Splodiny štiplavě smrdí a lehce kouří do šeda
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Splodiny štiplavě smrdí a lehce kouří do šeda
Nějak se mi ten můj motor zhoršuje nebo co. Splodiny smrdí, štípou do očí a trošičku, ale ne moc to i kouří do šeda. Dá se stím něco dělat, nebo mám už zhuntovaný motor? Podotýkám, že startuje dobře, výkon je asi taky v pořádku, oleje neubývá vůbec (což nevím jestli je úplně OK), jenom to smrdí. Zvednul jsem předvstřik, malinko se to zlepšilo, ale ne o moc. Tyto příznaky pozoruju od září, když jsem přijel z Chorvatska a auto dostalo víc zabrat. Poradí někdo co mám provést pro zlepšení tohoto stavu?
Golf IV TDI, 81 kW, AHF, r.v. 99
Tohle mi taky dělalo u Renaulta (posledních pár tisíc
) a pak už to zahulilo naposledy. Nechci tě strašit a taky hlevně VW jsou jiné držáky ale...
Příznaky máš uplně jako jsem měl já, motor lehce čadil ( ne však do černa, spíš do šeda ), taky mi dobře startovl. Akorát mi to slabě žralo olej. Taky to vydávalo nezaměnitelný zápach, který štípal do očí.

Příznaky máš uplně jako jsem měl já, motor lehce čadil ( ne však do černa, spíš do šeda ), taky mi dobře startovl. Akorát mi to slabě žralo olej. Taky to vydávalo nezaměnitelný zápach, který štípal do očí.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Divne je, ze Ti to dela i v lete.
Mne minulou zimu nefungovala jedina zhavicka a kourilo to cca prvni 2 minuty. Takovy velmi neprijemny kour.
Beh to melo jak hodne ojetej diesel, ale i v -15°C to chytlo na tri otocky starterem.
Cili bych je zkotroloval jestli funguji.
Mne minulou zimu nefungovala jedina zhavicka a kourilo to cca prvni 2 minuty. Takovy velmi neprijemny kour.
Beh to melo jak hodne ojetej diesel, ale i v -15°C to chytlo na tri otocky starterem.
Cili bych je zkotroloval jestli funguji.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

Palivový filtr jsem měnil nedávno, EGR nevím jak se dá zkontrolovat, žhavičky jsem dnes kontroloval diodovou zkoušečkou a u dvou se ledka nerozsvítila, ale i kdyby byly špatné mělo by to vliv snad jenom při startu, pak už žhavička nemá žádný význam a mě to smrdí jak při studeném tak zahřátém motoru. Tlaky bych si mohl nechat změřit, ale když mi to nebere olej, tak si myslím, že by nemusely být nejhorší. A co vstřiky, můžou mít na to nějak vliv? Jinak ono to zase není žádná hrůza, ten šedý kouř je vlastně vidět jen v noci ve světlech auta za mnou, přes den ne, no akorát ten smrad...
Golf IV TDI, 81 kW, AHF, r.v. 99
Takze sucasne dve zavady - netesni krouzky a zaroven odchazi turbo?pafka píše:Nevím kolik máš najeto , myslím si, že Ti pomalu odchází turbo.Lehce jde olej do výfuku. Nejspíš netěsní kroužky.

On pise, ze mu to olej nezere.
Ja typujem na zanesene vstreky, niektory nespravne rozprasuje.
Inac TDI zhavi v zime aj po starte niekolko sekund az minut.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Re: Splodiny štiplavě smrdí a lehce kouří do šeda
[. Tyto příznaky pozoruju od září, když jsem přijel z Chorvatska a auto dostalo víc zabrat.
Jen vycházím z toho co napsal.
Jen vycházím z toho co napsal.
george 72 - předvstřik mám v pořádku, lehce nad půlkou v tdi grafu, ale nespálená nafta by to mohla být, to souhlasím
pafka - olej to nebere, turbo? nevím, řekl bych, že je ok
csala - ten vstřik bych tipoval taky, asi se na ně na jaře zaměřím, nicméně byl jsem za jedním maníkem přes diesly a ten mi tvrdí, že vidím problém tam kde není, že není třeba s tím nic dělat, teď v mrazech starty ok, jinak dík za postřehy
Jo a žhavičky jsem mezitím vyměnil, dvě byly mrtvé
pafka - olej to nebere, turbo? nevím, řekl bych, že je ok
csala - ten vstřik bych tipoval taky, asi se na ně na jaře zaměřím, nicméně byl jsem za jedním maníkem přes diesly a ten mi tvrdí, že vidím problém tam kde není, že není třeba s tím nic dělat, teď v mrazech starty ok, jinak dík za postřehy
Jo a žhavičky jsem mezitím vyměnil, dvě byly mrtvé
Golf IV TDI, 81 kW, AHF, r.v. 99
Re: Splodiny štiplavě smrdí a lehce kouří do šeda
bohush píše:Nějak se mi ten můj motor zhoršuje nebo co. Splodiny smrdí, štípou do očí a trošičku, ale ne moc to i kouří do šeda. Dá se stím něco dělat, nebo mám už zhuntovaný motor? Podotýkám, že startuje dobře, výkon je asi taky v pořádku, oleje neubývá vůbec (což nevím jestli je úplně OK), jenom to smrdí. Zvednul jsem předvstřik, malinko se to zlepšilo, ale ne o moc. Tyto příznaky pozoruju od září, když jsem přijel z Chorvatska a auto dostalo víc zabrat. Poradí někdo co mám provést pro zlepšení tohoto stavu?

A není to jen když je to studené? To přece ještě nefunguje kat


VW Vento 1,9TDI 66kw 90ps,AHU, klima,r.v.7/97 prodej ČR 5/98....I love TDI.....
Ahoj k tomu hnedemu dymu v noci ...u octy1 motor 81KW original.ja som pozoroval to iste vzdy ked som predbiehal tak mi to tak troska dymilo ako taka hmla seda ale to je normalne a rano ked som nastartoval isiel hnedy dym s vyfukou asi 3 minuty ale nie vzdy a ked vyplo EGR tak vobec.vies mal som koncovky do rovna bolo to pekne vidiet auto malo 80 tisi.vsetko bolo inak ok olej nebralo iba ak som tomu nakladal na tempomate 160km/h.bohush píše:Palivový filtr jsem měnil nedávno, EGR nevím jak se dá zkontrolovat, žhavičky jsem dnes kontroloval diodovou zkoušečkou a u dvou se ledka nerozsvítila, ale i kdyby byly špatné mělo by to vliv snad jenom při startu, pak už žhavička nemá žádný význam a mě to smrdí jak při studeném tak zahřátém motoru. Tlaky bych si mohl nechat změřit, ale když mi to nebere olej, tak si myslím, že by nemusely být nejhorší. A co vstřiky, můžou mít na to nějak vliv? Jinak ono to zase není žádná hrůza, ten šedý kouř je vlastně vidět jen v noci ve světlech auta za mnou, přes den ne, no akorát ten smrad...
teraz ma auto 110tisic km a jazdi stale.
tak kasli na to voz sa a cas ukaze

toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS
Yamaha FZ6S
opel astra TDS
Yamaha FZ6S