EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Někdo to zacpal ložiskem, já to ucpal šroubkem (teď nevím jestli M4 nebo M6) uřezal jsem mu šestihrannou hlavu a vyřezal drážku aby se to dalo zašroubovat do té gumové hadičky a nasadil zpět na EGR ať to není volné.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
tak po 190 tisicich rekl bych ze jsem prvni co na mym aute EGRko vycistil . chci to zaslepit nemam zatim zaslepky muzu to nejak zaslepit jen tu hadicku a az budou zaslepky tak zaslepit i ty privody ? mam seat toledo II 1.9tdi AGR 66kW r.v. 99 . a staci zaslepit jen ta vrchni hadicka a ostatni tam nechat zapojeny ? a nebo to po zaslepeni vypnout i pres VAG ?
vagem to neuzavřeš uplně.jen omezíš požadavek.softwarově se to dá vyřadit pouze u někoho,kdo chipuje ŘJ.u 81kw tdi stačí ucpat tu horní hadičku co podtlakem ovládá ventil šestkou šroubkem a stáhnout stahovací páskou (u 66kw si tím nejsem jistý).pokud chceš jistotu,vyřezej si z 5mm plechu záslepku na přírubu.navíc když přez ní nasadíš zpět egr,bude to vypadat,jako že se žádná úprava neprovedla...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Nazdar pani, mam malu technicku otazocku ohladne zablokovanie EGRu. Mam motor 2,7 TDI BPP CR a pred nedavnom som zablokoval ventil EGR. Pravdepodobne mam motor Euro 4 a tak mi maly prietok spatnych vyfukovych plynov vyhodilo na VAGu. Lenze po nejakom case a prejdeni cca 350km mi zacala svietit kontrolka systemu vyfukovych plynov. Na fore som cital, ze sa to bezne (kto chce) robi na PD motoroch. Len nikto nepisal, ako je to s CR motormi. Preto mam obavy, ci si nemozem zasrat katalyzator, alebo odpalit DPF filter (ktory chcem zistit, ci vobec mam) pripadne lambda sondu. Neviete nahodou, kde sa nachadza snimac, pri ktorom sa aktivuje tato kontrolka systemu vyfukovych plynov (katalyzator, DPF, lambda sonda)?
Alebo staci, ak znizim prac. dobu EGR cez kanal 3 (zo 100% na 85%), potom mi to uz nebude vyhadzovat?
Na obrazku som vyznacil zaslepenie potrubia spatnych plynov. Ako zaslepku som pouzil sietovy klingerit (zatial). Je to v poriadku?

Dalej sa chcem spytat, ci ak toto zaslepenie nerobi problem na CR motoroch, ako sa da softwerovo deaktivovat tento snimac, alebo nejakym sposobom urobit upravu, aby sa mi ta chyba nezobrazovala. Viem, ze sa to robi cez mapovanie. Ale potreboval by som vediet ako. Mam VAG COM 805.0 CZ.
Diagnostika mi vyhodila v RJ motora toto:
Adresa 01: Motor Labely: nevybrány
Rídící jednotka SW: 4F2 910 402 C HW: 4F0 907 401 B
Díl: 2.7L V6TDI G000SG 0010
Revize: --H01--- Seriové císlo:
Kódování: 0011322
Dílna #: WSC 00111 219 81128
Nalezena 1 chyba:
001025 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly
P0401 - 002 - dolni hranice prekrocena
info o závade:
Stav závad: 01110010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 6
Kilometry: 160877 km
Indikace casu: 0
Datum: 2010.04.20
Cas: 08:49:47
info o závade:
Otácky: 1638 /min
Kroutící moment: 136.5 Nm
Rychlost: 57.1 km/h
Pracovní cyklus: 52.8 %
Pracovní cyklus: 20.9 %
Váha vzduchu: 587.5 mg/str
Pracovní cyklus: 44.6 %
Readiness: 1 1 0 0 0
Viete mi pls poradit?
Alebo staci, ak znizim prac. dobu EGR cez kanal 3 (zo 100% na 85%), potom mi to uz nebude vyhadzovat?
Na obrazku som vyznacil zaslepenie potrubia spatnych plynov. Ako zaslepku som pouzil sietovy klingerit (zatial). Je to v poriadku?

Dalej sa chcem spytat, ci ak toto zaslepenie nerobi problem na CR motoroch, ako sa da softwerovo deaktivovat tento snimac, alebo nejakym sposobom urobit upravu, aby sa mi ta chyba nezobrazovala. Viem, ze sa to robi cez mapovanie. Ale potreboval by som vediet ako. Mam VAG COM 805.0 CZ.
Diagnostika mi vyhodila v RJ motora toto:
Adresa 01: Motor Labely: nevybrány
Rídící jednotka SW: 4F2 910 402 C HW: 4F0 907 401 B
Díl: 2.7L V6TDI G000SG 0010
Revize: --H01--- Seriové císlo:
Kódování: 0011322
Dílna #: WSC 00111 219 81128
Nalezena 1 chyba:
001025 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly
P0401 - 002 - dolni hranice prekrocena
info o závade:
Stav závad: 01110010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 6
Kilometry: 160877 km
Indikace casu: 0
Datum: 2010.04.20
Cas: 08:49:47
info o závade:
Otácky: 1638 /min
Kroutící moment: 136.5 Nm
Rychlost: 57.1 km/h
Pracovní cyklus: 52.8 %
Pracovní cyklus: 20.9 %
Váha vzduchu: 587.5 mg/str
Pracovní cyklus: 44.6 %
Readiness: 1 1 0 0 0
Viete mi pls poradit?
Si vis pacem, parabellum...
slysel sem zase jinou verzi,pri toceni motoru na emisich se da zjistit vstrik v haji nebo jine poskozeni,tak nevim...borelli píše:Včera jsem byl na emisích, ptám se chlapa, jestli je nutné, aby to tak točil... Že to nutné není... Kolik by stálo takové netočení ? 100,-KčP.e.p.i.n píše:To vim taky a proto tam nechodim....![]()
![]()
Já byl spokojený, on byl spokojený, motor byl asi nejspokojenější. Ani jednou mě na to nedupl... Asi by jste něvěřili, kde se dá i takto domluvit
![]()
Prosím Vás, při kolika stupních ( zahřátí motoru ) se začíná otevírat EGR ? Zaslepil jsem 5mm podložkou spodní přírubu trubky a po ujetí cca 1 km se začne ozývat jako by brum – rezonance v rozmezí 1900-2000ot/min, mám dojem že to jde od EGR. Vše jsem přitom zaslepil a dotáhl. Hadička podtlaku je připojená k EGR. Může ten brum být jako důsledek zaslepení EGR ?
VW Passat 3BG 2002 96kw-4valce staci kdyz to turbo tlaci
Nekupovat auta na F...Ford,Fiat a vsichni Francouzy:D
Nekupovat auta na F...Ford,Fiat a vsichni Francouzy:D
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
musis si dat upravit soft v RJwollfenn píše:Nazdar pani, mam malu technicku otazocku ohladne zablokovanie EGRu. Mam motor 2,7 TDI BPP CR a pred nedavnom som zablokoval ventil EGR. Pravdepodobne mam motor Euro 4 a tak mi maly prietok spatnych vyfukovych plynov vyhodilo na VAGu. Lenze po nejakom case a prejdeni cca 350km mi zacala svietit kontrolka systemu vyfukovych plynov. Na fore som cital, ze sa to bezne (kto chce) robi na PD motoroch. Len nikto nepisal, ako je to s CR motormi. Preto mam obavy, ci si nemozem zasrat katalyzator, alebo odpalit DPF filter (ktory chcem zistit, ci vobec mam) pripadne lambda sondu. Neviete nahodou, kde sa nachadza snimac, pri ktorom sa aktivuje tato kontrolka systemu vyfukovych plynov (katalyzator, DPF, lambda sonda)?
Alebo staci, ak znizim prac. dobu EGR cez kanal 3 (zo 100% na 85%), potom mi to uz nebude vyhadzovat?
Na obrazku som vyznacil zaslepenie potrubia spatnych plynov. Ako zaslepku som pouzil sietovy klingerit (zatial). Je to v poriadku?
Dalej sa chcem spytat, ci ak toto zaslepenie nerobi problem na CR motoroch, ako sa da softwerovo deaktivovat tento snimac, alebo nejakym sposobom urobit upravu, aby sa mi ta chyba nezobrazovala. Viem, ze sa to robi cez mapovanie. Ale potreboval by som vediet ako. Mam VAG COM 805.0 CZ.
Diagnostika mi vyhodila v RJ motora toto:
Adresa 01: Motor Labely: nevybrány
Rídící jednotka SW: 4F2 910 402 C HW: 4F0 907 401 B
Díl: 2.7L V6TDI G000SG 0010
Revize: --H01--- Seriové císlo:
Kódování: 0011322
Dílna #: WSC 00111 219 81128
Nalezena 1 chyba:
001025 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly
P0401 - 002 - dolni hranice prekrocena
info o závade:
Stav závad: 01110010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 6
Kilometry: 160877 km
Indikace casu: 0
Datum: 2010.04.20
Cas: 08:49:47
info o závade:
Otácky: 1638 /min
Kroutící moment: 136.5 Nm
Rychlost: 57.1 km/h
Pracovní cyklus: 52.8 %
Pracovní cyklus: 20.9 %
Váha vzduchu: 587.5 mg/str
Pracovní cyklus: 44.6 %
Readiness: 1 1 0 0 0
Viete mi pls poradit?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
wollfenn píše:Nazdar pani, mam malu technicku otazocku ohladne zablokovanie EGRu. Mam motor 2,7 TDI BPP CR a pred nedavnom som zablokoval ventil EGR. Pravdepodobne mam motor Euro 4 a tak mi maly prietok spatnych vyfukovych plynov vyhodilo na VAGu. Lenze po nejakom case a prejdeni cca 350km mi zacala svietit kontrolka systemu vyfukovych plynov. Na fore som cital, ze sa to bezne (kto chce) robi na PD motoroch. Len nikto nepisal, ako je to s CR motormi. Preto mam obavy, ci si nemozem zasrat katalyzator, alebo odpalit DPF filter (ktory chcem zistit, ci vobec mam) pripadne lambda sondu. Neviete nahodou, kde sa nachadza snimac, pri ktorom sa aktivuje tato kontrolka systemu vyfukovych plynov (katalyzator, DPF, lambda sonda)?
Alebo staci, ak znizim prac. dobu EGR cez kanal 3 (zo 100% na 85%), potom mi to uz nebude vyhadzovat?
Na obrazku som vyznacil zaslepenie potrubia spatnych plynov. Ako zaslepku som pouzil sietovy klingerit (zatial). Je to v poriadku?
Dalej sa chcem spytat, ci ak toto zaslepenie nerobi problem na CR motoroch, ako sa da softwerovo deaktivovat tento snimac, alebo nejakym sposobom urobit upravu, aby sa mi ta chyba nezobrazovala. Viem, ze sa to robi cez mapovanie. Ale potreboval by som vediet ako. Mam VAG COM 805.0 CZ.
Diagnostika mi vyhodila v RJ motora toto:
Adresa 01: Motor Labely: nevybrány
Rídící jednotka SW: 4F2 910 402 C HW: 4F0 907 401 B
Díl: 2.7L V6TDI G000SG 0010
Revize: --H01--- Seriové císlo:
Kódování: 0011322
Dílna #: WSC 00111 219 81128
Nalezena 1 chyba:
001025 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly
P0401 - 002 - dolni hranice prekrocena
info o závade:
Stav závad: 01110010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 6
Kilometry: 160877 km
Indikace casu: 0
Datum: 2010.04.20
Cas: 08:49:47
info o závade:
Otácky: 1638 /min
Kroutící moment: 136.5 Nm
Rychlost: 57.1 km/h
Pracovní cyklus: 52.8 %
Pracovní cyklus: 20.9 %
Váha vzduchu: 587.5 mg/str
Pracovní cyklus: 44.6 %
Readiness: 1 1 0 0 0
Viete mi pls poradit?
to zaslepenie je na spravnom mieste? moze sa na to niekto pozriet? dik.
Si vis pacem, parabellum...
nevie niekto ako to je so zaslepenim EGR u CR motoroch? lebo stale mi RJ motora vyhadzuje chybu, neskor mi aj kontrolka zacne svietit a uz ma to nebavy stale vymazavat tu chybu cez kabel. ak to tak ma byt, tak ja radsej volim egr nechat tak a nezaslepova ho. vazne neviem ci to nechat zaslepene.
Si vis pacem, parabellum...
niekto tu pisal, ze pracovna doba egr sa da znizit zo 100% na 85%. popis k uprave bol asi takyto:
Uzavreni EGR ventilu pres VAG (nelze u PD) - dela se to v motor / uprava (login 12233) a specialni nastaveni - kanal 03. Standardni hodnota je 32768, pri nastaveni vyssi hodnoty se EGR otvira mene. Pri nastaveni maximalni hodnoty (vetsinou 33768) je temer trvale uzavren. Pokud jde motor po nastaveni vyssi hodnoty nepravidelne, zkuste ji o kousek snizit.
ja som to skusal, ale pri nacitani RJ motora som blok "motor - uprava" nikde nenasiel. RJ mi zobrazila toto menu:

ktore z toho sa tyka tejto upravy egr?
Uzavreni EGR ventilu pres VAG (nelze u PD) - dela se to v motor / uprava (login 12233) a specialni nastaveni - kanal 03. Standardni hodnota je 32768, pri nastaveni vyssi hodnoty se EGR otvira mene. Pri nastaveni maximalni hodnoty (vetsinou 33768) je temer trvale uzavren. Pokud jde motor po nastaveni vyssi hodnoty nepravidelne, zkuste ji o kousek snizit.
ja som to skusal, ale pri nacitani RJ motora som blok "motor - uprava" nikde nenasiel. RJ mi zobrazila toto menu:

ktore z toho sa tyka tejto upravy egr?
Si vis pacem, parabellum...