Bionafta (směsná nafta) a motory PD
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 led 2010, 19:38
- Bydliště: Karvina
ach jeje
aditiva používám do řepky kvuli zvednutí cetanového čisla a filtrovatelnosti a zanášení palivové soustavy,,,,motorové oleje s 2krát násobnou výměnou lhutou při provozu na BIO paliva.vyráběj dary chemije Angličani..jo dale berou to všechno odemně taxikáři co jezděj hlavně řepku ale čistou a to maJÍ VŠICHNI HDI,CRD,PD,už skoro 2roky a nikdo nemněl za celou dobu vstřikovač zadřeny nebo zakarbonovaný či zničeny olej od řepky zakarbonované kroužka nebo cokoli jiného...to co se píše v tisku a a ruzne elaboráty škodlivosti řepného oleje na vyskotlaky sistém přímého vstřikování naftových motoru je hloupej žvást!!!Realita je jiná,,omlouvám se za gramatické hrubky!!!
Re: ach jeje
takže tí taxikári čo majú CRDI alebo sommon rail jazdia normálne na olej? lebo som sa bál že o pár rokov na čom buideme jazdiť ked už staré dobré PD vymyznú:DDDUž mně s Ro bolí hlava píše:jo dale berou to všechno odemně taxikáři co jezděj hlavně řepku ale čistou a to maJÍ VŠICHNI HDI,CRD,PD,už skoro 2roky a nikdo nemněl za celou dobu vstřikovač zadřeny nebo zakarbonovaný či zničeny olej od řepky zakarbonované kroužka nebo cokoli jiného...to co se píše v tisku a a ruzne elaboráty škodlivosti řepného oleje na vyskotlaky sistém přímého vstřikování naftových motoru je hloupej žvást!!!Realita je jiná,,
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 led 2010, 19:38
- Bydliště: Karvina
nepiš CRDI
piš CRD a PD jsou tu profesionální znalci a teoretici jo!!!! jezděj normálně bez problemu ti co nemají upraven ohřev a 2nadrž v zimně ředěj ale jinač jak je víc jak+5stupnu nad nulou tak na čistou řeeepku
Re: nepiš CRDI
No jestli jezděj i v teplym počasí s NEUPRAVENYM systémem tzn. hlavně bez předehřevu na řepku (neesterifikovanou) takže s viskositou stolního oleje tak se jim prostě kroužky časem připečou a vstřikovače když ne přidřou tak dřív opotřebí a budou mimo výrobní tolerance.Už mně s Ro bolí hlava píše:piš CRD a PD jsou tu profesionální znalci a teoretici jo!!!! jezděj normálně bez problemu ti co nemají upraven ohřev a 2nadrž v zimně ředěj ale jinač jak je víc jak+5stupnu nad nulou tak na čistou řeeepku
Navíc pokud fakt neředěj s naftou tak i v letě se mohou objevit potíže s filtrovatelností při vyšší ztátěži motoru a tim pádem nedostatkem paliva např. při předjíždění.
Výsledek rozsáhleho testu po 300 h na provoz s motorovou naftou, s 50% řepky a 100% řepka (vše bez předehřevu) - podíl usazenin na trysce je skoro 16 mg ( 100% řepka ) oproti 2 mg ( čistá nafta ). Totéž platí pro pístní kroužky apod. Zdroj :Motorprüflauf mit Rapsöl-Diesel-Mischungen , Universität Hohenheim

VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 led 2010, 19:38
- Bydliště: Karvina
Dani34el
taháš tu tabulky ktere jsou velmi stare atd.samozřejmne je potstane lepší mít 2nadr. sistem u CRD,PD. ale realita je ta že se jezdí bez uprav ohřevu a pruplachu.....ale kdo ti natloukl pičoviny do hlavy o zadíraní vstřikovaču při pohonu na řepku !!za 5let co dělám s rostlinou jsem neřešil zadřeny vstřikovač u PD nebo CRD kvuli řepce ..za poslední rok 3krat Mercedes G 400CDI .Renault Master CRD ten 2krat a to na velice kvalitní NAFTU prej!!!!totálně zadřene vstřikovače..ALE NE NIKDY NA ŘEPKU..otluč si ty tabulky o hlavu ....REALITO
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 led 2010, 19:38
- Bydliště: Karvina
REALITO
dnes jsem byl na emisích s TRANSPORTEREM TDI totálně emise kompletně čiste na 0% jak v pevnych častech tak CO2 prostě čiste vše 0%
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 led 2010, 19:38
- Bydliště: Karvina
opravdu žasnu
DANi vysvětli mi tabulkovej čím to je..vyčti to s tabulek.. 

Re: REALITO
Už mně s Ro bolí hlava píše:dnes jsem byl na emisích s TRANSPORTEREM TDI totálně emise kompletně čiste na 0% jak v pevnych častech tak CO2 prostě čiste vše 0%
to jako,že nenaměřili žádné emise?prostě čistý vzduch-jak vdechne,stejný i vydechne?

jak jsi to myslel těch 0 %?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 led 2010, 19:38
- Bydliště: Karvina
emise
vyfukové plyny prostě čiste..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: REALITO
na emisích se měří kouřivost naftových motorů,Už mně s Ro bolí hlava píše:dnes jsem byl na emisích s TRANSPORTEREM TDI totálně emise kompletně čiste na 0% jak v pevnych častech tak CO2 prostě čiste vše 0%
to ti fakt měřili CO2 můžeš poslat fotku toho měření, nepili jste vydatně vodku prokládanou pivem

se fak stane že když ho vypneš nic nanaměří miloš

Re: REALITO
Příspěvky přspěvatele "Už mě s Ro bolí hlava" vyznívají spíš jako SPAM než jako věcná argumentace. Důkazem je např. jeho poslední příspěvek ohledně údajného měření emisí u dieselu, což si očividně vymyslel, CO2 se zatím u dieselu neměří.Už mně s Ro bolí hlava píše:dnes jsem byl na emisích s TRANSPORTEREM TDI totálně emise kompletně čiste na 0% jak v pevnych častech tak CO2 prostě čiste vše 0%
To, že větší molekuly rostlinného oleje oproti naftě v kombinaci s nepředehřátym rostlinným olejem vedou u vstřikovacích trysek typu "čerpadlo-tryska" někdy k zvýšenýmu opotřebení vzhledem ke kavitaci, je v odborných publikacích známá věc. Tenhle jev ale hrozí hlavně u studenýho motoru (bez předehřevu stud.eoleje), jelikož i u motoru bez úprav má u zahřátýho motoru typu čerpadlo-tryska palivo, který je ke vstřikovačům vedeno v hlavě válců, 70 i více stupňů Celsia.
Existuje dokonce jedna firma v Německu, která upravuje motory m.j. čerpadlo-tryska tak, že mohou startovat a jezdit na čistý rostlináč (jen v zimě se přidává asi 10% nafty) s JEDNONÁDRŽOVYM systémem !
Ať si zkusí pčispěvatel "Už mně s Ro bolí hlava" nalít do nádrže čistou rostlinku a za filtrem změří podtlak. Pokud nemá větší světlost přívodních hadiček, pak je podtlak někde kolem - 0,4-1 MPa. To určitě nepřispívá ke kvalitní dodávce paliva. Mimo jiné

VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
Nevim nevim, ale vseobecne ma rostlinny olej velmi dobrou mazivost, treba MERO ma v porovnani s motorovou naftou lepsi mazivost.
Co se tyka emisi klasickeho komurkace na RO, zadna slava, musim dat za pravdu RASOLovi, ktery tady pisal kdysi, ze novejsi vstrikovaci systemy maji priznivejsi emise, u starsich typu je to nic moc.
komurkac, nepreplnovany, dvounadrz, predehrev:
CO - zvyseni cca. 15-30 %
CO2 - stejne, nebo zvyseni do 5 %
HC - totalne naprd, az o 50 % vyssi jak u NM
NOx - ty jedine jsou rekneme dobre, stejne jak u NM, nebo i nizsi
Co se tyka emisi klasickeho komurkace na RO, zadna slava, musim dat za pravdu RASOLovi, ktery tady pisal kdysi, ze novejsi vstrikovaci systemy maji priznivejsi emise, u starsich typu je to nic moc.
komurkac, nepreplnovany, dvounadrz, predehrev:
CO - zvyseni cca. 15-30 %
CO2 - stejne, nebo zvyseni do 5 %
HC - totalne naprd, az o 50 % vyssi jak u NM
NOx - ty jedine jsou rekneme dobre, stejne jak u NM, nebo i nizsi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: REALITO
Už mně s Ro bolí hlava píše:dnes jsem byl na emisích s TRANSPORTEREM TDI totálně emise kompletně čiste na 0% jak v pevnych častech tak CO2 prostě čiste vše 0%
v podstatě jsi vymyslel super věc, často slyším jak jsou emisní limity ovzduší na karvinsku několikrát překročeny,

když si ten výfuk propojíš do té staré plynové masky s chobotem a budeš z hluboka dýchat tak nás všechny přežiješ

jen tak dál at ti to šlape chlape miloš
