Ford Vodní pumpa

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Brawl
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 08 dub 2010, 14:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Brawl »

To chápu no, ale co s tím, když jsem to předchvilou koupil, to nemůžu hned prodat, moc bych na tom asi nevidělal. Jsem už taky slyšel, že ty čerpadla Lucas, jsou na prd, a že je lepší tam dát Boshe, co vy na to? kolik by mě to asi tak stálo, tahleta výměna?
Audi A6 3.0 TDI 171 Kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14465
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To nebude tak jednoduchý to předělat z Lucasu na Bosch, immo, otáčkoměr a tak :(
PETRJELINEK
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2010, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: litohoř131

Příspěvek od PETRJELINEK »

jsou jiné vstřikovače a potrubí ja bych to nepřekopával nech to točit dokud jede a startuje a neřeš to ale na co dej pozor at ti po těch rozvodech moc nenapne řemen na servo pokud se to přepískne tak po chvilce upadne celá hřídel na vstřikovacím čerpadle taky dobrá pastička od německejch inženýrů (LOL)
Brawl
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 08 dub 2010, 14:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Brawl »

PETRJELINEK píše:jsou jiné vstřikovače a potrubí ja bych to nepřekopával nech to točit dokud jede a startuje a neřeš to ale na co dej pozor at ti po těch rozvodech moc nenapne řemen na servo pokud se to přepískne tak po chvilce upadne celá hřídel na vstřikovacím čerpadle taky dobrá pastička od německejch inženýrů (LOL)
No já bych s tím taky nic nechtě dělat, ale ta spotřeba jě rapidně vysoká, jsem si myslel, že to tolik žrát nebude..
Audi A6 3.0 TDI 171 Kw
Milda 530d
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 26 dub 2010, 21:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milda 530d »

Tak nevím. Jestli si chceš auto nechat udělej rozvody +vodní pumpu+klínáky a napínáky,Dobrej servis ti to stejně doporučí udělat všechno.Nejsem si jistej ale měl bys tam mít ještě klasický čerpadlo a ty se moc neserou takže spíš by jsem nechal zkontrolovat vstřiky,jestli to žere a je něco špatně tak to poznaš na chodu toho motoru.jestli kouří a jakou barvu to má a vkterých otáckách. Jinak když děláš takový servis tak udělej i všechny filtry a oleje i nemrzku. :scooter:
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jestliže jsou tam vstřiky ,které tam patří,tak bud je dobrá ,nebo zadřená,ale to by nejezdilo...Trysky v tomto případě nemohou zvýšit spotřebu o 5 litrů..Ti poval bych to na lehce prasklou membránku u přetlakového korektoru...Ucpal bych hadici/ze ssání k čerpadlu/ a zkusil spotřebu...moc to sice nepojede,ale bude jasné ,jestli je to tím,nebo ne....
nepropadat panice...
Brawl
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 08 dub 2010, 14:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Brawl »

Díky chlapy, těma vstřikama by to taky mohlo být, protože když nešlápnu moc na plyn po zařazení 2,3,4, tak to jakoby trošku cuká, ale když přidám víc, tak ne..A hrozně mi to čudí, když je motor na vysokých otáčkách, třeba když chci jet rychleji a nechám to trošku točit. A z tou membránou je to taky možný, to mě říkal i automechanik.
Audi A6 3.0 TDI 171 Kw
Milda 530d
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 26 dub 2010, 21:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milda 530d »

Neměl by kouřit .to značí něco špatně.když kouří jak popisuješ a je to černej kouř tak to vypadá na tlak v sání.zkontroluj hadice k turbu.zaslep agr.jesti je modrej až bílej a smrdí nejspíš vstřiky. :o 8)
Odpovědět

Zpět na „Ford“