Kontrola Predvstriku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kontrola Predvstriku
Požadavek pro měřeni předvstřiku pomoci TDIGRAFU je 85stupnu ale me se ohřeji jen na max 83stupnu.
Kde hledat závadu?Termostat?
A při téhle teplotě graf je sice v toleranci ale pod modrou čarou na vodorovné ose cca 40
Můžou mít ještě ty dva stupně do ohřátí vliv na ten výsledek předvstřiku?
Kde hledat závadu?Termostat?
A při téhle teplotě graf je sice v toleranci ale pod modrou čarou na vodorovné ose cca 40
Můžou mít ještě ty dva stupně do ohřátí vliv na ten výsledek předvstřiku?
Naposledy upravil(a) MajklMTB dne 15 bře 2010, 14:55, celkem upraveno 3 x.
Passat Variant 66KW+1749VA turbo+DSLA 502+EGR a KAT OFF+Soft TDIFun
ano v grafu je teplota nafty vs predvstrik, ale dole to pise nedostatecne ohraty motor (chladici kapalina). staci novejsi verze tdigrafu a tam se da zaskrtnout at to tuhletu vec nehlidaTomas.cz píše:Ano, ale opakuji je to teplota nafty a stejně máš motor teplej tak na samotný nastavení to nemá vliv.
Já osobně dám měřený hodnoty, kanál 000, základní nastavení a kouknu do pole 2, cvičím s kolem na čerpadle až je tam cca 55 hodnota a hotovo, TDi graf ani nezapínám.

Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 06 čer 2011, 07:45
- Bydliště: Košice
Nastavuje sa to nad modru čiaru iba kvôli tomu, že ked sa vytiahne rozvodový remen, tak aby to bolo ešte stale v tolerancii. Pri vymene rozvodov, ked sa nastaví 54-55, tak pred dalšiou vymenou( po 90 000km) tam bude okolo 45. Potom to nemusiš riešit 40 000km po rozvodov to neštartuje pri -15, napriek tomu že všetko maš nové.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K