Rozvody Fiat Ducato 2.3JTD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hlavu jsem dolu nedával jenom vačkovou skřín je to vlastně i ventilové víko.
Vyměnil jsem ty zlámaný překlady ventilů a rozvody i s kladkama a běží bez problémů.
Bylo prasklých 6 překladů a jeden stojí 1tis. kč, jenom mě překvapilo že to skočilo na kladkách nebylo nic vidět a řemen byl origo.
Vyměnil jsem ty zlámaný překlady ventilů a rozvody i s kladkama a běží bez problémů.
Bylo prasklých 6 překladů a jeden stojí 1tis. kč, jenom mě překvapilo že to skočilo na kladkách nebylo nic vidět a řemen byl origo.
Grande Punto 1,3JTD 90PS
Muzu taky poprosit o navod na vymenu remene? Chci se jeste zeptat jestli musim zajistit cerpadlo a pripadne jak. Mam Ducato 2.3 JTD 2004. Moc dekuju moje adresa vvv333@centrum.cz
Takze som uploadol ten navod na vymenu rozvodov http://leteckaposta.cz/705151123
Napínací Kladka
Mám zkušenost z minulého týdne - taktéž klekla originál napínací kladka Dayco na rozvoďáku. Iveco Daily - 2.3, totožný motor, najeto 147000 km. Ložisko OK, rozletěla se klec ve který drží napínací pero. Mlátivší řemen do plastového krytu závadu včas oznámil takže naštěstí nedošlo na nejhorší...
Přeci jen bude lepší měnit celou rozvodovou sadu...
Přeci jen bude lepší měnit celou rozvodovou sadu...

V návodu pro 2.3 píšou výměnný interval 240 tis. km nebo 5 let, takže doporučuju jednoznačně vyměnit, a to celou rozvodovou sadu! Běžný interval pro výměnu obyč. rozvoďáku je 120 tis. km, pokud použiješ řemen s prodlouženou životností (např. Dayco HT s teflonovou vrstvou), potom platí těch 240 tis. km. 

DUCATO 2,3 JTD (2009)
DAILY 35S14V (2007)
DAILY 35S18 (2010)
DAILY 35S14V (2007)
DAILY 35S18 (2010)
No já bych už nevěřil ničemu. Je mi jasné, že HDI,JTD na rozdíl od vstřik. čerpadla méně namáhá řemen , ale třeba 2,2HDI bez aut. kladky je potenciální průser. Proto se pořád shánějí motory. A nevím, který idiot určil interval 240000 km u čehokoliv..Když to spadne a je to přesně podle továrních ůdajů, může si majitel stěžovat tak na lampárně.. 

nepropadat panice...
Osobně bych tam řemen, ať sebelepší, 240 tis. km také nenechal. Dříve jsem u 2.8 JTD měnil řemen každých 100 tis. a kladky "ob" výměnu a bez problému. Poté, co mě samonapínací kladka u 2.3 HPT vytrestala (viz. výše), tak nejdéle po 120 tis. a komplet sadu!
DUCATO 2,3 JTD (2009)
DAILY 35S14V (2007)
DAILY 35S18 (2010)
DAILY 35S14V (2007)
DAILY 35S18 (2010)