olej v intercooleru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ondrejvarl
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 24 dub 2010, 22:18
Odpovědi: 0

olej v intercooleru

Příspěvek od ondrejvarl »

Dobrý den všem,před týdnech jsem měnil motor na passate B4 95.
Všimnou jsem si u intercooleri hodně oleji, zatím jsem se nedostal k tomu aby jsem ho odmontoval,ale olej tam určitě bude.
No čo mně znepokojuje více,tak to,že po výměně mi začalo pískat turbo.
Turbo jsem dával stávající,před tím nepískalo.Nechápu to.Pískat mi začíná jak překročím 2200ot.Jsem stého už zoufalí.Turbo nemá vůlí,při přehazování jsem si to zkontroloval.Byl bych rád kdyby mi někdo poradil,co se mohlo stát.Děkuji za rady.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

pravděbodobně netěsnost , dal jsi všude nové těsnění?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Si trochu mimo sekciu (LOL)
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

kua a ja som uz myslel ze kupim olej z intercooleru :D
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

uvidíš že v IC prakticky žádný nebude ty spoje od oleje znamenají že netěsní , jak psal Pafka chce to nové těsnící okroužky , jestli máš turbo jak sanitku tak ho nech převážit než se ti rozsype
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“