dotaz na předvstřik
Moderátoři: šulda, Moderátoři
dotaz na předvstřik
ahoj
mám dotaz ohledně předvstřiku. dá se seřídit na 2,5 tdi (114kw superb) ?? byl jsem v bosh servisu a tam mi řekli že se to manuálně seřídit nedá , že si to "dělá samo auto". tady jsem ale v diskuzích vyčetl , že by to jít mělo....
kamarád co má super vag , to nikdy nedělal , tak neví .... každopadně když jsem tam pustil kontrolu počátku vstřiku tak to psalo něco kolem 15 stupňů je to možný ?? nebo se to kontroluje jinak ?
nebo bude nejednoduší ztajet do original škoda servisu ??
ještě mám otázku jestli se to může za provozu rozhodit? není to příznak nějaké závady či něčeho jiného ? (např rozvody)
díky moc
mám dotaz ohledně předvstřiku. dá se seřídit na 2,5 tdi (114kw superb) ?? byl jsem v bosh servisu a tam mi řekli že se to manuálně seřídit nedá , že si to "dělá samo auto". tady jsem ale v diskuzích vyčetl , že by to jít mělo....
kamarád co má super vag , to nikdy nedělal , tak neví .... každopadně když jsem tam pustil kontrolu počátku vstřiku tak to psalo něco kolem 15 stupňů je to možný ?? nebo se to kontroluje jinak ?
nebo bude nejednoduší ztajet do original škoda servisu ??
ještě mám otázku jestli se to může za provozu rozhodit? není to příznak nějaké závady či něčeho jiného ? (např rozvody)
díky moc
Ano, nastavuje sa rucne. Ak sa nemylim tak by to malo byt 01motor/Zakladne nastavenie/kanal 004/policko "pozdeji" - hodnotu nastavit tak na 2 stupne
Unavou resp. natiahnutim remena po X tisic km sa to moze malinko rozladit, ale naozaj len malinko a to ma zanedbatelny vplyv.
Zle nastaveny uhol vstreku moze mat za pricinu, horsie prip. zle starty, dlhsie tocenie kym to chytne, ovplyvnuje spotrebu paliva (zvysuje), motor nemusi mat optimalny vykon a taktiez to ma znacny vplyv na celkovu kulturu chodu motora a dymivost.
Unavou resp. natiahnutim remena po X tisic km sa to moze malinko rozladit, ale naozaj len malinko a to ma zanedbatelny vplyv.
Zle nastaveny uhol vstreku moze mat za pricinu, horsie prip. zle starty, dlhsie tocenie kym to chytne, ovplyvnuje spotrebu paliva (zvysuje), motor nemusi mat optimalny vykon a taktiez to ma znacny vplyv na celkovu kulturu chodu motora a dymivost.
Das dole kryt z rozvodov tak aby si sa dostal k ozubenej remenici cerpadla. Na nej si centrofixou oznac povodnu polohu, povolis srubi a skutocne velmi jemne potrosku cca. po 0.1mm pohnes oskou podla potreby. Do ktorej strany pohnut a kolko zistis ked to skontrolujes vo VAGu. Musis sa dostat co najblizsie k cislu 2.
tak jsem se dnes o to pokoušel hejbal jsem opatrně na obě strany pak zkoušel a měřil.až do extrému kdy to nechtělo chytnout a jen to kouřilo , ale furt mi to ukazovalo -5,4 stupně ať jsem posouval jak sem posouval to číslo se neměnilo..... měnili se akorát ty procenta....
asi nechám udělt rozvody a rovnou seřízení někde kdo tomu rozumí , ikdyž to bude asi taky těžký najít
asi nechám udělt rozvody a rovnou seřízení někde kdo tomu rozumí , ikdyž to bude asi taky těžký najít

- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
asi jsi koukal do "měřených hodnot"...tak opáčko a udělej to samý v "základním nastavení"curdin píše:tak jsem se dnes o to pokoušel hejbal jsem opatrně na obě strany pak zkoušel a měřil.až do extrému kdy to nechtělo chytnout a jen to kouřilo , ale furt mi to ukazovalo -5,4 stupně ať jsem posouval jak sem posouval to číslo se neměnilo..... měnili se akorát ty procenta....
asi nechám udělt rozvody a rovnou seřízení někde kdo tomu rozumí , ikdyž to bude asi taky těžký najít

***VAG,PSA,Renault***