Kamna musí kouřit.

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

alesek22
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 16 říj 2008, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Miletín
Kontaktovat uživatele:

Kamna musí kouřit.

Příspěvek od alesek22 »

Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Graf máš?
alesek22
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 16 říj 2008, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Miletín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alesek22 »

Mam ale nejde mi sem vlozit.Je v jinem rozliseni a ja to neumim zmenit.
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Tak mi ho pošli na mail a já to sem dám. dukes@dieselpower.cz
Obrázek
Uživatelský avatar
THOMASLO
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 17 čer 2010, 08:08
Odpovědi: 0
Bydliště: ZNOJMO DVWOJMO

Příspěvek od THOMASLO »

Pěkná MK2, kolik tam máš?
VW MK2 1.6D brzy GTD, VW MK1 2.0 16V GTi, AUDI A4 B5 1.9 TDi
alesek22
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 16 říj 2008, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Miletín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alesek22 »

Jeste musim dat vetsi IC a vzduchovy filtr ven.
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Tak tady je Aleskův graf.

Obrázek

Napiš sem co tam je všechno za úpravy.
Obrázek
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Hezke. Nicmene vy se rakoviny nebo otravy vylozene nebojite, co? :o Mimochodem kde to je mereny, koukam na hradecko znacku a u Rehounku to neni, tak me to zajima.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Maximum výkonu takhle vysoko bych taky chtěl. :)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Markus01 píše:Maximum výkonu takhle vysoko bych taky chtěl. :)
A k cemu je to dobrý, mít vykon v max. otackah? Leda pro ty co sou nemocný a tocej to jak benzín do omezovace. když mas rad otacky tak si kup benzína, nebo ti prodam zavodní motor s Felicie, 1,6 16V 240koní ten tocí 11000 ot (LOL) U TDI bi mel být vrchol pravě že naopak, kolem 4000ot lepsí by bylo 3800ot, normalní zavodnik řadí v bode max vykonu ;)
Bohužel u MTDI je ten vykon posunutej, zas podle toho kdo to cerpadlo dela ;)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tak má to svoje výhody, mít maximum takhle vysoko, máš potom jakoby delší kvalty, a na zatáčkovitý silnici nemusíš furt řadit jak k.k.t, máš o něco málo větší rozsah použitelných otáček a větší maximálku ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
alesek22
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 16 říj 2008, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Miletín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alesek22 »

Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Zdeněk M píše:
Markus01 píše:Maximum výkonu takhle vysoko bych taky chtěl. :)
A k cemu je to dobrý, mít vykon v max. otackah? Leda pro ty co sou nemocný a tocej to jak benzín do omezovace. když mas rad otacky tak si kup benzína, nebo ti prodam zavodní motor s Felicie, 1,6 16V 240koní ten tocí 11000 ot (LOL) U TDI bi mel být vrchol pravě že naopak, kolem 4000ot lepsí by bylo 3800ot, normalní zavodnik řadí v bode max vykonu ;)
Bohužel u MTDI je ten vykon posunutej, zas podle toho kdo to cerpadlo dela ;)
Tak do omezovače netočim, to se neboj. Jde ale o to, že bych jednou taky rád delší pětikvalt a čim širší bude využitelný spektrum otáček, tim líp se to bude sbírat z dalšího kvaltu. Když bych řadil za čtyřma, tak to bude určitě lepší než ve třech a půl. Nejezdim pořád na plnej kotel a myslim, že když se jednou za čas ty kamna trochu protáhnou tak se taky ho*no stane. Ať mam taky trochu radost z těch peněz co do toho investuju.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
alesek22
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 16 říj 2008, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Miletín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alesek22 »

Markus01 píše:
Zdeněk M píše:
Markus01 píše:Maximum výkonu takhle vysoko bych taky chtěl. :)
A k cemu je to dobrý, mít vykon v max. otackah? Leda pro ty co sou nemocný a tocej to jak benzín do omezovace. když mas rad otacky tak si kup benzína, nebo ti prodam zavodní motor s Felicie, 1,6 16V 240koní ten tocí 11000 ot (LOL) U TDI bi mel být vrchol pravě že naopak, kolem 4000ot lepsí by bylo 3800ot, normalní zavodnik řadí v bode max vykonu ;)
Bohužel u MTDI je ten vykon posunutej, zas podle toho kdo to cerpadlo dela ;)
Tak do omezovače netočim, to se neboj. Jde ale o to, že bych jednou taky rád delší pětikvalt a čim širší bude využitelný spektrum otáček, tim líp se to bude sbírat z dalšího kvaltu. Když bych řadil za čtyřma, tak to bude určitě lepší než ve třech a půl. Nejezdim pořád na plnej kotel a myslim, že když se jednou za čas ty kamna trochu protáhnou tak se taky ho*no stane. Ať mam taky trochu radost z těch peněz co do toho investuju.
jj moje řeč
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

na tie kone to zbytocne cmudi
Mercdes C cdi
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“