Po výmene brzdových doštičiek (DELPHI) auto brzdí o poznanie slabšie ako pred výmenou. Na nových doštičkách som najazdil cca 7 tis. km.
Môže to byť výrobcom?
Slabá účinnosť bŕzd VW Passat TDI 96kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Slabá účinnosť bŕzd VW Passat TDI 96kW
Pokud jsi jenom měnil desky a neotevíral jsi systém brzd(odvzdušňování)může to být složením směsi z které jsou vyrobený.Jsou různé druhy složení podle použití.Taky je možný že máš na kotoučích nerovnosti do kterých staré desky zapadli celou svojí plochou a nové se kotouče dotýkají jenom částečně.Jinak výrobci většinou v letáku upozorňují na zmenšenou účinnost brzd po výměně(je třeba je zajet)nesmíš je ale přepálit.Rabaka píše:Po výmene brzdových doštičiek (DELPHI) auto brzdí o poznanie slabšie ako pred výmenou. Na nových doštičkách som najazdil cca 7 tis. km.
Môže to byť výrobcom?
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Pokud jsi jenom zatlačil pístky tak jsi nic nezavzdušnil ale pokud jsi třeba povoloval odvzdušňáky tak je možnost že se tam dostal vzduch a bude to chtít odvzdušnit.Dej to radši někomu kdo bude vědět co dělat.S brzdama se nevyplatí si hrát.Rabaka píše:Čo v takom prípade ak sa otvoril systém odvzdušnenia? Ak si dobre spomínam, pred výmenou som vtlačil piestiky do strmeňa a prebytočná brzdová kvapalina vytiekla cez nádržku.
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele: