Prosím o kontrolu logu 1.9TDI 66kw AHU+CHIP

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

Ktore duty cycle? to EGR to je otvorenie EGR ventilu a to bez EGR to je otvorenie N75 čo je regulačný ventil turba...k tomu poslednemu logu, ten prvý skok sa mi tam nepáči...nedrhne tam regulacia troška? Aj ta vaha je nejak vedla....
Naposledy upravil(a) midnight_man dne 11 dub 2010, 20:22, celkem upraveno 1 x.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: poměr sepnutí

Příspěvek od chosepm »

Plexix píše:Chtěl bych poprosit o vysvětlení zasvěcené a znalé zde na foru co v logu znamená to poslední pole vyjádřené v procentech někde je to značené jako poměr sepnutí jinde Duty cycle někdo tomu říká požadavek tlaku a jaké by měly být ty správné hodnoty? Díky moc
požadavek tlaku je o dvě pole vedle ;)
poměr sepnutí vyjadřuje poměr sepnutí ovládacího ventilu turbodmychadla (N75) v procentech. Zjednodušeně by se dalo říct, že pokud v grafu vidíš poměr sepnutí 99%, měl by bejt tlak turbodmychadla nejvíc omezen.
Pokud 1%, měl by být tlak turbodmychadla nastaven na max.
V závislosti na zobrazení poměru sepnutí, by se měl měnit reálný tlak hned ve vedlejším poli ;)
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
Plexix
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 04 bře 2010, 16:44
Odpovědi: 0

Re: poměr sepnutí

Příspěvek od Plexix »

chosepm píše:
Plexix píše:Chtěl bych poprosit o vysvětlení zasvěcené a znalé zde na foru co v logu znamená to poslední pole vyjádřené v procentech někde je to značené jako poměr sepnutí jinde Duty cycle někdo tomu říká požadavek tlaku a jaké by měly být ty správné hodnoty? Díky moc
požadavek tlaku je o dvě pole vedle ;)
poměr sepnutí vyjadřuje poměr sepnutí ovládacího ventilu turbodmychadla (N75) v procentech. Zjednodušeně by se dalo říct, že pokud v grafu vidíš poměr sepnutí 99%, měl by bejt tlak turbodmychadla nejvíc omezen.
Pokud 1%, měl by být tlak turbodmychadla nastaven na max.
V závislosti na zobrazení poměru sepnutí, by se měl měnit reálný tlak hned ve vedlejším poli ;)
Díky přesně takhle sem to potřeboval vysvětlit :D
Uživatelský avatar
Plexix
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 04 bře 2010, 16:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Plexix »

midnight_man píše:Ktore duty cycle? to EGR to je otvorenie EGR ventilu a to bez EGR to je otvorenie N75 čo je regulačný ventil turba...k tomu poslednemu logu, ten prvý skok sa mi tam nepáči...nedrhne tam regulacia troška? Aj ta vaha je nejak vedla....
No váha je v Sharanu nová a turbo je po repasi takže to vypadá na důvod k reklamaci :)
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

no tak tú vahu neviem, ako nová nevypadá...ten poziadavka je hodne vysoko nad aktualnou hodnotou.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
Plexix
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 04 bře 2010, 16:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Plexix »

midnight_man píše:no tak tú vahu neviem, ako nová nevypadá...ten poziadavka je hodne vysoko nad aktualnou hodnotou.
Váha je nová a je myslim v pohodě při 2000ot. požadavek-850mg/R aktual-855mg/R při 2600ot. požadavek-850mg/R aktual-960mg/R.
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

aha ...tak to som zle log pozeral...ten sharan je OK
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
Plexix
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 04 bře 2010, 16:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Plexix »

midnight_man píše:aha ...tak to som zle log pozeral...ten sharan je OK
Váha je OK ale měl si pravdu s tim skokem na tom tlaku turba už mě na to upozorňoval i Koco, přitom je to turbo po repasi cca 3 týdny. Opravdu to vypadá že zadrhává ta regulace. A to už je druhé turbo za měsíc :D Na tom prvním repasu se ukroutila hřídel tak ho v rámci záruky vyměnily za tohle a na tom zase hapruje regulace. Není nad to když někdo dělá věci pořádně. Důležitý je výdělek a ne výsledek :D No pošlu kolegu ať to jede zase reklamovat. :D
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

skús ešte raz nalogovat toho Sharana, naloguj 3,10,11 od 1500ot. do 4000ot. na trojke a aj s preradením na 4ku a zase podlahu do 4000ot. možno len zahaprovala tá regulácia, ak sa to objaví aj v druhom logu tak je to jasné.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
Plexix
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 04 bře 2010, 16:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Plexix »

koco píše:skús ešte raz nalogovat toho Sharana, naloguj 3,10,11 od 1500ot. do 4000ot. na trojke a aj s preradením na 4ku a zase podlahu do 4000ot. možno len zahaprovala tá regulácia, ak sa to objaví aj v druhom logu tak je to jasné.
No log snad udělám zítra jestli bude mít kolega čas a přijede. Myslim že ta regulace ale blbne nevim jestli permanentně a nebo náhodně. Ale kolega řikal, když sem s nim před chvílí mluvil, že kolem 1800-2500ot. je auto občas takový zdechlý a pak se probere kolem těch 2200-2500ot a pak už jede dobře
Uživatelský avatar
Plexix
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 04 bře 2010, 16:44
Odpovědi: 0

Log VW Sharan 1.9TDI 81kw

Příspěvek od Plexix »

koco píše:skús ešte raz nalogovat toho Sharana, naloguj 3,10,11 od 1500ot. do 4000ot. na trojke a aj s preradením na 4ku a zase podlahu do 4000ot. možno len zahaprovala tá regulácia, ak sa to objaví aj v druhom logu tak je to jasné.
Tak tady přikládám dva logy toho Sharana skupiny 3,10,11 s přeřazením z 3 na 4
http://leteckaposta.cz/156725342
http://leteckaposta.cz/926270072
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“