Neučastním se takovýchto diskuzí, ale bohužel vysvětlení, které jsem podal na závodech asi nestačí.
1. Vozidlo má SPZ a STK - rád na příštích závodech doložíme
2. vozidlo jsem stavěl přesně dle pravidel na sprinty - poté si myslím nebude problém v nás, ale v pravidlech. Na autě jsme jsme nechali přes 1000hodin práce a to si myslím mluví samo za sebe.
3. To že jsem chtěl mít pěkné auto a chtěl jsem aby bylo bezpečné asi někteří jedinci nepochopí (to se týká narážek na lamináty a rám)
4. A poslední věc, váha, každý kdo někdy závodil asi moc dobrě ví kolik váží rám - pokoušel jsem se ti to vysvětlit, ale bohužel asi na to mé přesvědčovací vlastnosti nestačili. Takže zkusím to tedy ještě jednou písemnou formouu. Rám má cca 60kg, což se rovná výměně dílů za laminátové, takže si myslím že třeba taková zlatka je o hodně lehčí než naše Fabia.
Jeden příklad: přední blatník - úspora oproti laminátovému je 645g - stačí?
poznámka pod čarou.
Je zajímavé že jsi si auto před sprinty dlouze prohlížel a za ty dvě hodiny co jsme tam čekali nepadlo ani slovo o čemkoli co tu zmiňuješ, ale to jen pod čarou
Děkujeme všem kterým se náš výtvor líbil a kteří nám při stavbě pomohli samo a přeji mnoho úspěchů a těším se na příště, doufám že to bude bez komentářů tohoto pána.
Omlouvám se ale již nebudu na nic reagovat, jak jsem již jednou řekl, nerad se účastním takovýchto diskuzí.
Sprintům zdar Honza, Štěpec, Pavel a Uniracing team
