tebou nepře.Marek77 píše: A nevím, co kdo má proti převodovkám v Galaxy - to je rovněž napsáno správně. Modely I mají převodovky od Fordu a modely II od koncernu. Přestavba jedničky na 6q z dvojky možná je, ale obnáší to dost složité úpravy vozu (o kterých jsem se v tom tématu rovněž rozepsal).
Ale pak mi dovol jednu otázku, proč máš z té pěkné kombinace hw dílů / PP 764, velkej IC, turbo VB, spojka jednohmota / poměrně malej výkonMarek77 píše: Jinak to sedí a vše, co je tam uvedeno, bylo skutečně tak, jak jsem psal.
Co děláš skoro dvě desítky let do VW motorů? Šrouby k vaně?Dělám do motorů VW skoro dvě desítky let a nemusíš mě učit je znát. Když Ti říkám, že do Tvého motoru patří pouze palivo s 98 oktany, můžeš té informaci zaručeně věřit.