Rozvody Fiat Ducato 2.3JTD

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Grandák
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 28 srp 2008, 19:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Habry

Příspěvek od Grandák »

Hlavu jsem dolu nedával jenom vačkovou skřín je to vlastně i ventilové víko.
Vyměnil jsem ty zlámaný překlady ventilů a rozvody i s kladkama a běží bez problémů.
Bylo prasklých 6 překladů a jeden stojí 1tis. kč, jenom mě překvapilo že to skočilo na kladkách nebylo nic vidět a řemen byl origo.
Grande Punto 1,3JTD 90PS
Anativ
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 25 dub 2010, 07:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Anativ »

Muzu taky poprosit o navod na vymenu remene? Chci se jeste zeptat jestli musim zajistit cerpadlo a pripadne jak. Mam Ducato 2.3 JTD 2004. Moc dekuju moje adresa vvv333@centrum.cz
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Takze som uploadol ten navod na vymenu rozvodov http://leteckaposta.cz/705151123
radek300
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 25 pro 2006, 19:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od radek300 »

Dělal jsem to asi dvakrát a docela poho.Jenom je dobré mit po ruce stahovák hnacího kola vysokotlakého čerpadla.Potom je to sranda.Vod.pumpu měním vždy.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jak jsem pochopil tak to vysokotlaký čerpadlo je přidělaný k tý masivní vodní pumpě a když budu měnit vodní pumpu tak CR čerpadlo musí úplně pryč nebo drží ještě nějak?

Kluci jezděj 80tis ročně tak zanedlouho bude mít Ducato 240tkm a budu dělat rozvody podruhý a chci vyměnit i vodní pumpu.
radek300
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 25 pro 2006, 19:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od radek300 »

Stačí když sundáš kolo a tři šrouby co brží čerpadlo.Víc nic.Čerpadlo zustane na svém místě na trubce paliva k liště.Jde docela volně z vod.pumpy.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Dík
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

mužete sem prosím dat nakres aretace rozvodu nebo reupnout to na letecké poště diky:
Uživatelský avatar
Marek P.
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 02 říj 2009, 09:47
Odpovědi: 0

Napínací Kladka

Příspěvek od Marek P. »

Mám zkušenost z minulého týdne - taktéž klekla originál napínací kladka Dayco na rozvoďáku. Iveco Daily - 2.3, totožný motor, najeto 147000 km. Ložisko OK, rozletěla se klec ve který drží napínací pero. Mlátivší řemen do plastového krytu závadu včas oznámil takže naštěstí nedošlo na nejhorší...
Přeci jen bude lepší měnit celou rozvodovou sadu... :)
Uživatelský avatar
Marek P.
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 02 říj 2009, 09:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Marek P. »

Jináč, u Iveca 2.3, motor F1AE0481H, r.v. 2007 (nevím jak Fiat) má ozubené kolo na vačce i kolo na klice rysku. Taktéž řemen Dayco měl nakreslené rysky, takže nastavení rozvodů je hračka.
peetee
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 18 črc 2006, 17:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od peetee »

Jsem jelen z těch výměn rozvoďáků - nebo spíše těch intervalů. Koupil jsem 2002 Ducato 2,3 JTD, které bylo servisováno jen u Fiatu a má nalítáno 140tis. km - vyplněná serviska. Rozvoďák nikdy nebyl dělanej. Platí tam těch 240tis. km, nebo raději vyměnit? Co vy na to? Dík :-)
Uživatelský avatar
Marek P.
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 02 říj 2009, 09:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Marek P. »

V návodu pro 2.3 píšou výměnný interval 240 tis. km nebo 5 let, takže doporučuju jednoznačně vyměnit, a to celou rozvodovou sadu! Běžný interval pro výměnu obyč. rozvoďáku je 120 tis. km, pokud použiješ řemen s prodlouženou životností (např. Dayco HT s teflonovou vrstvou), potom platí těch 240 tis. km. ;)
DUCATO 2,3 JTD (2009)
DAILY 35S14V (2007)
DAILY 35S18 (2010)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No já bych už nevěřil ničemu. Je mi jasné, že HDI,JTD na rozdíl od vstřik. čerpadla méně namáhá řemen , ale třeba 2,2HDI bez aut. kladky je potenciální průser. Proto se pořád shánějí motory. A nevím, který idiot určil interval 240000 km u čehokoliv..Když to spadne a je to přesně podle továrních ůdajů, může si majitel stěžovat tak na lampárně.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Marek P.
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 02 říj 2009, 09:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Marek P. »

Osobně bych tam řemen, ať sebelepší, 240 tis. km také nenechal. Dříve jsem u 2.8 JTD měnil řemen každých 100 tis. a kladky "ob" výměnu a bez problému. Poté, co mě samonapínací kladka u 2.3 HPT vytrestala (viz. výše), tak nejdéle po 120 tis. a komplet sadu!
DUCATO 2,3 JTD (2009)
DAILY 35S14V (2007)
DAILY 35S18 (2010)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Máš recht, já jen když zahazuji ty kladky , které jsou jako nové, tak si říkám, být to moje, tak je tam nechám a sem tam se podívám... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“