climatronic G4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
climatronic G4
nazdar hosi.
riesim taky celkom zahadny problem klimatroniku.
golf4 rv99
auto nastartujem, pustim klimu, klima nabehne, ventilatory na chaldicoch tiez. asi po 20min ked sa motor zohreje na pracovnu teplotu tak klima sa vypne, prestanu ist aj ventilatory na chladicoch.
vsetko bez zavad, klima naplnena, v statuse kompresoru v rj klimy je stale 0- kompresor zapnuty. tak isto aj v rj motora je zobrazena poziadavka na beh klimy.
staci ze motor ochladne na 70stupnov a klima zase chvilu ide.
jedine co mi nejde do hlavy je ze mi hadze v meranych hodnotach na klime pri cidle teploty tusim g212( neviem isto) ...je to prve okienko v meranych hodnotach v kanaly kde zobrazuje aj teplotu interieru a exterieru...teplotu -53stupnov, ale niekde som cital ze tie prve klimatroniky to cidlo nemali. takze tu by som chybu nepredpokladal kedze na studenom motore klima ide.
nema niekto nejaky napad? alebo skusenost? ...diky
riesim taky celkom zahadny problem klimatroniku.
golf4 rv99
auto nastartujem, pustim klimu, klima nabehne, ventilatory na chaldicoch tiez. asi po 20min ked sa motor zohreje na pracovnu teplotu tak klima sa vypne, prestanu ist aj ventilatory na chladicoch.
vsetko bez zavad, klima naplnena, v statuse kompresoru v rj klimy je stale 0- kompresor zapnuty. tak isto aj v rj motora je zobrazena poziadavka na beh klimy.
staci ze motor ochladne na 70stupnov a klima zase chvilu ide.
jedine co mi nejde do hlavy je ze mi hadze v meranych hodnotach na klime pri cidle teploty tusim g212( neviem isto) ...je to prve okienko v meranych hodnotach v kanaly kde zobrazuje aj teplotu interieru a exterieru...teplotu -53stupnov, ale niekde som cital ze tie prve klimatroniky to cidlo nemali. takze tu by som chybu nepredpokladal kedze na studenom motore klima ide.
nema niekto nejaky napad? alebo skusenost? ...diky
Však ak maš čas tak za pozretie nič nedaš.Zhodiš kastlik spolujazdca a pri pravej strane smerom ku servomotorčeku V71 tak tam je čidlo výparniku.Alebo ešte tak že zhodiš dole ventilator odpojiš konektor,odšrobuješ dve matky zospodu od nôh a pozrieš sa do sacej šachty.Ak tam nebude nič take biele akoby tyčka od lízatka,tak ho tam nemaš.Č.dielu je 1J0907543A,hod si to do googla,tak to nejak vyzera. 

VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
V saci šachtě je čidlo nasavanyho vzduchu G89 1K0907543A. Čidlo teploty vzduchu z vyparniku G263 1J0907543A je za vyparnikem, mělo by byt zezadu skřině, pokud se tam vubec montovalo u tohoto ročniku. Je tam dost špatnej přistup. Čidlo tam neni kvuli zamrzani vyparniku ale kvuli infu pro jednotku o teplotě. Vyparniky už nejsou v podstatě schopny zamrznout s novějšima kompresory ktery maji proměnnou delku zdvihu pístů v zavislosti na tlacich v systemu a použivaní chladiva R134e.
Naposledy upravil(a) tuner dne 16 čer 2010, 11:36, celkem upraveno 1 x.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Ale v Etke som pozeral a ine čidlo vyparnika tam nie je.Pozeral som aj po Eshopoch a ine čidla na klimu nie su.Ak to čidlo vyparnika je ine tak mi napiš č.ND.Lebo mne vypisuje chybu 332-teplotný snímač výparniku a ine čislo ako 1J0907543A som nenašiel.Ak vieš ake je to čidlo tak budem povďačny ;)Mal som to rozobrate ako som pozeral tak som pozeral ale na vyparniku som nič nenašiel,žiadne čidlo a pritom mam Golf IV.r.v 11/2000tuner píše:V saci šachtě je čidlo nasavanyho vzduchu. Čidlo teploty vzduchu z vyparniku je za vyparnikem, mělo by byt zezadu skřině, pokud se tam vubec montovalo u tohoto ročniku. Je tam dost špatnej přistup. Čidlo tam neni kvuli zamrzani vyparniku ale kvuli infu pro jednotku o teplotě. Vyparniky už nejsou v podstatě schopny zamrznout s novějšima kompresory ktery maji proměnnou delku zdvihu pístů v zavislosti na tlacich v systemu a použivaní chladiva R134e.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
už jsem to doplnil, jsou tam celkem 3 čidla, třeti čidlo je až za radiatorem topeni a to je čidlo vystupniho vzduchu G192 1H0907543A. Čidlo vyparnika podle etky je až od roku 02 ale muže to byt jen chyba v etce. Čidlo neni ani vyobrazeny ani očislovany jen je tam napsany hned na začatku
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km

[/img]
Tak ako som pozeral tak je tam len snímač teploty sacej šachty a to by mal byť ten snímač výparniku.Lebo som mal rozobraty kastlik a cele rozobrate a som snoril a nič ine som nenašiel,ani v aute, ani v Etke len tento snímač a ten je v sacej šachte a upevneny je z pravej strany blatnika,tesnej blizkosti servomotorčeka vnútorného okruhu(V71).Ak je tam to čidlo čo hovoriš na výparniku,tak mi povedz kde a ako sa k nemu dostať a ake je č.ND až ho budem kupovať až nekupim zbytočnosť.Lebo som pozeral aj tutu stránku http://obd.ec.cz/climatronic/(mometnalne nejde) a tam bolo napisane presne,že snímač výparniku č.ND 1J0907543A tak neviem poraď

VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Vždyt jsem ti to už napsal vše asi neumíš čist. čidlo v šachtě nema s vyparnikem nic společnyho je to teplota nasavanyho vzduchu. Tak ještě jednou pokud to to čidlo má tak je zezadu skřině vyparniku, čislo jsem ti taky už psal tak je ani opakovat nebudu.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Ale vieš čo je zaujmavé?Že to čislo čidla vyparniku čo popisuješ sa zhoduje s tym čidlom v sacej šachte.Mal som ho v ruke a bolo tam napisane toto čislo.Šmatral som tam okolo vyparnika ale žiadne kable ani žiadne čidlo som tam nenašiel.Ešte raz zhodim ten kastlik pozrem sa poriadne ešte raz.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
To čislo se vubec neshoduje zas neumíš čist, je to jiny čislo,kastlik rozhazovat nemusíš to čidlo je zezadu, jak ti to bože mam ještě jednodušeji napsat, je zezadu od motorove stěny takže je ani neuvidiš a je až za vyparnikem a ma jiny čislo než čidlo v saci šachtě
Naposledy upravil(a) tuner dne 16 čer 2010, 13:41, celkem upraveno 1 x.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Dobré sa nehadam,ale pozri si ročnik 2001 je to to iste čidlo to iste čislo a je umiestnené v sacej šachte.Ja som to mal rozobrate ine čidlo som tam nenašiel okrem toho v šachte
Ja neviem ale mam chybu na climatronicu 332-snímač na výparniku hľadal som ho v priestore vyparniku a nič som tam nenašiel len toto čidlo.Musim to ešte raz presnoriť a dobre sa pozrieť.Ja mam ročnik 11/2000 ja ho asi ešte nemam ešte vedľa vyparniku.Ak chceš tak ti dam VIN a pozri to či ho zobrazi,lebo mne to podľa VIN nejde,mi to neukazuje 


VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
je to jiny čislo, v šachtě ma na konci A u vyparniku B u klimy z roku 99 je čislo čidla v šachtě 1K0907543A a čidlo u vyparniku udavany neni žadny bud se nemontovalo a nebo chyba v etce. Za vyparnik jsi se nemohl moc divat, za něj ani nedaš skoro ruku, neni tam žadny misto, jedině že by jsi odšrouboval celou skřín od stěny
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km