EGR ventil - netesnost??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- rege245
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 192
- Registrován: 08 kvě 2008, 11:06
- Bydliště: PresoVW (Sk)
Odpovědi: 0
ten olej unika okolo osky membranoveho ventilu, a cez tie otvory ide von, zaslepenim egr alebo hadicky to nevyriesis, mozes sice zaslepit tie dva male otvory, ale casom je mozne ze tlak bude unikat hore okolo membrany (ten pliesok)..
mna skor zaujima odkial tam je ten olej, ci zo sania, alebo z turba...?
mna skor zaujima odkial tam je ten olej, ci zo sania, alebo z turba...?
VW Passat Comfortline, AWX, 5/2005, 169HP@MAHA, FMIC, EGR Off, remap
Avatar: VW 1.9TD
Avatar: VW 1.9TD
- Carlos TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 bře 2009, 20:20
- Bydliště: Plzeňsko
Odpovědi: 0
Tak sem o víkendu zaslepil na EGR ty dvě malé dirky, říznul jsem rovnou M8 závit a udělal si dva "červíky" a ty tam napral. Nechtělo se mi párat ten pertl nahoře. Zatím jsem jen jezdil kolem bloku a zmizel ten efekt "blow off" ventilu, žádný odfukování, pěkně všechen vzduch jde do motoru, tak uvidím jestli poznám nějaký rozdíl. Zatím mi přijde, že to jede líp odspodu. Někdo říkal, že by se to zaslepovat nemělo, ale pořádně neřekl proč, máte někdo tucha?
Práce na 15min a dalších 30 sraní s rozborkou/zborkou 






Recirkuláciu som zaslepil na turbe, medzi trubkou a turbom, ovládanie baňky som nechal, nech si behá piestik a nezatuhne, ak to raz budem vracať naspäť. Všimol som si ale dvojnásobné hodnoty váhy vzduchu pri voľnobežných otáčkach na prevádzkovej teplote motora. (Škoda, že som jej nevenoval pozornosť pred zaslepením). Môže to byť zvýšená požiadavka na vzduch, alebo mi odchádza váha vzduchu. Ostáva mi len polemizovať, že ak recirkulácia netlačí do sania, či sa to musí vyvážiť zvýšeným prietokom vzduchu cez vzduchový filter. V každom prípade po prvom zhodení hadice mi bol hneď jasné - že zaslepiť.
ŠOI TDi Combi Elegance, ASV81kW, EGR off, KAT on, sacie zrkadlo. Diagnostika KTS 550, pieskovanie korundom, zváranie plastov - Leister.
- Carlos TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 bře 2009, 20:20
- Bydliště: Plzeňsko
Odpovědi: 0
Olej trochu tekl jen z těch děr, už je asi vymrskaný to futro na ventilu. Jinde bylo sucho. Proto jsem to řešil jak to zaslepit, abych neměl pořád oblitej EGR a pak to teklo zezadu na motor, ale poslední dobou se to už jen rosilo, možná je to tím, že jsem přešel v létě na lepší olej, dal sem čistič vstřiků Wynn´s a leju tam rok VIF + jen BENZINA TOP Q = asi celkově lepší péče o motor. Od podzimu mám EGR zaslepen nejdřív VAGEM na min. a pak sem dal i záslepku od vejfucku. Dnes jsem jel do práce 12km a fakt mi přijde že se to rychleji sbírá z 1500otáček, už to nemá takovej "turboefekt" 

- Andy-CZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 397
- Registrován: 22 dub 2008, 18:31
- Bydliště: Kolín a Kutná Hora
Odpovědi: 0
já na to koukal ale tam nejsou závity, jak tam napasovat šroub aby to nevystřelilo ven? K čemu tam vlastně ty otvory jsou? Mám tam taky trochu oleje..Carlos TDI píše:Olej trochu tekl jen z těch děr, už je asi vymrskaný to futro na ventilu. Jinde bylo sucho. Proto jsem to řešil jak to zaslepit, abych neměl pořád oblitej EGR a pak to teklo zezadu na motor, ale poslední dobou se to už jen rosilo, možná je to tím, že jsem přešel v létě na lepší olej, dal sem čistič vstřiků Wynn´s a leju tam rok VIF + jen BENZINA TOP Q = asi celkově lepší péče o motor. Od podzimu mám EGR zaslepen nejdřív VAGEM na min. a pak sem dal i záslepku od vejfucku. Dnes jsem jel do práce 12km a fakt mi přijde že se to rychleji sbírá z 1500otáček, už to nemá takovej "turboefekt"
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
- Carlos TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 bře 2009, 20:20
- Bydliště: Plzeňsko
Odpovědi: 0
No dyť jsem výše psal, že jsem ty díry říznul M8 závitníkem (hned posledním postupem...), jinak myslím, že ty díry tam jsou jen pro to, aby se netvořil "podtlak" když ventil "pumpuje" nahoru a dolu jak je ovládanej podtlakem od el. ventilu N18 

Naposledy upravil(a) Carlos TDI dne 02 bře 2010, 08:42, celkem upraveno 1 x.
- Andy-CZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 397
- Registrován: 22 dub 2008, 18:31
- Bydliště: Kolín a Kutná Hora
Odpovědi: 0
ajo já si toho nevšiml. No chtěl bych to taky zkusit tímhle způsobem ale mám trochu strach aby se něco nepo...Carlos TDI píše:No dyť jsem výše psal, že jsem ty díry říznul M8 závitníkem (hned posledním postupem...), jinak myslím, že ty díry tam jsou jen pro to, aby se netvořil "podtlak" když ventil "pumpuje" nahoru a dolu jak je ovládanej podtlakem nebo elektricky dle verze EGRu???
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km