Oktavia 1 ASZ 1.9TDI PD 96kw Turbodira

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

Hoj pánové. Já mám na svojí OI ASZ podobný projev motoru. V 1600 ot/min se to začne sbírat, ve 2000 v tom bouchnou saze a pak to jede. Zkoušel sem všechno kontrolovat i diagnostiku za jízdy a vše je v pořádku. :) :) .
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

ja mam vymenenu hlavu, vacku, hydra...vydrata vacka ma skor ine prejavy nez oneskorenie ktore sa tu prebera
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
mpegsearch

Příspěvek od mpegsearch »

chlapi a máte to seriovy ASZ někdo po chipu ? estli se to nejak neporovnalo i od spodu? protoze jinak fakt taky nepozoruju zadnej problem ani divny zvuky apod, tak doufam ze vacka a vnitrnosti sou ok, chystam se do DP uz delsi dobu ale porad nejak nejsou prachy, kdyby meli aspon nakou tu akci aby to bylo levnejsi( jako na podzim) :)
lobo
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 10 dub 2007, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od lobo »

jj, přesně...mám auto 4 roky, původně najeto 80 tis, teď nějakých 140...celou dobu to má prodlevu. S autem nikdy nebyly žádné problémy, jen ta prodleva mě štve.
Chip nemám, ale pokud by se situace zlepšila, jdu do toho.
Má tedy někdo na O1 ASZ chip?
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Nevím, jak přesně se vám to chová, ale reakce po čipu byla podstatně lepší. Fantík ví, jak dlouho jsem něco podobnýho řešil a po čipu jsem byl v podstatě spokojenej. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
lobo
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 10 dub 2007, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od lobo »

V podstate...to znamena ze ten propad do 2 tis otacek zmizel?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ono se kolikrát zdá,že jsou hydra dobrá ,ale nemusí to být pravda..Můj známý jezdil, zvuk normální,chytalo to, výkon takový nestálý ,ale jelikož měl první TDI ,tak myslel ,že to tak má být ..pak někde našel inzerát ,nechal načipovat a jelo to lépe ,spotřeba na dovolenou 5,5 litrů a ˇnajednou volal před Prahou ,že je tam nějaký tlukot a než se stačil otočit..zabouchalo a jízda na 3..Přivez to na káře a prodřená hydra ,jedno úplně ...Klame to....
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

ja som vcera vymenil tandem, a aspon u mna je to znat, od 1400 dvihne predok a zatlaci, od ~2000 dalsi kopanec :) ale ci to bolo vyvevou alebo tlakom paliva tazko povedat, ale brzdi to ovela lepsie a taktiez mi zmizlo take pocukavanie pri konstatnych otackach/rychlosti (tempomat) v rozmedzi 1800-2000ot...takze...neviem (noteeth)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7572
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak schválně jsem sledoval co dělá moje ASZ... nesbírá se tak odspoda jako něco s V turbem, ale je fakt že od cca 1500 tahá už znatelně a kolem 1900 kde je i podle grafu z brzdy náběh na špičku krouťáku to zatáhne fest.... jediné co - jak je to podtočené a chcete akcelerovat je třeba tak vteřinu počkat než to to VA nafoukne, a nebo podřadit... což je asi lepší volba...
takže pokud má někdo prodlevu několik vteřin, nebo se neděje nic do těch cca 2000 tak proti mému autu je asi něco špatně... ve finále i proto sem byl zabrzdit sérii abych viděl zda funguje jak má..
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7572
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tomiisp : a jak to třeba startovalo přev výměnou tandemu? dobře?.. čistě pro zajímavost
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Vici píše:tomiisp : a jak to třeba startovalo přev výměnou tandemu? dobře?.. čistě pro zajímavost
startovalo dobre na brnk ale zrejme trocha padal tlak nafty, to poznam podla cerpadla v nadrzi, to cerpadlo co tam mam ma pretlakovy ventil a ten ventil je pocut ako take ,,zaskucanie,,...doteraz po otoceni kluca bolo pocut ze cerpadlo natlacilo ale malokedy bol pocut ten ventil, teraz po otoceni kluca asi 1sek tlaci a potom uz len ,,skuci,, takze nieco tam bolo.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

lobo píše:V podstate...to znamena ze ten propad do 2 tis otacek zmizel?
Nedá se říct, že zmizel, ale bylo to lepší. Můžu najít a hodit sem grafy z brzdy před a po, ale těžko říct, jestli z toho půjde něco vyčíst.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

myslim, ze je uplne normalne ze je tam nejake oneskorenie, ja by som povedal asi 1sec, taha mi to od 1800 az 2000 ako blesk, zalezi od podmienok, hranica otacok nie je konstantna

pri 1500 je to mrtvola ale to je snad OK, ci nie? aj ked bolo fungl nove tak to vzdy robilo....

jazdim vylucne na Vpowerdiesel, mam 70000km, dnes som isiel proti silnemu vetru Bratislava Trencin po D1, 150km/h na tempomat spotreba 6.7, ine auta nevladali ist proti tomu vetru, normalne pri bezvetri to ukazuje okolo 5.6 pri tej istej rychlosti
lobo
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 10 dub 2007, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od lobo »

Máte prodlevu v naběhnutí výkonu i když přesáhnete zmiňované 2tis ot?
Já totiž když jedu do kopce, vytočím 4ku třeba na 3,5 tis a přeřadím na 5ku, je prodleva než začne tlačit turbo cca 2s, pak zase taha do sedaček.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Stačí se naučit pracovat při řazení s pedálama a budeš mít klid ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“