Jednotka stavěcí pro vačkovou hřídel

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
orve
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 20 bře 2009, 12:36
Odpovědi: 0

Jednotka stavěcí pro vačkovou hřídel

Příspěvek od orve »

Odchází to.Potkal se mi motor před potkáním vše ok po go jeden stavěč nestaví.Při zapojení a nad 2000 otáček rachotí řetěz jelikož to asi nedošponuje.Při rozpojení už nerachotí.Může se jezdit při nezapojení.Jak se to mění musí se zhodit rozvody vačka ven.Děkuji
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

pokial ti to rachoti na bicykli, tak si kup novu retiazku :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
orve
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 20 bře 2009, 12:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od orve »

řetězy jsou nové
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

ech, myslene to bolo tak ze by nezaskodilo napisat co to je zac, napr. typ auta a motoru....
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“