Oktavia 1 ASZ 1.9TDI PD 96kw Turbodira
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zkus odpojit hadičku k EGR(pochopitelně ji zacpi), jestli ti to bude hlásit chybu (jezdi s tím třeba den, někdy se neobjeví hned), pak ať to zkusí tvůj kámoš na své...mpegsearch píše:já už taky nevím,mechoš říkal,vačka ok, turbo ok, že si prej myslí že to muže dělat váha, tak přemejšlím že skusím od někoho pujčit na prohození, protože kámoš má to samý ASZ v OI taky bez chipu a jemu to proste jede od nejakejch 1500 ot f poho, me do 2000 tis mrtvola
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
EGRom to asi nebude, ja ho mam komplet off a podobny problemdhfool píše:Zkus odpojit hadičku k EGR(pochopitelně ji zacpi), jestli ti to bude hlásit chybu (jezdi s tím třeba den, někdy se neobjeví hned), pak ať to zkusí tvůj kámoš na své...mpegsearch píše:já už taky nevím,mechoš říkal,vačka ok, turbo ok, že si prej myslí že to muže dělat váha, tak přemejšlím že skusím od někoho pujčit na prohození, protože kámoš má to samý ASZ v OI taky bez chipu a jemu to proste jede od nejakejch 1500 ot f poho, me do 2000 tis mrtvola

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

jo na tempo sem taky uz zkousel jestli to neni jen naka mechanicka bota v regulaci plyn pedalu,ale vse stejne proste do 2 az 2100 tis se nic nedeje az pak to zacne jet, jako bodnul bych se na to,ale kdyz vim ze ten kamos ma ten samej motor a jemu to jede rekneme od 1600 ot upe v poho tak to proste nechapu
porad si rikam ze je mozna jeste ta vaha, ale vyhazovat za novou jen tak se mi nechce a nemam ani vag abych to nejak lognul nebo co, sem kladensko

Ale já to logoval a váha dává dost a problém byl némlich stejný jako tvůj... Rozjezd mrtvola do 2100 a pak zátah jak prase, přeřadíš a zase chvíli nic pak zase zátah... Regulaci na turbu jsem zkoušel, ale neúspěšně, měnila se jen velikost a délka peaku, turbo lag pořád stejný.mpegsearch píše:jo na tempo sem taky uz zkousel jestli to neni jen naka mechanicka bota v regulaci plyn pedalu,ale vse stejne proste do 2 az 2100 tis se nic nedeje az pak to zacne jet, jako bodnul bych se na to,ale kdyz vim ze ten kamos ma ten samej motor a jemu to jede rekneme od 1600 ot upe v poho tak to proste nechapuporad si rikam ze je mozna jeste ta vaha, ale vyhazovat za novou jen tak se mi nechce a nemam ani vag abych to nejak lognul nebo co, sem kladensko
Je tam prostě problém s roztočením turba... Jestli se dávali jiné vstřiky a soft do různých verzí ASZ... Co já vím... rozdělat to nemůžu, auto je pryč.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
- scharan2000
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 124
- Registrován: 08 čer 2009, 07:55
- Bydliště: Topolčany
Pani ja som mal tento problem pol roka a vystriedal som 3-mechanikov a bol som aj v porshe mali to tam dva dni a nic neurobili,len stale chceli menit turbo a turbo bolo ok,lebo som ho uz menil.Kym sa na to prislo tak sme vymenili turbo,cerpadlo,trysky,vaha vzduchu,n75,skrtiaca klapka,egr,a nic nepomohlo.Nakoniec ze zhodime hlavu a pozrieme sa ako to vyzera z vnutra a pri rozobratej hlave sme zbadali zodrate 4hydra a vacku,tak sa vymenila hlava a odvtedy ide ako nove.
Audi A3 sporback r.v.06, 1.9TDI,77KW,uprava profituning na 107KW 320NM uz len spomienky
VW Touran highline,2.0TDI,BKD,dsg
VW Passat 2.0TDI,CR,DSG
VW Touran highline,2.0TDI,BKD,dsg
VW Passat 2.0TDI,CR,DSG
Zodrate hydra by chrastili, a to auto to robi uz cca. 100.000km teda tak dlho ako si ho kupil majitel (ked ho kupil tak malo nejakych 60.000km). Za 100.000km by sa tie zodrate hydra hadam prjavili. Auticko nema ziadny problem, jazdi chvalabohu uplne bez poruchy, strati su OK a chod aj zvuk nadherny, len ta podleva cloveka trochu sere.