golf IV 1.6 NEMAZE!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

navratilek
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 07 lis 2009, 22:54
Odpovědi: 0

golf IV 1.6 NEMAZE!!!

Příspěvek od navratilek »

ahoj mam problem se 100konovym golfem v benzinu. vymenil jsem cidlo mazani,olej cerpadlo a nemaze. teda maze porad. kdyz jedu dalku a porad na nej slapu tak v pohode a kdyz je dlouhej kopec a pustim to na vykvalt a z dolu a dole dam kvalt pustim spojku a pridam zacne blikat a rvat mazani. muze to delat cidlo klepani? a VAG nic nepise. moc dik za rady ;)
ohrt
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 28 úno 2009, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ohrt »

V prvom rade pomeraj budikom tlak oleja -teply /studeny, ci to zle maze alebo zle signalizuje.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Především - z kopce se rychlost nevyřazuje - to dělají jen pitomci nebo důchodci zvyklí ze stovky embéčka ;-).

Nejsem si jist, ale mám za to, že šestnáctky motory mají dvě čidla mazání. Pokud je tomu tak, potom jsi asi vyměnil to druhé, které zřejmě bylo v pořádku, a to vadné tam stále máš.

Čidlo klepání je snímač pro korekci předstihu - s mazáním nemá absolutně nic společného!!!

Zjisti si, zda máš na motoru dvě čidla mazání a pokud ano, vyměň to druhé. A jestli je tam jen jedno, změř tlak mazání cejchovaným barometrem a hned víš, na čem jsi.

Mimochodem - jakou viskozitu oleje používáš?
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 28 úno 2010, 10:05, celkem upraveno 2 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Ked to spraví len po jazde dolu kopcom,tak Ti ujde olej mimo sací koš....V akom stave je sitko na koši v olej.vani......Aký je to ročník??? Máš čidlo hladiny oleja na olej.vani??
navratilek
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 07 lis 2009, 22:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od navratilek »

ohrt píše:V prvom rade pomeraj budikom tlak oleja -teply /studeny, ci to zle maze alebo zle signalizuje.
dela to jen teply na provozni teplotu
navratilek
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 07 lis 2009, 22:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od navratilek »

Marek77 píše:Především - z kopce se rychlost nevyřazuje - to dělají jen pitomci nebo důchodci zvyklí ze stovky embéčka ;-).

Nejsem si jist, ale mám za to, že šestnáctky motory mají dvě čidla mazání. Pokud je tomu tak, potom jsi asi vyměnil to druhé, které zřejmě bylo v pořádku, a to vadné tam stále máš.

Čidlo klepání je snímač pro korekci předstihu - s mazáním nemá absolutně nic společného!!!

Zjisti si, zda máš na motoru dvě čidla mazání a pokud ano, vyměň to druhé. A jestli je tam jen jedno, změř tlak mazání cejchovaným barometrem a hned víš, na čem jsi.

Mimochodem - jakou viskozitu oleje používáš?
neni to moje auto ale dela to jen ohrate na provozni teplotu a olej tam je 10W40 schell ale kdyz vyndas treba dva zapalovacikabely od svicek tak ti taky zacne blikat mazani takze cidlo klepani ma taky souvislost. je mozny ze bude cidlo mazani jeste na vacce? ale kdyz auto bude treba hodinu na volnobech nekde klapat tak to neudela
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

navratilek píše:
Marek77 píše:Především - z kopce se rychlost nevyřazuje - to dělají jen pitomci nebo důchodci zvyklí ze stovky embéčka ;-).

Nejsem si jist, ale mám za to, že šestnáctky motory mají dvě čidla mazání. Pokud je tomu tak, potom jsi asi vyměnil to druhé, které zřejmě bylo v pořádku, a to vadné tam stále máš.

Čidlo klepání je snímač pro korekci předstihu - s mazáním nemá absolutně nic společného!!!

Zjisti si, zda máš na motoru dvě čidla mazání a pokud ano, vyměň to druhé. A jestli je tam jen jedno, změř tlak mazání cejchovaným barometrem a hned víš, na čem jsi.

Mimochodem - jakou viskozitu oleje používáš?
neni to moje auto ale dela to jen ohrate na provozni teplotu a olej tam je 10W40 schell ale kdyz vyndas treba dva zapalovacikabely od svicek tak ti taky zacne blikat mazani takze cidlo klepani ma taky souvislost. je mozny ze bude cidlo mazani jeste na vacce? ale kdyz auto bude treba hodinu na volnobech nekde klapat tak to neudela
ked vytiahnes kable od sviecok motor zacne mat nepravidelny chod a znizia sa mu otacky a tym padom zacne aj menej mazat a tak zacne svietit kontrolka mazania..snimac klepania nema nic spolocne s olejom..bez zmerania tlaku oleja sa dalej nepohnes..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
ohrt
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 28 úno 2009, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ohrt »

Package píše:
navratilek píše:
Marek77 píše:Především - z kopce se rychlost nevyřazuje - to dělají jen pitomci nebo důchodci zvyklí ze stovky embéčka ;-).

Nejsem si jist, ale mám za to, že šestnáctky motory mají dvě čidla mazání. Pokud je tomu tak, potom jsi asi vyměnil to druhé, které zřejmě bylo v pořádku, a to vadné tam stále máš.

Čidlo klepání je snímač pro korekci předstihu - s mazáním nemá absolutně nic společného!!!

Zjisti si, zda máš na motoru dvě čidla mazání a pokud ano, vyměň to druhé. A jestli je tam jen jedno, změř tlak mazání cejchovaným barometrem a hned víš, na čem jsi.

Mimochodem - jakou viskozitu oleje používáš?
neni to moje auto ale dela to jen ohrate na provozni teplotu a olej tam je 10W40 schell ale kdyz vyndas treba dva zapalovacikabely od svicek tak ti taky zacne blikat mazani takze cidlo klepani ma taky souvislost. je mozny ze bude cidlo mazani jeste na vacce? ale kdyz auto bude treba hodinu na volnobech nekde klapat tak to neudela
ked vytiahnes kable od sviecok motor zacne mat nepravidelny chod a znizia sa mu otacky a tym padom zacne aj menej mazat a tak zacne svietit kontrolka mazania..snimac klepania nema nic spolocne s olejom..bez zmerania tlaku oleja sa dalej nepohnes..
až take nizke? ta kontrolka predsa zhasina aj pri dlhsom startovani
navratilek
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 07 lis 2009, 22:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od navratilek »

Package píše:
navratilek píše:
Marek77 píše:Především - z kopce se rychlost nevyřazuje - to dělají jen pitomci nebo důchodci zvyklí ze stovky embéčka ;-).

Nejsem si jist, ale mám za to, že šestnáctky motory mají dvě čidla mazání. Pokud je tomu tak, potom jsi asi vyměnil to druhé, které zřejmě bylo v pořádku, a to vadné tam stále máš.

Čidlo klepání je snímač pro korekci předstihu - s mazáním nemá absolutně nic společného!!!

Zjisti si, zda máš na motoru dvě čidla mazání a pokud ano, vyměň to druhé. A jestli je tam jen jedno, změř tlak mazání cejchovaným barometrem a hned víš, na čem jsi.

Mimochodem - jakou viskozitu oleje používáš?
neni to moje auto ale dela to jen ohrate na provozni teplotu a olej tam je 10W40 schell ale kdyz vyndas treba dva zapalovacikabely od svicek tak ti taky zacne blikat mazani takze cidlo klepani ma taky souvislost. je mozny ze bude cidlo mazani jeste na vacce? ale kdyz auto bude treba hodinu na volnobech nekde klapat tak to neudela
ked vytiahnes kable od sviecok motor zacne mat nepravidelny chod a znizia sa mu otacky a tym padom zacne aj menej mazat a tak zacne svietit kontrolka mazania..snimac klepania nema nic spolocne s olejom..bez zmerania tlaku oleja sa dalej nepohnes..
cidlo mazani tam podle knizky je jen jedno. a jedno na vacce a to je na otacky motoru. cidlo kostri kdyz maze. a kontrolka se urcite rosviti kdyz strati signal od vackoveho hridele otacek jak ted ctu v dilenske prirucce skoda na stejnej motor
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

ohrt píše:
Package píše:
navratilek píše: neni to moje auto ale dela to jen ohrate na provozni teplotu a olej tam je 10W40 schell ale kdyz vyndas treba dva zapalovacikabely od svicek tak ti taky zacne blikat mazani takze cidlo klepani ma taky souvislost. je mozny ze bude cidlo mazani jeste na vacce? ale kdyz auto bude treba hodinu na volnobech nekde klapat tak to neudela
ked vytiahnes kable od sviecok motor zacne mat nepravidelny chod a znizia sa mu otacky a tym padom zacne aj menej mazat a tak zacne svietit kontrolka mazania..snimac klepania nema nic spolocne s olejom..bez zmerania tlaku oleja sa dalej nepohnes..
až take nizke? ta kontrolka predsa zhasina aj pri dlhsom startovani
ak mas problem s tlakom oleja tak sa ti rozsvieti aj ked sa znizia otacky..skus odpojit vstreky a startuj...dlho...ak nezhasne tak mas problem s tlakom..ale pokial nezmeras tlak nebudes vediet nic...
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
navratilek
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 07 lis 2009, 22:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od navratilek »

Package píše:
ohrt píše:
Package píše: ked vytiahnes kable od sviecok motor zacne mat nepravidelny chod a znizia sa mu otacky a tym padom zacne aj menej mazat a tak zacne svietit kontrolka mazania..snimac klepania nema nic spolocne s olejom..bez zmerania tlaku oleja sa dalej nepohnes..
až take nizke? ta kontrolka predsa zhasina aj pri dlhsom startovani
ak mas problem s tlakom oleja tak sa ti rozsvieti aj ked sa znizia otacky..skus odpojit vstreky a startuj...dlho...ak nezhasne tak mas problem s tlakom..ale pokial nezmeras tlak nebudes vediet nic...
kolik to ma mit? na volnobeh 2bar a pri pridanych 4-5bar?
navratilek
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 07 lis 2009, 22:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od navratilek »

navratilek píše:
Package píše:
ohrt píše: až take nizke? ta kontrolka predsa zhasina aj pri dlhsom startovani
ak mas problem s tlakom oleja tak sa ti rozsvieti aj ked sa znizia otacky..skus odpojit vstreky a startuj...dlho...ak nezhasne tak mas problem s tlakom..ale pokial nezmeras tlak nebudes vediet nic...
kolik to ma mit? na volnobeh 2bar a pri pridanych 4-5bar?
a stejne si myslim ze to maze. jezdi stim uz mesic :) je divny ze ani vag ni nepise
:?
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

pozri tento link a to co som tam pisal

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 2&start=15

len na margo dodam ze auto neklepalo a jazdilo...jedino to turbo odislo..
to ze malo mazalo pre motor stacilo...ak mas problem s mazanim len za tepla to znaci ze redsi olej za tepla nestiha cerpadlo natlacit..alebo moze bit banalita a bude to spinac..redsi olej na spinaci nedokaze vyvinut dostatocny tlak na spinac..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

To čidlo na vačce (přesněji řečeno na hlavě nad setrvačníkem v úrovni vačky) je čidlo tlaku oleje ve volnoběhu. Kdyby to byl snímač otáček motoru, musel by mít minimálně dva až tři dráty, zatímco to co tam máš má drát pouze jeden, mám pravdu? To čidlo, které jsi vyměnil dole na motoru, je čidlo tlaku oleje v otáčkách. Takže máš na motoru dvě čidla jako většina motorů VW a pravděpodobně to na hlavě je vadné a tudíž zatepla proměřuje a rozsvítí kontrolku.

Nad čím spekuluješ???
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Kdyby to nemazalo už nejezdíš....motor není žádný mladík a při ohřátém oleji a volnoběhu již neudrží tlak a rozsvítí se..není to na závadu,hlavně že potom zhasne..Změřit jej tlakoměrem,potom vyměnit ojniční šály a dát tam případně hustší olej/15w/40/...a ta specifikace je už tady prd platná../jestli je to těmi km/.....
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“