Nastavení délky dožhavování G IV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nastavení délky dožhavování G IV
Nevíte někdo,jestli se nechá nastavit délka dožhavování motoru (ALH)? Pokud ano,tak jak na to?Děkuju.
Ještě dodatek,chci zkrátit dobu dožhavování po nastartování motoru.
Ještě dodatek,chci zkrátit dobu dožhavování po nastartování motoru.
Naposledy upravil(a) milan59 dne 26 dub 2010, 20:40, celkem upraveno 1 x.
Octavia I Tour PD 74 kW AXR
Štve mě to neustálé (3 minuty po nastartování a do 2100 ot/min motoru) dožhavování po nastartování nezahřátého motoru.Jezdím převážně krátké vzdálenosti s velkým množstvím startů,takže si svíčky docela užívají.Když nepomůže VAG,tak si tedy budu muset vymyslet nějakou úpravu zapojení,aby se po startu žhavení odpojilo.To zase až tak velký problém nebude.Až něco vymyslím,tak to sem dám pro případné další zájemce.
Octavia I Tour PD 74 kW AXR
Což o to,jedna možnost by to byla,ale spíš bych si představoval úpravu zapojení relé žhavení takovým způsobem,aby předžhavení fungovalo normálně,ale po nastartování už by nedocházelo k dožhavování.Ovládat relé např.alternátorem,když dobíjí,tak nežhaví atp.A samozřejmě,v jednoduchosti je síla.Něco vykoumám.
Octavia I Tour PD 74 kW AXR
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
porad me nekdo prekvapuje jak vymysli kraviny,pro ty svicky je to normalni provozni stav / kdyby nebyl tak to asi vyrobce vozu nebude takhle vyrabet /milan59 píše:Štve mě to neustálé (3 minuty po nastartování a do 2100 ot/min motoru) dožhavování po nastartování nezahřátého motoru.Jezdím převážně krátké vzdálenosti s velkým množstvím startů,takže si svíčky docela užívají.Když nepomůže VAG,tak si tedy budu muset vymyslet nějakou úpravu zapojení,aby se po startu žhavení odpojilo.To zase až tak velký problém nebude.Až něco vymyslím,tak to sem dám pro případné další zájemce.
jestli ti opravdu tak vadi,tak si kup auto na benzin
Drag Power
Je to tak kvuli emisim, po studeným startu nejni takovej modrej kouř.chiptuning píše:porad me nekdo prekvapuje jak vymysli kraviny,pro ty svicky je to normalni provozni stav / kdyby nebyl tak to asi vyrobce vozu nebude takhle vyrabet /milan59 píše:Štve mě to neustálé (3 minuty po nastartování a do 2100 ot/min motoru) dožhavování po nastartování nezahřátého motoru.Jezdím převážně krátké vzdálenosti s velkým množstvím startů,takže si svíčky docela užívají.Když nepomůže VAG,tak si tedy budu muset vymyslet nějakou úpravu zapojení,aby se po startu žhavení odpojilo.To zase až tak velký problém nebude.Až něco vymyslím,tak to sem dám pro případné další zájemce.
jestli ti opravdu tak vadi,tak si kup auto na benzin
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5094
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Že je dožhavování kvůli emisím,tak to ví snad každý,na to jsem se neptal.Motor ALH dožhavuje poctivé tři minuty,kdyby dožhavoval jako AGR 30 sec,tak si toho vůbec nevšímám.Psal jsem,že mám hodně krátkých pojížděk,při každém startu nezahřátého motoru dožhavuje jako debil.Při tomhle stylu jízdy bych chtěl vidět ty najeté kilometry,co svíčky vydrží.Nemá cenu to dál rozvádět,chtěl jsem zjistit,jestli se doba dožhavení nechá změnit Vagem.S největší pravděpodobností to nepůjde,já už si poradím jinak.Berte tohle téma jako uzavřené.Děkuju všem za snahu.
Octavia I Tour PD 74 kW AXR
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16