Rozdíl mezi hlavami

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Rozdíl mezi hlavami

Příspěvek od oldaf »

Zdravím, chtěl jsem se zeptat jestli někdo neví jaké jsou u rotačních čerpadel rozdíly mezi rozdělovacíma hlavama pro přímý a nepřímý vstřik. Jde mi o to jestli můžu použít rozdělovací hlavu z přímovstřikového čerpadla do komůrkáče.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ty komůrkáče maj 8-9 obvykle, TDi je 10 základ.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

Nejde mi o průměry, jde mi o konstrukci pístku a hlavy.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

je to uplně stejny jen se to liši pruměrem.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

souhlasím, dá se to zaměnit. Liší se to jen průměrama elementu, ale čistě teoreticky větší nevadí a pak přímáky maji asi ostřejší vačku a pružiny s větší tuhostí
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Pístek pro přímý vstřik má jinak zakončený kanálek pod regulační objímkou . . . u komůrkáře je tam taková drážka . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

Jde mi spíš o to jestli můžu použít rozdělovací hlavu z přímovstřiku na komůrkáč, bude to fungovat?
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Tak tohle zajímá i mě...chtělo by to někoho,kdo s tím už má zkušenost :roll:
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Normalne to pojde. Rozdelovacia hlava zrobi furt svoju robotu rovnako a je uplne jedno ci je na konci capova, alebo hrotova dyza. Proste stlacenie nafty je furt rovnake. Moze byt ze ten komorkac s 10mm piestom pojde malinko lepsie ;)
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

Takže pokud použiju na komůrkovej motor kde byl průměr vačky 10mm vačku z přímovstřiku s průměrem 12mm tak by to mělo být znát?
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

nezamenis tie hlavy , lebo je tam iny vackovy hriadel a na nahonova hriadel. Ale ak aj to upravis tak myslim ze budes mat problem s regulaciou volnobehu. Strmost nabehu vacsej hrany bude robit problemy s nastavenim paliva na volnobehu. Bude nizky.... Treba preriesit potom aj regularor a optimalizovat vratne pruzinky v regulacnom pakovi
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

BH motor píše:nezamenis tie hlavy , lebo je tam iny vackovy hriadel a na nahonova hriadel. Ale ak aj to upravis tak myslim ze budes mat problem s regulaciou volnobehu. Strmost nabehu vacsej hrany bude robit problemy s nastavenim paliva na volnobehu. Bude nizky.... Treba preriesit potom aj regularor a optimalizovat vratne pruzinky v regulacnom pakovi
Tak tak, komurkac ma malý ten kolik ve vacce, TDI ma vetsí, když to upravís tak ti bude behat 10 hlava na seriový vacce, jako komplet s TDI vackou to behat nebude. HOLZ bi moh vypravet, ten to předelava
Uživatelský avatar
THOMASLO
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 17 čer 2010, 08:08
Bydliště: ZNOJMO DVWOJMO

Příspěvek od THOMASLO »

No ale za kdybych na 1.6TD hodil hlavu z 1.9TD tak by to šlo, a mělo by to lepší výkon, jestli se nepletu, někdo to tady má.
VW MK2 1.6D brzy GTD, VW MK1 2.0 16V GTi, AUDI A4 B5 1.9 TDi
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

THOMASLO píše:No ale za kdybych na 1.6TD hodil hlavu z 1.9TD tak by to šlo, a mělo by to lepší výkon, jestli se nepletu, někdo to tady má.
Ty čerpadla jsou stejné.Jedině by to šlo 1.9 Td a hodit do toho TDi hlavu
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“