Tak a teď co mi radíte
už nevim jak dál 2.0TDI 125KW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
už nevim jak dál 2.0TDI 125KW
AUdi A4r.v. 2007 kod motoru BRD dovezená z německa podle povolenejch šroubů už se v ní vrtali soudruzi v německu.......auto vubec nejde od spoda zatahne od 2500ot.......vyměněno postupně váha,N75,čidlo tlaku,turbo porad stejný pak šlo auto do autorizovanýho servisu tam to stálo 10.000,- prej ultrazvukem vyčistili vstřiky
po ujetí 100km se auto zastavilo a nešlo nastartovat.....totálně se ucpal Filtr pevnejch částic,vyndal jsen ho ven vyčistil vapíkem a jede to ale pořád ne od spoda........takže vstřiky ven nechat vyzkoušet......prej všechny K.O. .......koupil jsem všechny nové a auto pořád to samé
....... koukal jsem že v sacích svodech je přívěra ovládaná podtlakem ale nikde v příručkach jsem nenašel jak má fungovat......mechanicky je po nastartování otevřená.....co dodat filtr naftovej vzduchovej to neni egr zaslepenej
Tak a teď co mi radíte
Tak a teď co mi radíte
603917329
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34017
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
danielkiraly
- Sběrač informací
- Příspěvky: 33
- Registrován: 30 pro 2008, 21:03
-
losfazeros
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 164
- Registrován: 03 zář 2009, 15:44
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
já osobně si myslím,že tyhle zajímavý průběhy v nízkejch otáčkách má na svědomí DPF,je to pěknej šit,a většinou se ani neroužne ta kontrolka...

VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km

