
golf IV 1.6 NEMAZE!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 07 lis 2009, 22:54
golf IV 1.6 NEMAZE!!!
ahoj mam problem se 100konovym golfem v benzinu. vymenil jsem cidlo mazani,olej cerpadlo a nemaze. teda maze porad. kdyz jedu dalku a porad na nej slapu tak v pohode a kdyz je dlouhej kopec a pustim to na vykvalt a z dolu a dole dam kvalt pustim spojku a pridam zacne blikat a rvat mazani. muze to delat cidlo klepani? a VAG nic nepise. moc dik za rady 

Především - z kopce se rychlost nevyřazuje - to dělají jen pitomci nebo důchodci zvyklí ze stovky embéčka
.
Nejsem si jist, ale mám za to, že šestnáctky motory mají dvě čidla mazání. Pokud je tomu tak, potom jsi asi vyměnil to druhé, které zřejmě bylo v pořádku, a to vadné tam stále máš.
Čidlo klepání je snímač pro korekci předstihu - s mazáním nemá absolutně nic společného!!!
Zjisti si, zda máš na motoru dvě čidla mazání a pokud ano, vyměň to druhé. A jestli je tam jen jedno, změř tlak mazání cejchovaným barometrem a hned víš, na čem jsi.
Mimochodem - jakou viskozitu oleje používáš?

Nejsem si jist, ale mám za to, že šestnáctky motory mají dvě čidla mazání. Pokud je tomu tak, potom jsi asi vyměnil to druhé, které zřejmě bylo v pořádku, a to vadné tam stále máš.
Čidlo klepání je snímač pro korekci předstihu - s mazáním nemá absolutně nic společného!!!
Zjisti si, zda máš na motoru dvě čidla mazání a pokud ano, vyměň to druhé. A jestli je tam jen jedno, změř tlak mazání cejchovaným barometrem a hned víš, na čem jsi.
Mimochodem - jakou viskozitu oleje používáš?
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 28 úno 2010, 10:05, celkem upraveno 2 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 07 lis 2009, 22:54
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 07 lis 2009, 22:54
neni to moje auto ale dela to jen ohrate na provozni teplotu a olej tam je 10W40 schell ale kdyz vyndas treba dva zapalovacikabely od svicek tak ti taky zacne blikat mazani takze cidlo klepani ma taky souvislost. je mozny ze bude cidlo mazani jeste na vacce? ale kdyz auto bude treba hodinu na volnobech nekde klapat tak to neudelaMarek77 píše:Především - z kopce se rychlost nevyřazuje - to dělají jen pitomci nebo důchodci zvyklí ze stovky embéčka.
Nejsem si jist, ale mám za to, že šestnáctky motory mají dvě čidla mazání. Pokud je tomu tak, potom jsi asi vyměnil to druhé, které zřejmě bylo v pořádku, a to vadné tam stále máš.
Čidlo klepání je snímač pro korekci předstihu - s mazáním nemá absolutně nic společného!!!
Zjisti si, zda máš na motoru dvě čidla mazání a pokud ano, vyměň to druhé. A jestli je tam jen jedno, změř tlak mazání cejchovaným barometrem a hned víš, na čem jsi.
Mimochodem - jakou viskozitu oleje používáš?
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ked vytiahnes kable od sviecok motor zacne mat nepravidelny chod a znizia sa mu otacky a tym padom zacne aj menej mazat a tak zacne svietit kontrolka mazania..snimac klepania nema nic spolocne s olejom..bez zmerania tlaku oleja sa dalej nepohnes..navratilek píše:neni to moje auto ale dela to jen ohrate na provozni teplotu a olej tam je 10W40 schell ale kdyz vyndas treba dva zapalovacikabely od svicek tak ti taky zacne blikat mazani takze cidlo klepani ma taky souvislost. je mozny ze bude cidlo mazani jeste na vacce? ale kdyz auto bude treba hodinu na volnobech nekde klapat tak to neudelaMarek77 píše:Především - z kopce se rychlost nevyřazuje - to dělají jen pitomci nebo důchodci zvyklí ze stovky embéčka.
Nejsem si jist, ale mám za to, že šestnáctky motory mají dvě čidla mazání. Pokud je tomu tak, potom jsi asi vyměnil to druhé, které zřejmě bylo v pořádku, a to vadné tam stále máš.
Čidlo klepání je snímač pro korekci předstihu - s mazáním nemá absolutně nic společného!!!
Zjisti si, zda máš na motoru dvě čidla mazání a pokud ano, vyměň to druhé. A jestli je tam jen jedno, změř tlak mazání cejchovaným barometrem a hned víš, na čem jsi.
Mimochodem - jakou viskozitu oleje používáš?
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
až take nizke? ta kontrolka predsa zhasina aj pri dlhsom startovaniPackage píše:ked vytiahnes kable od sviecok motor zacne mat nepravidelny chod a znizia sa mu otacky a tym padom zacne aj menej mazat a tak zacne svietit kontrolka mazania..snimac klepania nema nic spolocne s olejom..bez zmerania tlaku oleja sa dalej nepohnes..navratilek píše:neni to moje auto ale dela to jen ohrate na provozni teplotu a olej tam je 10W40 schell ale kdyz vyndas treba dva zapalovacikabely od svicek tak ti taky zacne blikat mazani takze cidlo klepani ma taky souvislost. je mozny ze bude cidlo mazani jeste na vacce? ale kdyz auto bude treba hodinu na volnobech nekde klapat tak to neudelaMarek77 píše:Především - z kopce se rychlost nevyřazuje - to dělají jen pitomci nebo důchodci zvyklí ze stovky embéčka.
Nejsem si jist, ale mám za to, že šestnáctky motory mají dvě čidla mazání. Pokud je tomu tak, potom jsi asi vyměnil to druhé, které zřejmě bylo v pořádku, a to vadné tam stále máš.
Čidlo klepání je snímač pro korekci předstihu - s mazáním nemá absolutně nic společného!!!
Zjisti si, zda máš na motoru dvě čidla mazání a pokud ano, vyměň to druhé. A jestli je tam jen jedno, změř tlak mazání cejchovaným barometrem a hned víš, na čem jsi.
Mimochodem - jakou viskozitu oleje používáš?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 07 lis 2009, 22:54
cidlo mazani tam podle knizky je jen jedno. a jedno na vacce a to je na otacky motoru. cidlo kostri kdyz maze. a kontrolka se urcite rosviti kdyz strati signal od vackoveho hridele otacek jak ted ctu v dilenske prirucce skoda na stejnej motorPackage píše:ked vytiahnes kable od sviecok motor zacne mat nepravidelny chod a znizia sa mu otacky a tym padom zacne aj menej mazat a tak zacne svietit kontrolka mazania..snimac klepania nema nic spolocne s olejom..bez zmerania tlaku oleja sa dalej nepohnes..navratilek píše:neni to moje auto ale dela to jen ohrate na provozni teplotu a olej tam je 10W40 schell ale kdyz vyndas treba dva zapalovacikabely od svicek tak ti taky zacne blikat mazani takze cidlo klepani ma taky souvislost. je mozny ze bude cidlo mazani jeste na vacce? ale kdyz auto bude treba hodinu na volnobech nekde klapat tak to neudelaMarek77 píše:Především - z kopce se rychlost nevyřazuje - to dělají jen pitomci nebo důchodci zvyklí ze stovky embéčka.
Nejsem si jist, ale mám za to, že šestnáctky motory mají dvě čidla mazání. Pokud je tomu tak, potom jsi asi vyměnil to druhé, které zřejmě bylo v pořádku, a to vadné tam stále máš.
Čidlo klepání je snímač pro korekci předstihu - s mazáním nemá absolutně nic společného!!!
Zjisti si, zda máš na motoru dvě čidla mazání a pokud ano, vyměň to druhé. A jestli je tam jen jedno, změř tlak mazání cejchovaným barometrem a hned víš, na čem jsi.
Mimochodem - jakou viskozitu oleje používáš?
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ak mas problem s tlakom oleja tak sa ti rozsvieti aj ked sa znizia otacky..skus odpojit vstreky a startuj...dlho...ak nezhasne tak mas problem s tlakom..ale pokial nezmeras tlak nebudes vediet nic...ohrt píše:až take nizke? ta kontrolka predsa zhasina aj pri dlhsom startovaniPackage píše:ked vytiahnes kable od sviecok motor zacne mat nepravidelny chod a znizia sa mu otacky a tym padom zacne aj menej mazat a tak zacne svietit kontrolka mazania..snimac klepania nema nic spolocne s olejom..bez zmerania tlaku oleja sa dalej nepohnes..navratilek píše: neni to moje auto ale dela to jen ohrate na provozni teplotu a olej tam je 10W40 schell ale kdyz vyndas treba dva zapalovacikabely od svicek tak ti taky zacne blikat mazani takze cidlo klepani ma taky souvislost. je mozny ze bude cidlo mazani jeste na vacce? ale kdyz auto bude treba hodinu na volnobech nekde klapat tak to neudela
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 07 lis 2009, 22:54
kolik to ma mit? na volnobeh 2bar a pri pridanych 4-5bar?Package píše:ak mas problem s tlakom oleja tak sa ti rozsvieti aj ked sa znizia otacky..skus odpojit vstreky a startuj...dlho...ak nezhasne tak mas problem s tlakom..ale pokial nezmeras tlak nebudes vediet nic...ohrt píše:až take nizke? ta kontrolka predsa zhasina aj pri dlhsom startovaniPackage píše: ked vytiahnes kable od sviecok motor zacne mat nepravidelny chod a znizia sa mu otacky a tym padom zacne aj menej mazat a tak zacne svietit kontrolka mazania..snimac klepania nema nic spolocne s olejom..bez zmerania tlaku oleja sa dalej nepohnes..
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 07 lis 2009, 22:54
a stejne si myslim ze to maze. jezdi stim uz mesicnavratilek píše:kolik to ma mit? na volnobeh 2bar a pri pridanych 4-5bar?Package píše:ak mas problem s tlakom oleja tak sa ti rozsvieti aj ked sa znizia otacky..skus odpojit vstreky a startuj...dlho...ak nezhasne tak mas problem s tlakom..ale pokial nezmeras tlak nebudes vediet nic...ohrt píše: až take nizke? ta kontrolka predsa zhasina aj pri dlhsom startovani


- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
pozri tento link a to co som tam pisal
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 2&start=15
len na margo dodam ze auto neklepalo a jazdilo...jedino to turbo odislo..
to ze malo mazalo pre motor stacilo...ak mas problem s mazanim len za tepla to znaci ze redsi olej za tepla nestiha cerpadlo natlacit..alebo moze bit banalita a bude to spinac..redsi olej na spinaci nedokaze vyvinut dostatocny tlak na spinac..
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 2&start=15
len na margo dodam ze auto neklepalo a jazdilo...jedino to turbo odislo..
to ze malo mazalo pre motor stacilo...ak mas problem s mazanim len za tepla to znaci ze redsi olej za tepla nestiha cerpadlo natlacit..alebo moze bit banalita a bude to spinac..redsi olej na spinaci nedokaze vyvinut dostatocny tlak na spinac..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
To čidlo na vačce (přesněji řečeno na hlavě nad setrvačníkem v úrovni vačky) je čidlo tlaku oleje ve volnoběhu. Kdyby to byl snímač otáček motoru, musel by mít minimálně dva až tři dráty, zatímco to co tam máš má drát pouze jeden, mám pravdu? To čidlo, které jsi vyměnil dole na motoru, je čidlo tlaku oleje v otáčkách. Takže máš na motoru dvě čidla jako většina motorů VW a pravděpodobně to na hlavě je vadné a tudíž zatepla proměřuje a rozsvítí kontrolku.
Nad čím spekuluješ???
Nad čím spekuluješ???
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Kdyby to nemazalo už nejezdíš....motor není žádný mladík a při ohřátém oleji a volnoběhu již neudrží tlak a rozsvítí se..není to na závadu,hlavně že potom zhasne..Změřit jej tlakoměrem,potom vyměnit ojniční šály a dát tam případně hustší olej/15w/40/...a ta specifikace je už tady prd platná../jestli je to těmi km/.....
nepropadat panice...