
zámek spínací skříňky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Na trojce musis sundat skrinku z volantu, pak zespodu vytocis križak a je venku. Ale sundat tu skrinku ze sloupku je porodsyncon píše:ahoj je stejnej postup vyndani vlozky i u G3 ? potrebuju vymenit elektrickej spodek a nemuzu to vyndat nikde zadna dirka nic


- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0
Když na to máš přípravek tak je to hned.Zdeněk M píše:Na trojce musis sundat skrinku z volantu, pak zespodu vytocis križak a je venku. Ale sundat tu skrinku ze sloupku je porodsyncon píše:ahoj je stejnej postup vyndani vlozky i u G3 ? potrebuju vymenit elektrickej spodek a nemuzu to vyndat nikde zadna dirka nichlavne tu redukci na tyci pro volant, praci zdar a pevný nervy.

Ja vím, mam na to stěrbinový stahovak.Bugs.Bunny píše:Když na to máš přípravek tak je to hned.Zdeněk M píše:Na trojce musis sundat skrinku z volantu, pak zespodu vytocis križak a je venku. Ale sundat tu skrinku ze sloupku je porodsyncon píše:ahoj je stejnej postup vyndani vlozky i u G3 ? potrebuju vymenit elektrickej spodek a nemuzu to vyndat nikde zadna dirka nichlavne tu redukci na tyci pro volant, praci zdar a pevný nervy.
Jde to povolit zahnutým šroubovákem ale lepší je sundat celou spínačku.

Na Seatu toledo 98 tdi sem spínací skřínku už dělal dvakrát. Poprvé zhášela auto podruhé nešlo startovat,jen kontrolky se rozvěcely. Ted je to potřetí zase nejde nastartovat kontrolky se rozsvěcej, tak musím vypnout zapnout párkrát s tím zacvakat pak to zase jde. Spínačka je z autokely asi za 120kč Dát tam origo aby byl pokoj? Ještě mě připadá že to takle blbne když stojím někde na slunci a pere to do auta. Kdyby to bylo vyměněný za chvíli tak to neřeším jenže musí volant dolů erbek dolů a tenkrát když sem to dělal než sem přišel na to že to má z boku červíka mohl sem se vzteknout.Dám tam někde čudl jako měla vejda a bude.Ladas píše:jo umíraj...
Tak se mi stalo to samé na Fabii I, ale s tím rozdílem, že jsem normálně auto otevřel nastartoval, jezdil, dojedu ke krámu vyndám klíček a neozvalo se takové to cvaknutí a volant nešel zamknout, radio jsem sundal, takže jsem nevěděl že se nevyplo, ale auto nešlo zamknout...tak jsem dojel do servisu...tam mi řekli..asi ořech..tak čekám co z nich vyleze?mva1 píše:tak to tady trochu oživím...
ráno mi nešel zasunout klíček do spínačky,tak sem tomu trochu pomoh...(silou)
ale dostal jsem ho tam (šel volnějc)
a když jsem dojel do práce při vypínání auta jsem zjistil,ze klíček
nevypíná rádio a auto nešlo
zamknout dálkou...
Tak jsem zvědavej jestli odjedu,předběžně mám info,že prej je auto stále
připojený na baterku...
Tak to bude vosterj test jak je na tom baterka....
Ach jo to je zase pátek !!!
Octavia 1.8T 20V
Fabia RS
Fabia RS
u octavky vymena orechu spinaci skrinky max . 10 minutJARDA2 píše:Na Seatu toledo 98 tdi sem spínací skřínku už dělal dvakrát. Poprvé zhášela auto podruhé nešlo startovat,jen kontrolky se rozvěcely. Ted je to potřetí zase nejde nastartovat kontrolky se rozsvěcej, tak musím vypnout zapnout párkrát s tím zacvakat pak to zase jde. Spínačka je z autokely asi za 120kč Dát tam origo aby byl pokoj? Ještě mě připadá že to takle blbne když stojím někde na slunci a pere to do auta. Kdyby to bylo vyměněný za chvíli tak to neřeším jenže musí volant dolů erbek dolů a tenkrát když sem to dělal než sem přišel na to že to má z boku červíka mohl sem se vzteknout.Dám tam někde čudl jako měla vejda a bude.Ladas píše:jo umíraj...

- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5062
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 06 led 2008, 17:20
Odpovědi: 0
zdravím, mám stejnej problém. V mechanické části zámku se ulomil ten jazýček.
Elektrickou část jsem vyndal ven, vyloupl i cívku imobilizéru, pak jsem odjistil vložku zámku a vyndal a pak to začalo...
nějaký kroužek, pod mín podložka, pak pružina a pak konec. Něco v tom zámku zůstaloa nechce to ven, volant je zamčenej. Prostě nevím jak dál.
Abych to optavil, se musí koupit celej ten hliníkovej držák s vložku atd a pak z nové vyndat zámek a použít starej? A jak se ten držák sundá, když tam nejsou hlavy na těch šroubech? Násilím? Ten ulomenej jazýček zapadl za ten vehement co už nejde ven, tedy nejde ani zpět, abych odemknul volant.
Jsem z toho pěkne nasr....Jak dál. Poraďte někdo.
Díky Honza
Elektrickou část jsem vyndal ven, vyloupl i cívku imobilizéru, pak jsem odjistil vložku zámku a vyndal a pak to začalo...
nějaký kroužek, pod mín podložka, pak pružina a pak konec. Něco v tom zámku zůstaloa nechce to ven, volant je zamčenej. Prostě nevím jak dál.
Abych to optavil, se musí koupit celej ten hliníkovej držák s vložku atd a pak z nové vyndat zámek a použít starej? A jak se ten držák sundá, když tam nejsou hlavy na těch šroubech? Násilím? Ten ulomenej jazýček zapadl za ten vehement co už nejde ven, tedy nejde ani zpět, abych odemknul volant.
Jsem z toho pěkne nasr....Jak dál. Poraďte někdo.
Díky Honza

Kolca