Citroen C5 2,2HDi automat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
marysc5
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18 úno 2010, 17:35
Odpovědi: 0

Citroen C5 2,2HDi automat

Příspěvek od marysc5 »

Zdravím všechny,
jsem tu novej tak se omlouvám pokud dělám něco špatně :)

Nemá někdo zkušenost s 2,2HDi? Nemám výkon, nebo spíš né takovej, jakej by to mělo mít. Jede mi to tak na 80% co sem měl možnost porovnat s ostatníma 2,2kama. Měnil sem vstřiky (repas), egr, reglery a pořád nic :( přemýšlím, jestli to nemůže bejt těma vstřikama... Špatně udělany? Díky Marys

Ještě sem zapoměl jednu věc, ato že když je motor studenej a dám D tak se začne motor dusit (cca 500ot.), ale nechcipne. Vyřadím a vše OK. Sešlápnu malinko plyn dám D a jede... Díky
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14466
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Napiš členovi mirdasR32

Co to přepínání sání funguje?
marysc5
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18 úno 2010, 17:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od marysc5 »

Tomas.cz píše:Napiš členovi mirdasR32

Co to přepínání sání funguje?
Ahoj díky za tip. To sem ještě nezkoušel... Zkusím ho vyřadit...
marysc5
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18 úno 2010, 17:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od marysc5 »

Tak sání staví tak jak má... Teď si vzpomínám, že sem se s tím setkal u C8 ze to nechodilo tak jak má, ale tam to skákalo do nouzovýho režimu když sem ji dal napít... tady to nedělá vůbec nic...
mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

Pošli mi VIN. Ten repas vstřiků si dělal na svejch stávajících? Jak ti to chytá? Na pár otočení, nebo to točí dýl. Na startování jakož i na výkon má totiž stav vstřikovací soustavy velký vliv. S diagnostikou si to projížděl? Jaký je plnící tlak turba a vysoký tlak paliva na liště. Podtlakový hadičky a ventily si kontroloval? Jestli drží podtlak a těsnost všech akčních členů(EGR, klapka sání, banka turba atd....). Velikost podtlaku na vývěvě by měla být min -0.8 a baru. Na 2.2 hdi umí taky zatuhnout regulace turba. Je toho dost a bez diagnostiky se to hledá hodně špatně. A převodovka jinak řádí bez problémů?
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

U me vymena jakehosi diferencniho cidla tlaku u FAPu :)
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
marysc5
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18 úno 2010, 17:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od marysc5 »

jaykay píše:U me vymena jakehosi diferencniho cidla tlaku u FAPu :)
To vyhodnocuje ucpání FAPu a navíc se rozsvítí závada... To funguje :)
marysc5
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18 úno 2010, 17:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od marysc5 »

Tlak paliva na volnoběh (800ot.) 329bar. tlak turba 988milibaru na volnoběh - předprogramovany tlak turba 988... když přidám plyn je naprogramovaný tlak turba roven naměřenému
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14466
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Šy by ty tlaky, popřípadě hodnota z váhy vzuchu naměřit za jízdy?
marysc5
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18 úno 2010, 17:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od marysc5 »

Ve středu to změřím za jízdy a hodím to sem... Dneska sem moc nestíhal :( Díky
Odpovědět

Zpět na „Citroën“