Prosím o kontrolu logu 1.9TDI 66kw AHU+CHIP
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Ktore duty cycle? to EGR to je otvorenie EGR ventilu a to bez EGR to je otvorenie N75 čo je regulačný ventil turba...k tomu poslednemu logu, ten prvý skok sa mi tam nepáči...nedrhne tam regulacia troška? Aj ta vaha je nejak vedla....
Naposledy upravil(a) midnight_man dne 11 dub 2010, 20:22, celkem upraveno 1 x.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: poměr sepnutí
požadavek tlaku je o dvě pole vedlePlexix píše:Chtěl bych poprosit o vysvětlení zasvěcené a znalé zde na foru co v logu znamená to poslední pole vyjádřené v procentech někde je to značené jako poměr sepnutí jinde Duty cycle někdo tomu říká požadavek tlaku a jaké by měly být ty správné hodnoty? Díky moc

poměr sepnutí vyjadřuje poměr sepnutí ovládacího ventilu turbodmychadla (N75) v procentech. Zjednodušeně by se dalo říct, že pokud v grafu vidíš poměr sepnutí 99%, měl by bejt tlak turbodmychadla nejvíc omezen.
Pokud 1%, měl by být tlak turbodmychadla nastaven na max.
V závislosti na zobrazení poměru sepnutí, by se měl měnit reálný tlak hned ve vedlejším poli

***VAG,PSA,Renault***
Re: poměr sepnutí
Díky přesně takhle sem to potřeboval vysvětlitchosepm píše:požadavek tlaku je o dvě pole vedlePlexix píše:Chtěl bych poprosit o vysvětlení zasvěcené a znalé zde na foru co v logu znamená to poslední pole vyjádřené v procentech někde je to značené jako poměr sepnutí jinde Duty cycle někdo tomu říká požadavek tlaku a jaké by měly být ty správné hodnoty? Díky moc![]()
poměr sepnutí vyjadřuje poměr sepnutí ovládacího ventilu turbodmychadla (N75) v procentech. Zjednodušeně by se dalo říct, že pokud v grafu vidíš poměr sepnutí 99%, měl by bejt tlak turbodmychadla nejvíc omezen.
Pokud 1%, měl by být tlak turbodmychadla nastaven na max.
V závislosti na zobrazení poměru sepnutí, by se měl měnit reálný tlak hned ve vedlejším poli

No váha je v Sharanu nová a turbo je po repasi takže to vypadá na důvod k reklamacimidnight_man píše:Ktore duty cycle? to EGR to je otvorenie EGR ventilu a to bez EGR to je otvorenie N75 čo je regulačný ventil turba...k tomu poslednemu logu, ten prvý skok sa mi tam nepáči...nedrhne tam regulacia troška? Aj ta vaha je nejak vedla....

-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Váha je OK ale měl si pravdu s tim skokem na tom tlaku turba už mě na to upozorňoval i Koco, přitom je to turbo po repasi cca 3 týdny. Opravdu to vypadá že zadrhává ta regulace. A to už je druhé turbo za měsícmidnight_man píše:aha ...tak to som zle log pozeral...ten sharan je OK



skús ešte raz nalogovat toho Sharana, naloguj 3,10,11 od 1500ot. do 4000ot. na trojke a aj s preradením na 4ku a zase podlahu do 4000ot. možno len zahaprovala tá regulácia, ak sa to objaví aj v druhom logu tak je to jasné.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
No log snad udělám zítra jestli bude mít kolega čas a přijede. Myslim že ta regulace ale blbne nevim jestli permanentně a nebo náhodně. Ale kolega řikal, když sem s nim před chvílí mluvil, že kolem 1800-2500ot. je auto občas takový zdechlý a pak se probere kolem těch 2200-2500ot a pak už jede dobřekoco píše:skús ešte raz nalogovat toho Sharana, naloguj 3,10,11 od 1500ot. do 4000ot. na trojke a aj s preradením na 4ku a zase podlahu do 4000ot. možno len zahaprovala tá regulácia, ak sa to objaví aj v druhom logu tak je to jasné.
Log VW Sharan 1.9TDI 81kw
Tak tady přikládám dva logy toho Sharana skupiny 3,10,11 s přeřazením z 3 na 4koco píše:skús ešte raz nalogovat toho Sharana, naloguj 3,10,11 od 1500ot. do 4000ot. na trojke a aj s preradením na 4ku a zase podlahu do 4000ot. možno len zahaprovala tá regulácia, ak sa to objaví aj v druhom logu tak je to jasné.
http://leteckaposta.cz/156725342
http://leteckaposta.cz/926270072