Felicia vstřikovače
Moderátoři: šulda, Moderátoři
pruhlednou mam, kdyz pridam je to opravdu bublifukslovacek.milos píše:nemocí těchto aut je termoventil na filtru netěsní, spadne ti nafta, jdou ti samé bubliny a hulíš nabílo dej si k čerpadlu průhlednou hadici a uvidí sám nasáváš bublifuk místo nafty a hulíš jak jde nafta tak to hulit přestane miloš

Zjistil jsem, ze mi to poradne zakouri kdyz jedu do kopce. Dam tam klasicky naftovy filtr a vracecku primo do nadrze. Pak dam vedet
Zatim dikes

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33952
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Chavier píše:pruhlednou mam, kdyz pridam je to opravdu bublifukslovacek.milos píše:nemocí těchto aut je termoventil na filtru netěsní, spadne ti nafta, jdou ti samé bubliny a hulíš nabílo dej si k čerpadlu průhlednou hadici a uvidí sám nasáváš bublifuk místo nafty a hulíš jak jde nafta tak to hulit přestane miloš
Zjistil jsem, ze mi to poradne zakouri kdyz jedu do kopce. Dam tam klasicky naftovy filtr a vracecku primo do nadrze. Pak dam vedet
Zatim dikes
tím tomu moc neprospěješ to čerpadlo a ten systém je stavěn na teplotu paliva 30 a tvé zásahy uvidíš sám jak to dopadne miloš
popravde tam mam filtr z Ochcáfky, nebot jsem byl byl kupovat novy na Feldu a prodali mi na Oktavku, ale to jsem zjistil az po zaliti nafty a namontovani, kdy mi nesedel ten ventil, vratit uz to neslo, tak jsem si musel koupit i ten ventil za 150kc.slovacek.milos píše:Chavier píše:pruhlednou mam, kdyz pridam je to opravdu bublifukslovacek.milos píše:nemocí těchto aut je termoventil na filtru netěsní, spadne ti nafta, jdou ti samé bubliny a hulíš nabílo dej si k čerpadlu průhlednou hadici a uvidí sám nasáváš bublifuk místo nafty a hulíš jak jde nafta tak to hulit přestane miloš
Zjistil jsem, ze mi to poradne zakouri kdyz jedu do kopce. Dam tam klasicky naftovy filtr a vracecku primo do nadrze. Pak dam vedet
Zatim dikes
tím tomu moc neprospěješ to čerpadlo a ten systém je stavěn na teplotu paliva 30 a tvé zásahy uvidíš sám jak to dopadne miloš
Takze ty bubliny jsou normalni, nebo mi to nekde falesne prisava?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33952
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to už je trochu o diagnostice a průhledných hadicích před filtrm a za filtrem,
pokud ti to přisává termoventilem tak si kup teflonovu pásku co je na vodo topo závity tu přimotáš na ty okroužky a narveš ten termoventil do filtru,
ale základ je mít diagnostiku, průhlední hadice, vakuometr a vyvíječ podtlaku tahat naftu a zjistit kde to přisává, nafta musí jít bez bublin lukáš je na to háklivý protože má dávkovač, nadávkuje ti pěnu a hulíš nabílo
miloš
pokud ti to přisává termoventilem tak si kup teflonovu pásku co je na vodo topo závity tu přimotáš na ty okroužky a narveš ten termoventil do filtru,
ale základ je mít diagnostiku, průhlední hadice, vakuometr a vyvíječ podtlaku tahat naftu a zjistit kde to přisává, nafta musí jít bez bublin lukáš je na to háklivý protože má dávkovač, nadávkuje ti pěnu a hulíš nabílo

co se muze stat kdyz tam nebude ten termo ventil?slovacek.milos píše:Chavier píše:pruhlednou mam, kdyz pridam je to opravdu bublifukslovacek.milos píše:nemocí těchto aut je termoventil na filtru netěsní, spadne ti nafta, jdou ti samé bubliny a hulíš nabílo dej si k čerpadlu průhlednou hadici a uvidí sám nasáváš bublifuk místo nafty a hulíš jak jde nafta tak to hulit přestane miloš
Zjistil jsem, ze mi to poradne zakouri kdyz jedu do kopce. Dam tam klasicky naftovy filtr a vracecku primo do nadrze. Pak dam vedet
Zatim dikes
tím tomu moc neprospěješ to čerpadlo a ten systém je stavěn na teplotu paliva 30 a tvé zásahy uvidíš sám jak to dopadne miloš
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33952
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
zapoměl jsem napsat, že Felda uz jezdi vpohode, před nádrží byla jedna eskapaska povolena, bubliny uz to nedela. (sundal jsem hadicku z cerpadla, napojil na kompresor, pred plovakem zazatkoval a 8baru mi defekt naslo:) )
Akorad mi to jezdi za 8l a studené škuba, tak se neustále bavim s potencákem a snazim se to nejak doladit.
Akorad mi to jezdi za 8l a studené škuba, tak se neustále bavim s potencákem a snazim se to nejak doladit.
Tady je chyba,že když se stane taková věc,většina lidí hned rozebere vstřiky,točí s čerpadlem/to se samo nepootočí/ ,natáčí poteciometry a kolikrát i nechá opravovat čerpadlo a diví se,že závada trvá...Vždy by se mělo začínat u nejlevnějších a nejsnadnějších věcí...palivo,vedení paliva, filtr,přepady a až poté další ...Jestli má tryska 140 nebo 150 je motoru fuk,akorát je hlučnější a zbytečně se namáhá čerpadlo...A když se poté přijde na závadu ,je motor celkově rozmrdán...a nejede tak,jak by jel..Neberte to jako poučování,ale jako informaci....Nejhorší je lámat ze zákazníka informaci,co s tím všechno dělal... 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33952
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jericho-3 píše:Tady je chyba,že když se stane taková věc,většina lidí hned rozebere vstřiky,točí s čerpadlem/to se samo nepootočí/ ,natáčí poteciometry a kolikrát i nechá opravovat čerpadlo a diví se,že závada trvá...Vždy by se mělo začínat u nejlevnějších a nejsnadnějších věcí...palivo,vedení paliva, filtr,přepady a až poté další ...Jestli má tryska 140 nebo 150 je motoru fuk,akorát je hlučnější a zbytečně se namáhá čerpadlo...A když se poté přijde na závadu ,je motor celkově rozmrdán...a nejede tak,jak by jel..Neberte to jako poučování,ale jako informaci....Nejhorší je lámat ze zákazníka informaci,co s tím všechno dělal...
asi si nikdo neumí představit co u takových oprav kolikrát prožíváme
