Ford Vodní pumpa
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
PETRJELINEK
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 149
- Registrován: 10 úno 2010, 21:50
- Bydliště: litohoř131
No já bych s tím taky nic nechtě dělat, ale ta spotřeba jě rapidně vysoká, jsem si myslel, že to tolik žrát nebude..PETRJELINEK píše:jsou jiné vstřikovače a potrubí ja bych to nepřekopával nech to točit dokud jede a startuje a neřeš to ale na co dej pozor at ti po těch rozvodech moc nenapne řemen na servo pokud se to přepískne tak po chvilce upadne celá hřídel na vstřikovacím čerpadle taky dobrá pastička od německejch inženýrů
Audi A6 3.0 TDI 171 Kw
-
Milda 530d
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 26 dub 2010, 21:29
Tak nevím. Jestli si chceš auto nechat udělej rozvody +vodní pumpu+klínáky a napínáky,Dobrej servis ti to stejně doporučí udělat všechno.Nejsem si jistej ale měl bys tam mít ještě klasický čerpadlo a ty se moc neserou takže spíš by jsem nechal zkontrolovat vstřiky,jestli to žere a je něco špatně tak to poznaš na chodu toho motoru.jestli kouří a jakou barvu to má a vkterých otáckách. Jinak když děláš takový servis tak udělej i všechny filtry a oleje i nemrzku. 
Jestliže jsou tam vstřiky ,které tam patří,tak bud je dobrá ,nebo zadřená,ale to by nejezdilo...Trysky v tomto případě nemohou zvýšit spotřebu o 5 litrů..Ti poval bych to na lehce prasklou membránku u přetlakového korektoru...Ucpal bych hadici/ze ssání k čerpadlu/ a zkusil spotřebu...moc to sice nepojede,ale bude jasné ,jestli je to tím,nebo ne....
nepropadat panice...
Díky chlapy, těma vstřikama by to taky mohlo být, protože když nešlápnu moc na plyn po zařazení 2,3,4, tak to jakoby trošku cuká, ale když přidám víc, tak ne..A hrozně mi to čudí, když je motor na vysokých otáčkách, třeba když chci jet rychleji a nechám to trošku točit. A z tou membránou je to taky možný, to mě říkal i automechanik.
Audi A6 3.0 TDI 171 Kw
-
Milda 530d
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 26 dub 2010, 21:29
