Zdarec mam takovej mensi problem.Jedna se o Octavi1.De oto ze kdyz se seslapne pdal nic se tak 5-8sekund nedeje pak najednou zatah turba.Je tam fungl nove turbo,nova vaha novej snimac plniciho tlaku,hadicky ok ventily n75ok pro zkousku vymenena i RJ.motoru +EGR+vzduchovej filtr,kontrola nastaveni rozvodu + nastaveni vacky na 0.Jinak jednotka je bez chyb.A furt ten samej problem.
Co táhlo? Přitáhne se na doraz? Podtlak je dostatečný?
Log by nebyl?
Jinak mám se stejným motorem stejný problém. Původně byl lag cca do 3200 ot. pak zátah. Byla baňka KO, N75 KO a otevřený EGR. Teď ten turbo lag je cca 2 sek. tahá od 2300ot. Není to pořád ono. MisoVW mi poradil mrknout na vačky...
Tiez mam podobny problem s ASZ. Tam aj po pomalom plynulom pridavani plynu nic a potom cca. od 1500ot./min. brutalny zatah (vystreli jak z praku) a taha jak zignuta az do 5000ot. Vsetko OK. Proste spociatku vobec nejde za plynom. Akokeby RJ nezareagovala v realnom case na povel od plyn pedalu. Je tam take 2 az 3s. oneskorenie. Potom (vo vyssich ot.) uz reaguje normalne.
Tak přesně tento problém mám taky, vše zkontrolováno, vše se zdá být OK, poslední co schází prověřit je katik.
TURBO prodleva do 2 tis ot, pak prudký nárust turba...
Už docházejí nápady, čím to může být?
i já se přidávám, naprosto přesně, do cca 2100 ot. jak kdybych jel s SDi, pak teprv bouchnou saze a jede to normal, OI , ASZ , naj. 180tkm , bez chipu, na vagu nic , nově rozvody-nastaveny na -1, coz je snad v toleranci
ja mam podobny problem, akurat ze vacka ok, hlava ok, turbo ok....buduci tyzden idem skusit vymenit poslednu vec ktora by to mohla robit - tandem (bud slaby podtlak alebo problem s tlakom paliva) a uvidime...
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
aj tam mi presakuje tak ho vymenim ale inak mne to robi skor nahodne, niekde je plyn skoro hluchy inokedy staci troska pridat a kope...a najhorsie je, sem tam to ma skoro tendenciu chcipnut pri rozbiehani s malym plynom...
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
niekde mozno este ano, musim pozret, ale pruser je ze podla logov tam nejaky znatelny problem neni, turbo kopiruje poziadavku, vaha tiez...ale proste sem tam nahodne to reaguje na plyn ako S105 a mam pocit ze ma niekdo drzi za zadok, inokedy ze ma zas niekdo do neho kope skusim ten tandem a uvidime.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
já už taky nevím,mechoš říkal,vačka ok, turbo ok, že si prej myslí že to muže dělat váha, tak přemejšlím že skusím od někoho pujčit na prohození, protože kámoš má to samý ASZ v OI taky bez chipu a jemu to proste jede od nejakejch 1500 ot f poho, me do 2000 tis mrtvola
no ASZ v sérii je ale opravdu pod cca 1900-2000 celkem mrtvá.. a pak jak někdo psal bouchnou saze a letí.... prostě to VA turbo to od volnoběhu nenafouká, nejezdí se s tím tak příjemně jako s 66/77/81/85kW ale zas to jede o dost líp. (podobně se chová i 2.0 103kW - má taky VA)
Teda, sice jsem žádnou jinou Octou s ASZ nejel tak nemám s čím porovnávat, ale ten propad, kor s klimou mi příjde opravdu moc.
Mnohdy prodleva cca 3-4 s než se začne něco dít....