postup montaze rozvodu 1,9tdi pd BXE

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Z pěti aut to na dvou nesedí. Bez Vagu jistota není.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

martinsidlo píše:Nejsem si tak jistý,jiné tlaky v našponování řemenu.Dle mého,jak povolíš,musíš VAG,nepovolíš a bylo to dobré(perfektní)VAG nepotřebuješ.Ale někdo tady s tím nesouhlasí.
Spíš bych řek, že jak dáš kladky, VP a nepovolíš, tak budeš víc mimo než když povolíš a dáš na přípravky. Osobně dávam jen vačku na kolík, našponuju řemen, povolim šrouby na vačce a dotočim si kliku podle setrváku. Pak dotáhnu. Ve výsledku se nedostaneš v synchronizaci víc jak o stupeň.
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5128
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

chosepm píše:
martinsidlo píše:Nejsem si tak jistý,jiné tlaky v našponování řemenu.Dle mého,jak povolíš,musíš VAG,nepovolíš a bylo to dobré(perfektní)VAG nepotřebuješ.Ale někdo tady s tím nesouhlasí.
Spíš bych řek, že jak dáš kladky, VP a nepovolíš, tak budeš víc mimo než když povolíš a dáš na přípravky. Osobně dávam jen vačku na kolík, našponuju řemen, povolim šrouby na vačce a dotočim si kliku podle setrváku. Pak dotáhnu. Ve výsledku se nedostaneš v synchronizaci víc jak o stupeň.
Hmm,dělejte,jak umíte a myslíte.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

martinsidlo píše:
chosepm píše:
martinsidlo píše:Nejsem si tak jistý,jiné tlaky v našponování řemenu.Dle mého,jak povolíš,musíš VAG,nepovolíš a bylo to dobré(perfektní)VAG nepotřebuješ.Ale někdo tady s tím nesouhlasí.
Spíš bych řek, že jak dáš kladky, VP a nepovolíš, tak budeš víc mimo než když povolíš a dáš na přípravky. Osobně dávam jen vačku na kolík, našponuju řemen, povolim šrouby na vačce a dotočim si kliku podle setrváku. Pak dotáhnu. Ve výsledku se nedostaneš v synchronizaci víc jak o stupeň.
Hmm,dělejte,jak umíte a myslíte.
je to bezny postup, tie 3 srouby tam nie su na okrasu, a pochybujem ze stary remen vs. novy bude navlas identicky aby to sedelo, mimochodom casom sa ten remen natahuje a to je vidno aj na VAG ze sa casovanie posuva do + a tiez aj na napinacej kladke ako sa remen natahuje.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
omas1977
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 29 kvě 2010, 23:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od omas1977 »

Súhlasím z tomiisp čo bolo povedané súhlasí kontrola vagom tiež OK
patrikx
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 06 dub 2010, 11:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikx »

me taky pripada ze ty tri srouby je drzi to kolo a spodek je zaaretovan akorat me zarazi to okynko s tema zoubkama vim ze je tam nekde halluv snimac tak jistli tam neni kuli nemu me se to nechce nikomu moc davat protoze nikomu moc neverim kamosovi to nekde menily a nevymenili mu pumpu pritom ji jim daval a prislo se nato az pojeti asi 20000km kdyz zacla tect ja jsem si je delal na meganu dti na xsare hdi ale nikde tenhle system nebyl BXE ma interval 120tis i 150tis zalezi v jakem mesici bylo vyrobeno to my rekli ve skodovce mimochodem za praci tam chteli 7000kc to my pripada uz zlodejina
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

patrikx píše:me taky pripada ze ty tri srouby je drzi to kolo a spodek je zaaretovan akorat me zarazi to okynko s tema zoubkama vim ze je tam nekde halluv snimac tak jistli tam neni kuli nemu me se to nechce nikomu moc davat protoze nikomu moc neverim kamosovi to nekde menily a nevymenili mu pumpu pritom ji jim daval a prislo se nato az pojeti asi 20000km kdyz zacla tect ja jsem si je delal na meganu dti na xsare hdi ale nikde tenhle system nebyl BXE ma interval 120tis i 150tis zalezi v jakem mesici bylo vyrobeno to my rekli ve skodovce mimochodem za praci tam chteli 7000kc to my pripada uz zlodejina
tie zubky v okinku ignoruj, snimac je v mieste nad vodnou pumpou pri remenici vacky, a zuby pre ten snimac su na spodnom kolese vacky (nanom je to ozubene s 3 srobami), to drzi tym centralnym srobom, ked povolis tie vrchne 3 male, nic tym neovplyvnis.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

tu to mas nazorne, 3 sroby, drzia vrchne ozubene koleso
Obrázek

ked by si ich vybral uplne, tak objavis druhe koleso, na nom su tie zuby pre snimac
Obrázek
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5128
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

tomiisp píše:
martinsidlo píše:
chosepm píše: Spíš bych řek, že jak dáš kladky, VP a nepovolíš, tak budeš víc mimo než když povolíš a dáš na přípravky. Osobně dávam jen vačku na kolík, našponuju řemen, povolim šrouby na vačce a dotočim si kliku podle setrváku. Pak dotáhnu. Ve výsledku se nedostaneš v synchronizaci víc jak o stupeň.
Hmm,dělejte,jak umíte a myslíte.
je to bezny postup, tie 3 srouby tam nie su na okrasu, a pochybujem ze stary remen vs. novy bude navlas identicky aby to sedelo, mimochodom casom sa ten remen natahuje a to je vidno aj na VAG ze sa casovanie posuva do + a tiez aj na napinacej kladke ako sa remen natahuje.
Jak myslíte,řemen se nenatahuje.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Když jsem to zkoušel,dal tam jenom řemen bez povolování 3 šroubů a po startu měl i poslechově motor jiný chod...Takže podle mne se i tento řemen vytahuje a šrouby se musí povolit..Ale nevylučuji,že určitá tolerance umožňuje se strefit i bez tohoto povolení ...Možná,že i kladky mají svoji individualitu... :)
Jelikož jsem vždy dával vše nové,stálo by zato vyměnit jen řemen /bez povolení šroubů/ a pak to změřit....
nepropadat panice...
patrikx
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 06 dub 2010, 11:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikx »

asi urcite drzi jen to vrchni kolo mam pujcenou chytrou knihu jak na to? sice je na fabii tam je popsan motor 74kw tdi pd a pisi tam ze se maj povolit remen nasponovat a pak dotahnout motor 2x protocit a kontrola pripravky nic o nastaveni tam neni i podle obrazku my pripada ze to kolo je jen nasroubovane na druhem kole(unaseci)pochybuji ze u 77kw motoru je system jiny
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Původně jsem to taky předpokládal,když jsem z Fabie dával hlavu na Passat /77kw/ a použil staré kolo z PASSATA a porovnával ,tak byla u obou motorů diametrálně jiná poloha těch 3 šroubů na kole...Tak jsem tam dal to z Passata a rozdíl přičítám jinému rozvodu Fabie a jeho seřízení...Motor čapnul téměř hned,ale samo se potom musel udělat správný převstřik...Ale jestli to továrna nemá jako nutnost při seřízení..tak to asi nemá vliv,ale spíš samo předpokládá seřízení na VAGU...
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“