Felicie 1,9D po vymene motoru nenaskoci

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

safaro
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 22 lis 2006, 12:29
Odpovědi: 0

Felicie 1,9D po vymene motoru nenaskoci

Příspěvek od safaro »

Zdarec tak zdanlive jednoducha vymena motoru se trochu zvrhla. Starej motor = spatny starty v zime proto vymena za asi "lepsi" ale ten pro zmenu nenaskoci vubec. A zavada je nekde v nafte pac do vstrik trubek nejde palivo ani pri roztahovani. Tak sem zacal koumat ventil chcipani. Ale zase tam sou 2 a ani na jeden nejde proud. Nevite nekdo kdy na ne ma jit proud nebo mate napad co by to mohlo delat. Diiiiik moooc za odpoved.
Fiat Punto JTD,bufík EBERSPACHER, KAT off, EGR off
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

co takhle imobilizér (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
safaro
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 22 lis 2006, 12:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od safaro »

No baterka byla odpojena ale imobilizer, jako ze zamknout a odemknout? Nebo co s nim?
Fiat Punto JTD,bufík EBERSPACHER, KAT off, EGR off
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

safaro píše:No baterka byla odpojena ale imobilizer, jako ze zamknout a odemknout? Nebo co s nim?
Ne, zavolat kamoše co ma vaginu a přispusobit jednotku imo jednotce cerpadla. :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Přiveď na oba dva proud a natoč to...Na immo se vykašli, je to jenom pro zlost..Felicii ti nikdo neukradne...
nepropadat panice...
safaro
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 22 lis 2006, 12:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od safaro »

OK taky bych neresil imobilizer jen to potrebuju rozchodit. Tak ze na oba +12V a kdyz to budu chtit chcipnout tak zase oba odpojit? A tak me napada proc tam sou zase 2 ventyly, nestacil by jeden kurna
Fiat Punto JTD,bufík EBERSPACHER, KAT off, EGR off
safaro
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 22 lis 2006, 12:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od safaro »

A jeste jedna vec je to cerpadlo lucas :(
Fiat Punto JTD,bufík EBERSPACHER, KAT off, EGR off
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

safaro píše:A jeste jedna vec je to cerpadlo lucas :(
Když chces na lucasu imo vyřadit, tak se musí pekně rozebrat. :D Na dva + 12V zapomen, je to blbost. Už sem jih odpojil mraky, necha se to i na aute, vyndavat se nemusí. Jednodusí je to přizpusobit, oproti 206 Peugotu je to zlatý, tam takovyhle veci nejdou.
safaro
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 22 lis 2006, 12:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od safaro »

OK a umi to nekdo z Vas v okoli pardubic nebo hradce kralove?
Fiat Punto JTD,bufík EBERSPACHER, KAT off, EGR off
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, u Lukasu je pancíř...
nepropadat panice...
safaro
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 22 lis 2006, 12:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od safaro »

???
Fiat Punto JTD,bufík EBERSPACHER, KAT off, EGR off
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Prřizpůsobte ten imobilizér, jestli jako takový neblbnul tak bych ho přizpůsobil a je to.
safaro
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 22 lis 2006, 12:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od safaro »

Jinak moooooc mooc diky za rady ste skvely. Me by to nenapadlo ze ve "stary klasice" cerpadle jasou nacpany jeste dalsi elektricky blbosti
Fiat Punto JTD,bufík EBERSPACHER, KAT off, EGR off
safaro
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 22 lis 2006, 12:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od safaro »

no neblbnul ale nevim o nikom v okoli pce nebo hradce kdo to umi a tady se taky nikdo neozval(samozrejme ze to nechci zadarmo!!)tak ze asi vymena cerpadla za puvodni no :(
Fiat Punto JTD,bufík EBERSPACHER, KAT off, EGR off
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

safaro píše:Jinak moooooc mooc diky za rady ste skvely. Me by to nenapadlo ze ve "stary klasice" cerpadle jasou nacpany jeste dalsi elektricky blbosti
ono když to přizpusobíš spravně, das pak ucho tesně k cerpadlu a nekdo ti zapne klíček, tak uslisís to cvaknutí, jak otevře ten chcípak. :D Pak povol trubky, lej naftu prers trycxhtýř tou dírou ve filtru, potom ventilu a startuj, bude to trvat dlouho ale chytne. Nebo setrne to roztahnout. ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“