Felicia vstřikovače

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vítek
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 12 lis 2007, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vítek »

taky me blbnul tak jsem dal filtr pro rovera 25 bez toho ventilu doufam ze nebude nejakej problem ze to nepredehriva naftu
Uživatelský avatar
Chavier
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 24 lis 2006, 10:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chavier »

slovacek.milos píše:nemocí těchto aut je termoventil na filtru netěsní, spadne ti nafta, jdou ti samé bubliny a hulíš nabílo dej si k čerpadlu průhlednou hadici a uvidí sám nasáváš bublifuk místo nafty a hulíš jak jde nafta tak to hulit přestane miloš ;)
pruhlednou mam, kdyz pridam je to opravdu bublifuk :)
Zjistil jsem, ze mi to poradne zakouri kdyz jedu do kopce. Dam tam klasicky naftovy filtr a vracecku primo do nadrze. Pak dam vedet

Zatim dikes :P
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33952
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Chavier píše:
slovacek.milos píše:nemocí těchto aut je termoventil na filtru netěsní, spadne ti nafta, jdou ti samé bubliny a hulíš nabílo dej si k čerpadlu průhlednou hadici a uvidí sám nasáváš bublifuk místo nafty a hulíš jak jde nafta tak to hulit přestane miloš ;)
pruhlednou mam, kdyz pridam je to opravdu bublifuk :)
Zjistil jsem, ze mi to poradne zakouri kdyz jedu do kopce. Dam tam klasicky naftovy filtr a vracecku primo do nadrze. Pak dam vedet

Zatim dikes :P

tím tomu moc neprospěješ to čerpadlo a ten systém je stavěn na teplotu paliva 30 a tvé zásahy uvidíš sám jak to dopadne miloš
Uživatelský avatar
Chavier
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 24 lis 2006, 10:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chavier »

slovacek.milos píše:
Chavier píše:
slovacek.milos píše:nemocí těchto aut je termoventil na filtru netěsní, spadne ti nafta, jdou ti samé bubliny a hulíš nabílo dej si k čerpadlu průhlednou hadici a uvidí sám nasáváš bublifuk místo nafty a hulíš jak jde nafta tak to hulit přestane miloš ;)
pruhlednou mam, kdyz pridam je to opravdu bublifuk :)
Zjistil jsem, ze mi to poradne zakouri kdyz jedu do kopce. Dam tam klasicky naftovy filtr a vracecku primo do nadrze. Pak dam vedet

Zatim dikes :P

tím tomu moc neprospěješ to čerpadlo a ten systém je stavěn na teplotu paliva 30 a tvé zásahy uvidíš sám jak to dopadne miloš
popravde tam mam filtr z Ochcáfky, nebot jsem byl byl kupovat novy na Feldu a prodali mi na Oktavku, ale to jsem zjistil az po zaliti nafty a namontovani, kdy mi nesedel ten ventil, vratit uz to neslo, tak jsem si musel koupit i ten ventil za 150kc.
Takze ty bubliny jsou normalni, nebo mi to nekde falesne prisava?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33952
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to už je trochu o diagnostice a průhledných hadicích před filtrm a za filtrem,

pokud ti to přisává termoventilem tak si kup teflonovu pásku co je na vodo topo závity tu přimotáš na ty okroužky a narveš ten termoventil do filtru,



ale základ je mít diagnostiku, průhlední hadice, vakuometr a vyvíječ podtlaku tahat naftu a zjistit kde to přisává, nafta musí jít bez bublin lukáš je na to háklivý protože má dávkovač, nadávkuje ti pěnu a hulíš nabílo


;) miloš
Vítek
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 12 lis 2007, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vítek »

slovacek.milos píše:
Chavier píše:
slovacek.milos píše:nemocí těchto aut je termoventil na filtru netěsní, spadne ti nafta, jdou ti samé bubliny a hulíš nabílo dej si k čerpadlu průhlednou hadici a uvidí sám nasáváš bublifuk místo nafty a hulíš jak jde nafta tak to hulit přestane miloš ;)
pruhlednou mam, kdyz pridam je to opravdu bublifuk :)
Zjistil jsem, ze mi to poradne zakouri kdyz jedu do kopce. Dam tam klasicky naftovy filtr a vracecku primo do nadrze. Pak dam vedet

Zatim dikes :P

tím tomu moc neprospěješ to čerpadlo a ten systém je stavěn na teplotu paliva 30 a tvé zásahy uvidíš sám jak to dopadne miloš
co se muze stat kdyz tam nebude ten termo ventil?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33952
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dávka paliva je nastavena na teplotu paliva 3O, a jinou neumí čerpadlo poznat protože nemá teploměr, jinak se nestane nic běžně se tam dává filtr z golfa který termoventil nemá a touto nemocí netrpí miloš ;)
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

Nevíte někdo kde se v okolí Brna dají nechat vstřikovače zkontrolovat??
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/

!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Uživatelský avatar
Chavier
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 24 lis 2006, 10:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chavier »

zapoměl jsem napsat, že Felda uz jezdi vpohode, před nádrží byla jedna eskapaska povolena, bubliny uz to nedela. (sundal jsem hadicku z cerpadla, napojil na kompresor, pred plovakem zazatkoval a 8baru mi defekt naslo:) )

Akorad mi to jezdi za 8l a studené škuba, tak se neustále bavim s potencákem a snazim se to nejak doladit.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tady je chyba,že když se stane taková věc,většina lidí hned rozebere vstřiky,točí s čerpadlem/to se samo nepootočí/ ,natáčí poteciometry a kolikrát i nechá opravovat čerpadlo a diví se,že závada trvá...Vždy by se mělo začínat u nejlevnějších a nejsnadnějších věcí...palivo,vedení paliva, filtr,přepady a až poté další ...Jestli má tryska 140 nebo 150 je motoru fuk,akorát je hlučnější a zbytečně se namáhá čerpadlo...A když se poté přijde na závadu ,je motor celkově rozmrdán...a nejede tak,jak by jel..Neberte to jako poučování,ale jako informaci....Nejhorší je lámat ze zákazníka informaci,co s tím všechno dělal... :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33952
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Tady je chyba,že když se stane taková věc,většina lidí hned rozebere vstřiky,točí s čerpadlem/to se samo nepootočí/ ,natáčí poteciometry a kolikrát i nechá opravovat čerpadlo a diví se,že závada trvá...Vždy by se mělo začínat u nejlevnějších a nejsnadnějších věcí...palivo,vedení paliva, filtr,přepady a až poté další ...Jestli má tryska 140 nebo 150 je motoru fuk,akorát je hlučnější a zbytečně se namáhá čerpadlo...A když se poté přijde na závadu ,je motor celkově rozmrdán...a nejede tak,jak by jel..Neberte to jako poučování,ale jako informaci....Nejhorší je lámat ze zákazníka informaci,co s tím všechno dělal... :)

asi si nikdo neumí představit co u takových oprav kolikrát prožíváme ;) miloš
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

Nevíte někdo kde se v okolí Brna dají nechat vstřikovače zkontrolovat??
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/

!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Řekl bych, že v každém servisu co je servis a né stodola, mají PALku na trysky. Pokud to chceš teda na feldu.
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

chtěl bych na trysky z motoru 1.0MPI
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/

!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Zkus to zadat jako samostatné téma, tady se řeší spíš naft. vstřiky.
Benzín, hned tak někdo umět nebude. Je na to potřeba stolice. Zkus nějaky Bosch Service.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“