Kamna musí kouřit.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Hezke. Nicmene vy se rakoviny nebo otravy vylozene nebojite, co?
Mimochodem kde to je mereny, koukam na hradecko znacku a u Rehounku to neni, tak me to zajima.

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
A k cemu je to dobrý, mít vykon v max. otackah? Leda pro ty co sou nemocný a tocej to jak benzín do omezovace. když mas rad otacky tak si kup benzína, nebo ti prodam zavodní motor s Felicie, 1,6 16V 240koní ten tocí 11000 otMarkus01 píše:Maximum výkonu takhle vysoko bych taky chtěl.


Bohužel u MTDI je ten vykon posunutej, zas podle toho kdo to cerpadlo dela

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
tak má to svoje výhody, mít maximum takhle vysoko, máš potom jakoby delší kvalty, a na zatáčkovitý silnici nemusíš furt řadit jak k.k.t, máš o něco málo větší rozsah použitelných otáček a větší maximálku 

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 264
- Registrován: 16 říj 2008, 18:17
- Bydliště: Miletín
- Kontaktovat uživatele:
Ahojda je to tady.http://www.falcon-racing.cz/
Tak do omezovače netočim, to se neboj. Jde ale o to, že bych jednou taky rád delší pětikvalt a čim širší bude využitelný spektrum otáček, tim líp se to bude sbírat z dalšího kvaltu. Když bych řadil za čtyřma, tak to bude určitě lepší než ve třech a půl. Nejezdim pořád na plnej kotel a myslim, že když se jednou za čas ty kamna trochu protáhnou tak se taky ho*no stane. Ať mam taky trochu radost z těch peněz co do toho investuju.Zdeněk M píše:A k cemu je to dobrý, mít vykon v max. otackah? Leda pro ty co sou nemocný a tocej to jak benzín do omezovace. když mas rad otacky tak si kup benzína, nebo ti prodam zavodní motor s Felicie, 1,6 16V 240koní ten tocí 11000 otMarkus01 píše:Maximum výkonu takhle vysoko bych taky chtěl.U TDI bi mel být vrchol pravě že naopak, kolem 4000ot lepsí by bylo 3800ot, normalní zavodnik řadí v bode max vykonu
![]()
Bohužel u MTDI je ten vykon posunutej, zas podle toho kdo to cerpadlo dela
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 264
- Registrován: 16 říj 2008, 18:17
- Bydliště: Miletín
- Kontaktovat uživatele:
jj moje řečMarkus01 píše:Tak do omezovače netočim, to se neboj. Jde ale o to, že bych jednou taky rád delší pětikvalt a čim širší bude využitelný spektrum otáček, tim líp se to bude sbírat z dalšího kvaltu. Když bych řadil za čtyřma, tak to bude určitě lepší než ve třech a půl. Nejezdim pořád na plnej kotel a myslim, že když se jednou za čas ty kamna trochu protáhnou tak se taky ho*no stane. Ať mam taky trochu radost z těch peněz co do toho investuju.Zdeněk M píše:A k cemu je to dobrý, mít vykon v max. otackah? Leda pro ty co sou nemocný a tocej to jak benzín do omezovace. když mas rad otacky tak si kup benzína, nebo ti prodam zavodní motor s Felicie, 1,6 16V 240koní ten tocí 11000 otMarkus01 píše:Maximum výkonu takhle vysoko bych taky chtěl.U TDI bi mel být vrchol pravě že naopak, kolem 4000ot lepsí by bylo 3800ot, normalní zavodnik řadí v bode max vykonu
![]()
Bohužel u MTDI je ten vykon posunutej, zas podle toho kdo to cerpadlo dela