EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
valchaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 16 úno 2009, 16:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od valchaaa »

Je to model 2004.Ale nechci předbíhat více řekne diagnostika jelikož auto začalo ještě před zaslepením tahnout až od cca 2500ot.
iwusko13
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 06 lis 2006, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Revúca, Slovensko

Příspěvek od iwusko13 »

jedna otazocka.. tu hadicku co ide do egr, do toho klobucika, ako presne ste to uzavreli... ma ist ta hadicka von z klobucika a atk ju utesnit??
Seat Toledo 1,9TDI
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Někdo to zacpal ložiskem, já to ucpal šroubkem (teď nevím jestli M4 nebo M6) uřezal jsem mu šestihrannou hlavu a vyřezal drážku aby se to dalo zašroubovat do té gumové hadičky a nasadil zpět na EGR ať to není volné.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
pauli167
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 21 úno 2010, 11:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od pauli167 »

tak po 190 tisicich rekl bych ze jsem prvni co na mym aute EGRko vycistil . chci to zaslepit nemam zatim zaslepky muzu to nejak zaslepit jen tu hadicku a az budou zaslepky tak zaslepit i ty privody ? mam seat toledo II 1.9tdi AGR 66kW r.v. 99 . a staci zaslepit jen ta vrchni hadicka a ostatni tam nechat zapojeny ? a nebo to po zaslepeni vypnout i pres VAG ?
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4905
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

vagem to neuzavřeš uplně.jen omezíš požadavek.softwarově se to dá vyřadit pouze u někoho,kdo chipuje ŘJ.u 81kw tdi stačí ucpat tu horní hadičku co podtlakem ovládá ventil šestkou šroubkem a stáhnout stahovací páskou (u 66kw si tím nejsem jistý).pokud chceš jistotu,vyřezej si z 5mm plechu záslepku na přírubu.navíc když přez ní nasadíš zpět egr,bude to vypadat,jako že se žádná úprava neprovedla...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Uživatelský avatar
wollfenn
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 20 dub 2010, 16:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od wollfenn »

Nazdar pani, mam malu technicku otazocku ohladne zablokovanie EGRu. Mam motor 2,7 TDI BPP CR a pred nedavnom som zablokoval ventil EGR. Pravdepodobne mam motor Euro 4 a tak mi maly prietok spatnych vyfukovych plynov vyhodilo na VAGu. Lenze po nejakom case a prejdeni cca 350km mi zacala svietit kontrolka systemu vyfukovych plynov. Na fore som cital, ze sa to bezne (kto chce) robi na PD motoroch. Len nikto nepisal, ako je to s CR motormi. Preto mam obavy, ci si nemozem zasrat katalyzator, alebo odpalit DPF filter (ktory chcem zistit, ci vobec mam) pripadne lambda sondu. Neviete nahodou, kde sa nachadza snimac, pri ktorom sa aktivuje tato kontrolka systemu vyfukovych plynov (katalyzator, DPF, lambda sonda)?
Alebo staci, ak znizim prac. dobu EGR cez kanal 3 (zo 100% na 85%), potom mi to uz nebude vyhadzovat?
Na obrazku som vyznacil zaslepenie potrubia spatnych plynov. Ako zaslepku som pouzil sietovy klingerit (zatial). Je to v poriadku?

Obrázek

Dalej sa chcem spytat, ci ak toto zaslepenie nerobi problem na CR motoroch, ako sa da softwerovo deaktivovat tento snimac, alebo nejakym sposobom urobit upravu, aby sa mi ta chyba nezobrazovala. Viem, ze sa to robi cez mapovanie. Ale potreboval by som vediet ako. Mam VAG COM 805.0 CZ.

Diagnostika mi vyhodila v RJ motora toto:

Adresa 01: Motor Labely: nevybrány
Rídící jednotka SW: 4F2 910 402 C HW: 4F0 907 401 B
Díl: 2.7L V6TDI G000SG 0010
Revize: --H01--- Seriové císlo:
Kódování: 0011322
Dílna #: WSC 00111 219 81128

Nalezena 1 chyba:
001025 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly
P0401 - 002 - dolni hranice prekrocena
info o závade:
Stav závad: 01110010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 6
Kilometry: 160877 km
Indikace casu: 0
Datum: 2010.04.20
Cas: 08:49:47

info o závade:
Otácky: 1638 /min
Kroutící moment: 136.5 Nm
Rychlost: 57.1 km/h
Pracovní cyklus: 52.8 %
Pracovní cyklus: 20.9 %
Váha vzduchu: 587.5 mg/str
Pracovní cyklus: 44.6 %

Readiness: 1 1 0 0 0

Viete mi pls poradit?
Si vis pacem, parabellum...
Milwall
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 06 črc 2009, 20:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milwall »

borelli píše:
P.e.p.i.n píše:To vim taky a proto tam nechodim.... :D :D :D
Včera jsem byl na emisích, ptám se chlapa, jestli je nutné, aby to tak točil... Že to nutné není... Kolik by stálo takové netočení ? 100,-Kč :) Já byl spokojený, on byl spokojený, motor byl asi nejspokojenější. Ani jednou mě na to nedupl... Asi by jste něvěřili, kde se dá i takto domluvit ;)

Prosím Vás, při kolika stupních ( zahřátí motoru ) se začíná otevírat EGR ? Zaslepil jsem 5mm podložkou spodní přírubu trubky a po ujetí cca 1 km se začne ozývat jako by brum – rezonance v rozmezí 1900-2000ot/min, mám dojem že to jde od EGR. Vše jsem přitom zaslepil a dotáhl. Hadička podtlaku je připojená k EGR. Může ten brum být jako důsledek zaslepení EGR ?
slysel sem zase jinou verzi,pri toceni motoru na emisich se da zjistit vstrik v haji nebo jine poskozeni,tak nevim...
VW Passat 3BG 2002 96kw-4valce staci kdyz to turbo tlaci

Nekupovat auta na F...Ford,Fiat a vsichni Francouzy:D
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

wollfenn píše:Nazdar pani, mam malu technicku otazocku ohladne zablokovanie EGRu. Mam motor 2,7 TDI BPP CR a pred nedavnom som zablokoval ventil EGR. Pravdepodobne mam motor Euro 4 a tak mi maly prietok spatnych vyfukovych plynov vyhodilo na VAGu. Lenze po nejakom case a prejdeni cca 350km mi zacala svietit kontrolka systemu vyfukovych plynov. Na fore som cital, ze sa to bezne (kto chce) robi na PD motoroch. Len nikto nepisal, ako je to s CR motormi. Preto mam obavy, ci si nemozem zasrat katalyzator, alebo odpalit DPF filter (ktory chcem zistit, ci vobec mam) pripadne lambda sondu. Neviete nahodou, kde sa nachadza snimac, pri ktorom sa aktivuje tato kontrolka systemu vyfukovych plynov (katalyzator, DPF, lambda sonda)?
Alebo staci, ak znizim prac. dobu EGR cez kanal 3 (zo 100% na 85%), potom mi to uz nebude vyhadzovat?
Na obrazku som vyznacil zaslepenie potrubia spatnych plynov. Ako zaslepku som pouzil sietovy klingerit (zatial). Je to v poriadku?

Obrázek

Dalej sa chcem spytat, ci ak toto zaslepenie nerobi problem na CR motoroch, ako sa da softwerovo deaktivovat tento snimac, alebo nejakym sposobom urobit upravu, aby sa mi ta chyba nezobrazovala. Viem, ze sa to robi cez mapovanie. Ale potreboval by som vediet ako. Mam VAG COM 805.0 CZ.

Diagnostika mi vyhodila v RJ motora toto:

Adresa 01: Motor Labely: nevybrány
Rídící jednotka SW: 4F2 910 402 C HW: 4F0 907 401 B
Díl: 2.7L V6TDI G000SG 0010
Revize: --H01--- Seriové císlo:
Kódování: 0011322
Dílna #: WSC 00111 219 81128

Nalezena 1 chyba:
001025 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly
P0401 - 002 - dolni hranice prekrocena
info o závade:
Stav závad: 01110010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 6
Kilometry: 160877 km
Indikace casu: 0
Datum: 2010.04.20
Cas: 08:49:47

info o závade:
Otácky: 1638 /min
Kroutící moment: 136.5 Nm
Rychlost: 57.1 km/h
Pracovní cyklus: 52.8 %
Pracovní cyklus: 20.9 %
Váha vzduchu: 587.5 mg/str
Pracovní cyklus: 44.6 %

Readiness: 1 1 0 0 0

Viete mi pls poradit?
musis si dat upravit soft v RJ
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
wollfenn
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 20 dub 2010, 16:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od wollfenn »

quote] musis si dat upravit soft v RJ[/quote]

no to mi je jasne, robi sa to cez mapovanie, preto sa pytam, ci niekto nevie ako. niekde som to videl na myslim vw fore. len uz nemam stopu. neviete to niekto?
Si vis pacem, parabellum...
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

chiptuning tusim robi tieto veci
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
wollfenn
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 20 dub 2010, 16:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od wollfenn »

wollfenn píše:Nazdar pani, mam malu technicku otazocku ohladne zablokovanie EGRu. Mam motor 2,7 TDI BPP CR a pred nedavnom som zablokoval ventil EGR. Pravdepodobne mam motor Euro 4 a tak mi maly prietok spatnych vyfukovych plynov vyhodilo na VAGu. Lenze po nejakom case a prejdeni cca 350km mi zacala svietit kontrolka systemu vyfukovych plynov. Na fore som cital, ze sa to bezne (kto chce) robi na PD motoroch. Len nikto nepisal, ako je to s CR motormi. Preto mam obavy, ci si nemozem zasrat katalyzator, alebo odpalit DPF filter (ktory chcem zistit, ci vobec mam) pripadne lambda sondu. Neviete nahodou, kde sa nachadza snimac, pri ktorom sa aktivuje tato kontrolka systemu vyfukovych plynov (katalyzator, DPF, lambda sonda)?
Alebo staci, ak znizim prac. dobu EGR cez kanal 3 (zo 100% na 85%), potom mi to uz nebude vyhadzovat?
Na obrazku som vyznacil zaslepenie potrubia spatnych plynov. Ako zaslepku som pouzil sietovy klingerit (zatial). Je to v poriadku?

Obrázek

Dalej sa chcem spytat, ci ak toto zaslepenie nerobi problem na CR motoroch, ako sa da softwerovo deaktivovat tento snimac, alebo nejakym sposobom urobit upravu, aby sa mi ta chyba nezobrazovala. Viem, ze sa to robi cez mapovanie. Ale potreboval by som vediet ako. Mam VAG COM 805.0 CZ.

Diagnostika mi vyhodila v RJ motora toto:

Adresa 01: Motor Labely: nevybrány
Rídící jednotka SW: 4F2 910 402 C HW: 4F0 907 401 B
Díl: 2.7L V6TDI G000SG 0010
Revize: --H01--- Seriové císlo:
Kódování: 0011322
Dílna #: WSC 00111 219 81128

Nalezena 1 chyba:
001025 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly
P0401 - 002 - dolni hranice prekrocena
info o závade:
Stav závad: 01110010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 6
Kilometry: 160877 km
Indikace casu: 0
Datum: 2010.04.20
Cas: 08:49:47

info o závade:
Otácky: 1638 /min
Kroutící moment: 136.5 Nm
Rychlost: 57.1 km/h
Pracovní cyklus: 52.8 %
Pracovní cyklus: 20.9 %
Váha vzduchu: 587.5 mg/str
Pracovní cyklus: 44.6 %

Readiness: 1 1 0 0 0

Viete mi pls poradit?

to zaslepenie je na spravnom mieste? moze sa na to niekto pozriet? dik.
Si vis pacem, parabellum...
Uživatelský avatar
wollfenn
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 20 dub 2010, 16:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od wollfenn »

midnight_man píše:chiptuning tusim robi tieto veci
a ty nevies o tom viac info? o tom mapovani?
Si vis pacem, parabellum...
Uživatelský avatar
wollfenn
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 20 dub 2010, 16:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od wollfenn »

nevie niekto ako to je so zaslepenim EGR u CR motoroch? lebo stale mi RJ motora vyhadzuje chybu, neskor mi aj kontrolka zacne svietit a uz ma to nebavy stale vymazavat tu chybu cez kabel. ak to tak ma byt, tak ja radsej volim egr nechat tak a nezaslepova ho. vazne neviem ci to nechat zaslepene.
Si vis pacem, parabellum...
Uživatelský avatar
wollfenn
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 20 dub 2010, 16:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od wollfenn »

niekto tu pisal, ze pracovna doba egr sa da znizit zo 100% na 85%. popis k uprave bol asi takyto:

Uzavreni EGR ventilu pres VAG (nelze u PD) - dela se to v motor / uprava (login 12233) a specialni nastaveni - kanal 03. Standardni hodnota je 32768, pri nastaveni vyssi hodnoty se EGR otvira mene. Pri nastaveni maximalni hodnoty (vetsinou 33768) je temer trvale uzavren. Pokud jde motor po nastaveni vyssi hodnoty nepravidelne, zkuste ji o kousek snizit.

ja som to skusal, ale pri nacitani RJ motora som blok "motor - uprava" nikde nenasiel. RJ mi zobrazila toto menu:

Obrázek

ktore z toho sa tyka tejto upravy egr?
Si vis pacem, parabellum...
Uživatelský avatar
wollfenn
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 20 dub 2010, 16:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od wollfenn »

Takze po porade s chiptunningom som to vratil do povodneho stavu, vymontoval som zaslepku a dal naspat povodne tesnenie. Pre tych co maju CR motory s EURO 4 neodporucam zaslepit EGR, nakolko to potom cele vyhadzuje chybu. No neva, aspon sa zeleny potesia. (offtopic)
Si vis pacem, parabellum...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“