Mitsubishi Pajero 3,2 DiD, AT

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vladimír Řihák
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 23 čer 2010, 11:02
Odpovědi: 0
Bydliště: N. Jičín
Kontaktovat uživatele:

Mitsubishi Pajero 3,2 DiD, AT

Příspěvek od Vladimír Řihák »

Hledám radu - vlastním Mitsubishi Pajero 3,2 DiD, AT r.v. 2003 - zřejmě vadné palivové čerpadlo - dle servisu.Závada se projevovala při změně okolní teploty, po zapnutí zapalování svítí závada motoru a protiprokluz, cukání, černý kouř, 2000 ot. při jakékoli rychlosti. Auto zdechlo i při zapnutí klimy za běhu motoru na volnoběh. Pak třeba jezdilo 14 dnů v pohodě a zase "stávkovalo" klidně i 4x denně. Klapka a EGR ventil byly vyčištěny v servisu.Teď už nejde natočit. Servis Mitsubishi neumí opravit část čerpadla, pouze jej vyměnit - ubohé na dnešní dobu. Samozřejmě vám neřeknou jakou konkrétní závadu diagnostikovali, ale "vyčistili" mou peněženku o přebytečných 2000,- za čištění klapky. Poradí někdo co s tím ? Případně nabídněte čerpadlo. Díky za reakce.
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

no ono je tam akesi cinske cerpadlo ci ake .... tiez mi to nik nevedel opravit ked bol problem :D
Mario30
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 14 srp 2007, 17:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mario30 »

Chyba je v elektronickej časti toho čerpadla sú tam kovové piliny. Mal som ten samí problém a dá sa to opraviť v pohode.
Vladimír Řihák
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 23 čer 2010, 11:02
Odpovědi: 0
Bydliště: N. Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladimír Řihák »

Díky za radu. Přece se jen zeptám, zda stačí pouze čerpadlo vyčistit
nebo je nutno opravovat elektronickou část ? Díky za odpověď.
Odpovědět

Zpět na „Asijské vozy“