no,no...holt si koupíme tuaregy, tam to de ven dobřejericho-3 píše:Abych kvůli banalite u Espace vyndaval agregát ,to nemusím..
nazor na renault
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Petr Kašpar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 143
- Registrován: 17 lis 2009, 07:00
- Bydliště: Brno
Odpovědi: 0
To je právě to,zákazník odjede spokojený,doporučí tě všem kamarádům a zároveň při problému se vrátí i on. To stojí za to jít někdy pod cenu. Časem máš frantíků plnej dvůr a teprve pak se z toho pose...jericho-3 píše:Já proti jim nic neměl,R 8 a R16 byly dobrý auta,ale špatně se vždy opravovaly..Dělat spojku na R16 /motor u kabiny,převodovka vepředu/je opruz..A jen dělat francouzskou poloosu..u němce při výměně manžety nemusí polosa ven,srazí se dolů..pohoda.Francouz-přetahování manžety přes vidlici...kdo kdy viděl takovou kravinu...?A už je to psychologie..přijede Renda a už se přemýšlí,co tam bude zase za průser...Já sám se dlouho bránil kolektivní vině u Renaulta,ale ztěžuje a zdražuje opravy,což pro soukromníka není dobré..Čím je dražší ND a větší náklad i na banální opravu,tím se snižuje i optimální cena/práce/ opravy..Zákazník musí být spokojen s cenou opravy..marně se mu vysvětluje,že nárůst ceny mají na svědomí drahé díly...Např. zadní prasátko...norm.cena 350-400kč..Renda-950 kč....kolik ti zbyde na cenu tvojí práce při výměně..?A ty kecy,že je to fuk a že jim to napálím a cenu neřeším..omyl,to může říct jen někdo,kdo nechce,aby se zákazník vrátil...
já vlastním Renaul Megane.. teď už druhýho.. a musím zaklepat.. krom celkem "normálních" věcí se tam nic nesere... vyjebaný ložiska v nápravě, odešly zadní tlumiče, u druhýho auta se zadní tlumič ulomil nahoře jak je navažená ta tvrzená tyčka do krytu s úchytem nahoře.. u 97 megane rezne podvozek...
ale jinak motorově a elektronicky bez větších závad v palubce akorát u těch starších modelů do roku 99 odcházej žárovičky na kontrolkách a podsvětlení.. od roku 99 jsou tam už diody...
jinak si nestěžuju a občas to ložisko, nebo tlumič přetrpím, ono se na našich úžasně spravenejch silnicích a nejúžasnější dálnici ve střední evropě D1, není ani čemu divit, že to občas odejde...
ale jinak motorově a elektronicky bez větších závad v palubce akorát u těch starších modelů do roku 99 odcházej žárovičky na kontrolkách a podsvětlení.. od roku 99 jsou tam už diody...
jinak si nestěžuju a občas to ložisko, nebo tlumič přetrpím, ono se na našich úžasně spravenejch silnicích a nejúžasnější dálnici ve střední evropě D1, není ani čemu divit, že to občas odejde...
Megane classic ph1 r.v. 1997 1,6i - na prodej
Megane break ph2 r.v. 2001 1,9 dCi - moje new car
Megane break ph2 r.v. 2001 1,9 dCi - moje new car
-
Kukyno
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 05 lis 2008, 22:20
- Bydliště: Liberecko
Odpovědi: 0
taky bych rád přispěl svou troškou do mlýna...tím že v dílně děláme skoro všechny značky aut a máme tam i jednoho co se specializuje na vw koncern,tak mám možnost takového menšího porovnání...všichni nadáváte na renault...je pravda,že vymyšlený to nemají moc dobře co se týče zpracování,ale to zákazníka nezajímá,pohodlný je to stejně možná dokonce více pohodlý než nějakej golf IV(bavím se o lagunách od roku 2001 nahoru)...měl jsem možnost se v pár povozich a docela mě v poslední době zajímají...když se podíváte jak se pohybují cenově,tak to je podobný jako vw koncern,ale zkusili jste si porovnat výbavu za ty peníze???nabídne vám nějaké vw za 100 000 kč 8 bagů,všechny okna v elektrice,esp system,automatickou klimatizaci ne jen nějaký AC čudlík,samozatmavovací zrcátko atd,nebudu tu rozepisovat co mají vše,ale podívejte se na to...v uvozovkách za pár šupu dostanete celkem nabušenou káru,která je nejen luxusní na pohodlý,ale taky praktická na prostor...díly jsou drahé,ale ne o moc dražší než na vw,běžně měnící se věci jako čepařina a brzdy atd jsou na tom skoro stejně a někdy jsou cenově i levnější...a poruchovost elektroniky??řekl bych že jsou na tom uplně stejně...kolega sice tvrdí,že žádnýho žabožrouta na dílnu nechce,ale je to jen tím,že se vyzná jen ve vw...dělá je už léta a ví kam šáhnout a plno problému vyřeší rychle,ale známý,co dělá jen renaulty tvrdí přesnej opak,že nechce žádný vw na dílnu...je to jen o vkusu a hlavně o zkušenotech...bavím se ze zákazníky a schválně se jich ptám,jak jsou spokojení se svou značkou a devadesát procent znich svou značku jen a jen chválí a je jedno,jestli mají vw,renault,ford nebo fiat,je to jen o jejich zkušenostech...mechanici vědí své,ale kde by jsme bez nich byli?nejsou právě z těhlech aut finanční přínosi do našich firem?to holt budeme muset překlepat ty nervy při opravách...trochu jsem se rozepsal,tak se omlouvám...jen sem chtěl upozornit všehny mechaniky,že hanit renault oproti vw je pitomost,protože čím novější vw,tím více problémů...neboli čím více elektroniky,tím více starostí...mohl bych toho napsat mnohem víc,ale radši jdu spát...děkuji za pozornost..
nedam na renault dopustit mam uz treti a urcite bude aj dalsi.
Seru sa vsetky auta vratane najospevovanejsieho koncernu,vsetko je o servise a o starostlivosti raz niekto vopcha ruky do auta kto nema a je to potom problem na problem.Ja mam Espace 1.9dci zena megane grandtour 1.6 a jazdime bez problemov bezna udrzba.
Najvaznejsi zasah bol asi vymena presuvnika vacky na maminej 1.6 pri vymene rozvodu 200000km od nova servisujem auto ja a nebol problem raz som jej menil kartu lebo ju pivreli do dveri.Za koncefrn by som urcite nemenil aspon mozem kludne spavat ze mi nezmizne ako koncernove.
Kriticky musim uznat ze za niektore veci by som ing. z renaultu zlamal ruky ale za ten konfort a vybavu to stoji
Seru sa vsetky auta vratane najospevovanejsieho koncernu,vsetko je o servise a o starostlivosti raz niekto vopcha ruky do auta kto nema a je to potom problem na problem.Ja mam Espace 1.9dci zena megane grandtour 1.6 a jazdime bez problemov bezna udrzba.
Najvaznejsi zasah bol asi vymena presuvnika vacky na maminej 1.6 pri vymene rozvodu 200000km od nova servisujem auto ja a nebol problem raz som jej menil kartu lebo ju pivreli do dveri.Za koncefrn by som urcite nemenil aspon mozem kludne spavat ze mi nezmizne ako koncernove.
Kriticky musim uznat ze za niektore veci by som ing. z renaultu zlamal ruky ale za ten konfort a vybavu to stoji
Řešení se nenajde,přeji všem,komu Renda dlouho slouží,mnoho štastných km a další pohodové renaulty..Já mám fiata,jeho chyby znám,nové sráče s kily kabelů nechci,ale jsou věci ,které renaultu nezapomenu a nemám k němu důvěru...a už z principu,je to státní podnik,který zabavili panu Renaultovi za to,že vyráběl a opravoval tanky a techniku Wehrmachtu ...A když je nějaký průser,jdou ty sráčové stávkovat a stát tam hodí nějakou miliardu..Seru jim na jejich kosočtverce...Pěkný auta již udělali.... 
nepropadat panice...
Kukyno píše:taky bych rád přispěl svou troškou do mlýna...tím že v dílně děláme skoro všechny značky aut a máme tam i jednoho co se specializuje na vw koncern,tak mám možnost takového menšího porovnání...všichni nadáváte na renault...je pravda,že vymyšlený to nemají moc dobře co se týče zpracování,ale to zákazníka nezajímá,pohodlný je to stejně možná dokonce více pohodlý než nějakej golf IV(bavím se o lagunách od roku 2001 nahoru)...měl jsem možnost se v pár povozich a docela mě v poslední době zajímají...když se podíváte jak se pohybují cenově,tak to je podobný jako vw koncern,ale zkusili jste si porovnat výbavu za ty peníze???nabídne vám nějaké vw za 100 000 kč 8 bagů,všechny okna v elektrice,esp system,automatickou klimatizaci ne jen nějaký AC čudlík,samozatmavovací zrcátko atd,nebudu tu rozepisovat co mají vše,ale podívejte se na to...v uvozovkách za pár šupu dostanete celkem nabušenou káru,která je nejen luxusní na pohodlý,ale taky praktická na prostor...díly jsou drahé,ale ne o moc dražší než na vw,běžně měnící se věci jako čepařina a brzdy atd jsou na tom skoro stejně a někdy jsou cenově i levnější...a poruchovost elektroniky??řekl bych že jsou na tom uplně stejně...kolega sice tvrdí,že žádnýho žabožrouta na dílnu nechce,ale je to jen tím,že se vyzná jen ve vw...dělá je už léta a ví kam šáhnout a plno problému vyřeší rychle,ale známý,co dělá jen renaulty tvrdí přesnej opak,že nechce žádný vw na dílnu...je to jen o vkusu a hlavně o zkušenotech...bavím se ze zákazníky a schválně se jich ptám,jak jsou spokojení se svou značkou a devadesát procent znich svou značku jen a jen chválí a je jedno,jestli mají vw,renault,ford nebo fiat,je to jen o jejich zkušenostech...mechanici vědí své,ale kde by jsme bez nich byli?nejsou právě z těhlech aut finanční přínosi do našich firem?to holt budeme muset překlepat ty nervy při opravách...trochu jsem se rozepsal,tak se omlouvám...jen sem chtěl upozornit všehny mechaniky,že hanit renault oproti vw je pitomost,protože čím novější vw,tím více problémů...neboli čím více elektroniky,tím více starostí...mohl bych toho napsat mnohem víc,ale radši jdu spát...děkuji za pozornost..
Renault se neda vubec s VW srovnavat. Renaulta si koupi clovek s pevnymi nervy
-
Petr Kašpar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 143
- Registrován: 17 lis 2009, 07:00
- Bydliště: Brno
Odpovědi: 0
Josef10 ty Renaulty nemáš nějak rádjosef10 píše:Kukyno píše:taky bych rád přispěl svou troškou do mlýna...tím že v dílně děláme skoro všechny značky aut a máme tam i jednoho co se specializuje na vw koncern,tak mám možnost takového menšího porovnání...všichni nadáváte na renault...je pravda,že vymyšlený to nemají moc dobře co se týče zpracování,ale to zákazníka nezajímá,pohodlný je to stejně možná dokonce více pohodlý než nějakej golf IV(bavím se o lagunách od roku 2001 nahoru)...měl jsem možnost se v pár povozich a docela mě v poslední době zajímají...když se podíváte jak se pohybují cenově,tak to je podobný jako vw koncern,ale zkusili jste si porovnat výbavu za ty peníze???nabídne vám nějaké vw za 100 000 kč 8 bagů,všechny okna v elektrice,esp system,automatickou klimatizaci ne jen nějaký AC čudlík,samozatmavovací zrcátko atd,nebudu tu rozepisovat co mají vše,ale podívejte se na to...v uvozovkách za pár šupu dostanete celkem nabušenou káru,která je nejen luxusní na pohodlý,ale taky praktická na prostor...díly jsou drahé,ale ne o moc dražší než na vw,běžně měnící se věci jako čepařina a brzdy atd jsou na tom skoro stejně a někdy jsou cenově i levnější...a poruchovost elektroniky??řekl bych že jsou na tom uplně stejně...kolega sice tvrdí,že žádnýho žabožrouta na dílnu nechce,ale je to jen tím,že se vyzná jen ve vw...dělá je už léta a ví kam šáhnout a plno problému vyřeší rychle,ale známý,co dělá jen renaulty tvrdí přesnej opak,že nechce žádný vw na dílnu...je to jen o vkusu a hlavně o zkušenotech...bavím se ze zákazníky a schválně se jich ptám,jak jsou spokojení se svou značkou a devadesát procent znich svou značku jen a jen chválí a je jedno,jestli mají vw,renault,ford nebo fiat,je to jen o jejich zkušenostech...mechanici vědí své,ale kde by jsme bez nich byli?nejsou právě z těhlech aut finanční přínosi do našich firem?to holt budeme muset překlepat ty nervy při opravách...trochu jsem se rozepsal,tak se omlouvám...jen sem chtěl upozornit všehny mechaniky,že hanit renault oproti vw je pitomost,protože čím novější vw,tím více problémů...neboli čím více elektroniky,tím více starostí...mohl bych toho napsat mnohem víc,ale radši jdu spát...děkuji za pozornost..
Renault se neda vubec s VW srovnavat. Renaulta si koupi clovek s pevnymi nervy![]()