Regulace tlaku turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
- Slajchy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 03 srp 2008, 06:50
- Bydliště: Karlovarsko
Odpovědi: 0
N75 jsem zkoušel spínat ručně a fungoval dobře. Táhlo makalo dobře, asi bude turbo plný.dhfool píše:Rovná je proto, že už víc neukáže, tak jako váha.
Turbo tlačí o život. Zkus odpojit podtlak k baňce u n75 a udělat znovu log. Pokud bude tlačit pořád moc, je potřeba turbo ven a hledat příčínu. Pokud ne, tak nejspíš n75. ŘJ. omezuje n75 co to dá a nic nereaguje. Dá se ověřit funkce N75 na vagu, z hlavy nepovím, jsem na jiném kompu...
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Odpovědi: 0
Mám presne ten istý problém - motor AVF 96kW + EGR-off + nový N75. Váhu som menil približne pred rokom. Už som zablendoval EGR zospodu od vyfuku a aj zvrchu (membrana je prec a namiesto ventilu imbus 10x30) koli odfuku zo sacieho potrubia a uniku oleja, ten je z odsavania od vačkovky.sparco gti píše:zdravim mam aj ja problem s vykonom lenze mozem to nalogovat az v piatok lebo mam notbuk v servise,auto mi taha od spodu dost dobre ale pri 2500 otackach normalne citim ze sa mu uz nechce a pri 130km rychlosti ma hodi do nuzaku dokaze taketo veci robyt vaha?tdi pd 85kw

Passat Variant B5.5, AVF 96kW, EGR-off