PROBLÉM ZE STARTOVÁNÍM OCTAVIA 19 TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mara123
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 23 led 2006, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mara123 »

ted mě tak napada pokud pomaha zvednout startovací dávku tak to ukazuje na již opotřebované čerpadlo že? .. . .
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
octávia
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 13 srp 2006, 10:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Králiky

Příspěvek od octávia »

dimec píše:
octávia píše:Zdravím,jo už sem to vyřešil.
Takže-vyměnil jsem-baterku-startér-ale furt to nebylo ono, nějaké zlepšení tam bylo.Ale furt to nebylo ono.Tak jsme zvedli startovací dávku.A ted to jde fakt dobře :) Obrázek

ALE DÍKY VŠEM JSTE SUPÉR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mas to prestavene na RS predek chci to taky delat mam svetla svorkovnice naraznik masku ale nchci davat vyztuhu mesl jsi faceliftovou nebo jsi upravil starou???



Ahoj. Výztuhu jsem nechal původní akorát jsem ji trošičku upravil.Aby tam dobře seděl nárazník a světla.Ale jestli máš finance navíc tak si klidně kup novou faceliftovou. Ale podle mě je to zbytečný. Budeš dávat taky RS nárazník? :-)
octávia
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 13 srp 2006, 10:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Králiky

Příspěvek od octávia »

Já už si to nepamatuju, ale dělal mě to Matrix.
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

ŘJ motoru >> Login >> 12233 >> Přizpůsobení >> skupina 05 >> hodnota 33099 (maximum co jde). Měly by se zlepšit starty za tepla.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
dimec

Příspěvek od dimec »

Matrix píše:ŘJ motoru >> Login >> 12233 >> Přizpůsobení >> skupina 05 >> hodnota 33099 (maximum co jde). Měly by se zlepšit starty za tepla.
am to trebai vliv na start za studena???
cereus
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 16 kvě 2006, 16:15
Odpovědi: 0
Bydliště: okolie Nitry

Příspěvek od cereus »

"Měly by se zlepšit starty za tepla."
Od kolkych stupnov to ma vplyv na lepsie startovanie? Startovanie za tepla v podstate moze znamenat starovat motor zohriaty na 80 st., ale aj napriklad 47 st. Takze predpokladam, ze asi je nejaka hranicna teplota, pod ktorou zvysenie startovacej davky uz nema vplyv na start motora. Pytam sa na to preto, lebo si planujem dat zvysit spominanu startovaciu davku.
Naposledy upravil(a) cereus dne 07 lis 2006, 20:18, celkem upraveno 1 x.
Octavia combi 1.9 TDI 66 kW, AGR ´98
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

dinec: no pokud jde o startovani za studena, hlavne pri teplotach kolem 0, kdy uz by to mohlo zhavit,ale nejak extra to nezhavi tak jde prodlouzit doba zhaveni..jan klicky v zapalovani ..pak..ŘJ motoru >> Login >> 12233 >> Přizpůsobení >> skupina 12 >> treba zkusit hodnotu 32738

pak vyskocit z RJ..otocit klickem a kouknout na novou hodnotu predzhavovani..
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

Matrix píše:ŘJ motoru >> Login >> 12233 >> Přizpůsobení >> skupina 05 >> hodnota 33099 (maximum co jde). Měly by se zlepšit starty za tepla.
maximum je 33268 ;)
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

martex píše:
maximum je 33268 ;)
Mě to víc jak 33099 neuloží :(
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

Matrix píše:
martex píše:
maximum je 33268 ;)
Mě to víc jak 33099 neuloží :(
hmm.. to je zvláštní zrovna včera jsem to zvednul u O1 co máš ty tj.81kw AHF akorát z 98mr.
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

Matrix píše:ŘJ motoru >> Login >> 12233 >> Přizpůsobení >> skupina 05 >> hodnota 33099 (maximum co jde). Měly by se zlepšit starty za tepla.
Tak bych řekl, že ty teplý starty se trošku zelpšily. Na příští tejden jsem už objednanej na seřízení toho předvstřiku. Pak už zbejvá jenom startér, baterka ... (LOL)
nemám žádné auto na naftu
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Mě to taky nestartovalo,podle TDI grafu jsem nastavil předvstřik,zlepšilo se to,ale nebylo to ono. Takže jsem minulej týden vyměnil startér a fachá to úplně v pohodě. ;)
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Kartmen má ale základní nastavení počátku vstřiku tak rozhozený, že se nevešel ani do grafu :) tak tam by to mohlo snad pomoc. Páč jinak startér točí hezky.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Udělej ten předvstřik a pak teprve řeš něco dál. Musíš postupně a dojdeš k vítězství. (noteeth) Začíná se vždycky tím,co je hned jasný,že je špatně a ne ladit startér,dávku,trysky,svíčky a bůhví co ještě,když máš předvstřik za rohem.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

hm většinou tim že je blbá dávka tak odejde rychleji starter,ale to neni příčina to je důsledek jak psal origoš a neni snad lepší než skoušet vše možné to napíchnout a pak teprv činit
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“