EGR ventil - netesnost??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
rege245
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2008, 11:06
Bydliště: PresoVW (Sk)

Příspěvek od rege245 »

ten olej unika okolo osky membranoveho ventilu, a cez tie otvory ide von, zaslepenim egr alebo hadicky to nevyriesis, mozes sice zaslepit tie dva male otvory, ale casom je mozne ze tlak bude unikat hore okolo membrany (ten pliesok)..

mna skor zaujima odkial tam je ten olej, ci zo sania, alebo z turba...?
VW Passat Comfortline, AWX, 5/2005, 169HP@MAHA, FMIC, EGR Off, remap
Avatar: VW 1.9TD
tuni1
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2010, 17:02

Příspěvek od tuni1 »

tak aj po zaslepeni je vidiet trocha oleja.. olej je zrjeme v intercooleri a tym sa dostane do egr... ale treba novy ventil.. vraj...
VW Passat 3 BG
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Odpovědi: 0
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

Tak sem o víkendu zaslepil na EGR ty dvě malé dirky, říznul jsem rovnou M8 závit a udělal si dva "červíky" a ty tam napral. Nechtělo se mi párat ten pertl nahoře. Zatím jsem jen jezdil kolem bloku a zmizel ten efekt "blow off" ventilu, žádný odfukování, pěkně všechen vzduch jde do motoru, tak uvidím jestli poznám nějaký rozdíl. Zatím mi přijde, že to jede líp odspodu. Někdo říkal, že by se to zaslepovat nemělo, ale pořádně neřekl proč, máte někdo tucha? :? Práce na 15min a dalších 30 sraní s rozborkou/zborkou (rofl)Obrázek
Obrázek
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
tuni1
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2010, 17:02

Příspěvek od tuni1 »

a olej s pod membrany ti netece??
VW Passat 3 BG
Uživatelský avatar
Promer
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 23:13
Bydliště: Martin

Příspěvek od Promer »

Recirkuláciu som zaslepil na turbe, medzi trubkou a turbom, ovládanie baňky som nechal, nech si behá piestik a nezatuhne, ak to raz budem vracať naspäť. Všimol som si ale dvojnásobné hodnoty váhy vzduchu pri voľnobežných otáčkach na prevádzkovej teplote motora. (Škoda, že som jej nevenoval pozornosť pred zaslepením). Môže to byť zvýšená požiadavka na vzduch, alebo mi odchádza váha vzduchu. Ostáva mi len polemizovať, že ak recirkulácia netlačí do sania, či sa to musí vyvážiť zvýšeným prietokom vzduchu cez vzduchový filter. V každom prípade po prvom zhodení hadice mi bol hneď jasné - že zaslepiť.
ŠOI TDi Combi Elegance, ASV81kW, EGR off, KAT on, sacie zrkadlo. Diagnostika KTS 550, pieskovanie korundom, zváranie plastov - Leister.
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Odpovědi: 0
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

Olej trochu tekl jen z těch děr, už je asi vymrskaný to futro na ventilu. Jinde bylo sucho. Proto jsem to řešil jak to zaslepit, abych neměl pořád oblitej EGR a pak to teklo zezadu na motor, ale poslední dobou se to už jen rosilo, možná je to tím, že jsem přešel v létě na lepší olej, dal sem čistič vstřiků Wynn´s a leju tam rok VIF + jen BENZINA TOP Q = asi celkově lepší péče o motor. Od podzimu mám EGR zaslepen nejdřív VAGEM na min. a pak sem dal i záslepku od vejfucku. Dnes jsem jel do práce 12km a fakt mi přijde že se to rychleji sbírá z 1500otáček, už to nemá takovej "turboefekt" :-D
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
Uživatelský avatar
Andy-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 397
Odpovědi: 0
Registrován: 22 dub 2008, 18:31
Bydliště: Kolín a Kutná Hora

Příspěvek od Andy-CZ »

Carlos TDI píše:Olej trochu tekl jen z těch děr, už je asi vymrskaný to futro na ventilu. Jinde bylo sucho. Proto jsem to řešil jak to zaslepit, abych neměl pořád oblitej EGR a pak to teklo zezadu na motor, ale poslední dobou se to už jen rosilo, možná je to tím, že jsem přešel v létě na lepší olej, dal sem čistič vstřiků Wynn´s a leju tam rok VIF + jen BENZINA TOP Q = asi celkově lepší péče o motor. Od podzimu mám EGR zaslepen nejdřív VAGEM na min. a pak sem dal i záslepku od vejfucku. Dnes jsem jel do práce 12km a fakt mi přijde že se to rychleji sbírá z 1500otáček, už to nemá takovej "turboefekt" :-D
já na to koukal ale tam nejsou závity, jak tam napasovat šroub aby to nevystřelilo ven? K čemu tam vlastně ty otvory jsou? Mám tam taky trochu oleje..
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Odpovědi: 0
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

No dyť jsem výše psal, že jsem ty díry říznul M8 závitníkem (hned posledním postupem...), jinak myslím, že ty díry tam jsou jen pro to, aby se netvořil "podtlak" když ventil "pumpuje" nahoru a dolu jak je ovládanej podtlakem od el. ventilu N18 :?
Naposledy upravil(a) Carlos TDI dne 02 bře 2010, 08:42, celkem upraveno 1 x.
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
Uživatelský avatar
Andy-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 397
Odpovědi: 0
Registrován: 22 dub 2008, 18:31
Bydliště: Kolín a Kutná Hora

Příspěvek od Andy-CZ »

Carlos TDI píše:No dyť jsem výše psal, že jsem ty díry říznul M8 závitníkem (hned posledním postupem...), jinak myslím, že ty díry tam jsou jen pro to, aby se netvořil "podtlak" když ventil "pumpuje" nahoru a dolu jak je ovládanej podtlakem nebo elektricky dle verze EGRu??? :?
ajo já si toho nevšiml. No chtěl bych to taky zkusit tímhle způsobem ale mám trochu strach aby se něco nepo...
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
tuni1
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2010, 17:02

Příspěvek od tuni1 »

chcem tiez zasrubovat tie dierky po bokoch ale bojim sa ci sa nieco nestane ???
VW Passat 3 BG
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

jestli máš egr off tak vůbec nic.
Uživatelský avatar
Andy-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 397
Odpovědi: 0
Registrován: 22 dub 2008, 18:31
Bydliště: Kolín a Kutná Hora

Příspěvek od Andy-CZ »

A když ho mám on tak se eventuelně stane co?
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To asi ještě nikdo nezkoušel, ale je možný že se to zaplní olejem který by normálně foukal ven a pravděpodobně nebude EGR správně fungovat.
tuni1
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2010, 17:02

Příspěvek od tuni1 »

no ja mam EGR zaslepeny takze zajtra sa idu dorobit dierky :)
VW Passat 3 BG
tuni1
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2010, 17:02

Příspěvek od tuni1 »

takze aj po upchani bocnych dierok tecie olej cez vicko- hlavicku.. neviem co s tym dalej... pozriem hadicu intercoolea ci tam neje vela oleja...
VW Passat 3 BG
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“