Už přes měsíc řeším ztrátu chladící kapaliny G12 z passata motor 81kw, AFN, najeto 237 000km, rok 1997. V poslední době se mně ztrácelo cca až 1 litr na 1000km. Po rozdělání plastového deklu z přední části pod motorem byly vidět mapy růžové G12, tak jsem začal přetěsňovat. Začal jsem u plastové příruby u termostatu (opraveno). Chladič měněn asi před 2 roky (nesákne, hadice a spony ok). Dále jsem oddělal plastový dekl z vrchu na motoru a byly vidět další mapy po G12, přetěsnil jsem plastovou přírubu na pravé straně u bloku motoru jak je čidlo na chladící kapalinu + nové těsnění na čidlo (zelené barvy). Dále přetěsnil jsem zezadu na bloku motoru další plastovou přírubu jak jsou další čidla. Všechny hadice nové spony. Po těchto 3 přetěsněných místech dále uniká chladící kapalina. Skoro pokaždé je pod autem skrvna po chladící kapalině, po opětovném vizuelním zhlédnutí je neustále videt jak na pravé straně bloku motoru pod přírubou u čidla chladící kapaliny jsou nové mapy po G12. Je možné že je už špatné těsnění pod hlavou a je zřejmé že to prosakuje těsněním? Co s tím? Auto startuje na brnk, nekouří, výkon normální, žhaví max sekundu. Díky za jakoukoliv radu.
_________________
Ztráta chladící kapaliny, AFN
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Ztráta chladící kapaliny, AFN
Tesnení pod hlavou, dolej bandu na max, ohrej motor na provozní teplotu, vyber si nakej peknej tahlej kopec a dej tomu kopr. Každej kvalt vytoc aspon do 4000ot a udržuj tu rychlost do toho kopce v tehe otackah. Pkokud ti vyhaže vodu z bandy a rozsvítí se kontrolka že není voda je to jasný.Tlapa píše:Už přes měsíc řeším ztrátu chladící kapaliny G12 z passata motor 81kw, AFN, najeto 237 000km, rok 1997. V poslední době se mně ztrácelo cca až 1 litr na 1000km. Po rozdělání plastového deklu z přední části pod motorem byly vidět mapy růžové G12, tak jsem začal přetěsňovat. Začal jsem u plastové příruby u termostatu (opraveno). Chladič měněn asi před 2 roky (nesákne, hadice a spony ok). Dále jsem oddělal plastový dekl z vrchu na motoru a byly vidět další mapy po G12, přetěsnil jsem plastovou přírubu na pravé straně u bloku motoru jak je čidlo na chladící kapalinu + nové těsnění na čidlo (zelené barvy). Dále přetěsnil jsem zezadu na bloku motoru další plastovou přírubu jak jsou další čidla. Všechny hadice nové spony. Po těchto 3 přetěsněných místech dále uniká chladící kapalina. Skoro pokaždé je pod autem skrvna po chladící kapalině, po opětovném vizuelním zhlédnutí je neustále videt jak na pravé straně bloku motoru pod přírubou u čidla chladící kapaliny jsou nové mapy po G12. Je možné že je už špatné těsnění pod hlavou a je zřejmé že to prosakuje těsněním? Co s tím? Auto startuje na brnk, nekouří, výkon normální, žhaví max sekundu. Díky za jakoukoliv radu.
_________________