alfik píše:Blbost,mam ho vykuchany,bez rury a nic nerezonuje.A Alfa uz ma katik.Jeho dlzka je cca 50 cm a priemer cca 15-17 cm v ovale.Marek77 píše:Na emisích se u naftových motorů nepozná nic, protože se neměří emise, ale kouřivost (a tam je KAT stejně zbytečný). Ve vyšších otáčkách se zlepší průběh točivého momentu, tudíž i výkon. Ale vzhledem k tomu, že se jedná o řízený motor, moc to nepoznáš.
U nás to jeden dělal - odstraňoval KAT na dieselu - vymlátil jeho obsah a když to měl prázdné, strčil dovnitř rouru, kterou na přírubách přivařil k obalu. Říkal, že když se tam ta trubka nestrčí a jenom se vymlátí, výfuk potom rezonuje.
není to blbost, kuchali jsme 2 KATy a oba rezonovali, trubkou jsme ho vymlátili a potom s takovým spešl přípravkem vymlátili boky, v 2500 ot. to rezonovalo jako prase, zlatě si udělat mezikus a vyhodit ho celej, tady jsou na STK vcelku v poho, nebo paka, když na G2 1.6 td je trubka a vzádu laďák tak nic neřeknou, ani se nedivěj co to je
