pomoooc Passat B6 2.0 TDI PPD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
a3anko
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 07 dub 2009, 08:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

pomoooc Passat B6 2.0 TDI PPD

Příspěvek od a3anko »

kamarat ma dost vazny problem s passatom B6 2.0TDI 125kW, turbo sa roztaca az pri nejakych cca 2500 niekedy az pri 3000 otackach, hlavne ked ma pustenu klimu pada do nudzoveho rezimu. najazdenych 147 000km. ma s tym niekto nejaku skusenost ?? turbo ovladane servomotorom. logy: kanal 1,3,11 http://leteckaposta.cz/811451247

Obrázek
VW G3 GTI TDI "20 jahre ", zatial seria
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

vadny servomotor na turbu..... to bude zas penez....
Uživatelský avatar
a3anko
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 07 dub 2009, 08:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od a3anko »

fuuha, to myslis vazne ?? inak chyba v napajani nieje, lebo 5V mu ide, tak ako aj ventilu N75... da sa ten servomotor kupit aj samostatne ? ci len komplet s turbom ?
VW G3 GTI TDI "20 jahre ", zatial seria
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

jestli je turbo ovladane elektromotorem, tak na co je tam N75?????
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Uživatelský avatar
a3anko
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 07 dub 2009, 08:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od a3anko »

nuz tak takto, turbo vyzera ako klasicke ovladane podtlakom, normalne tam ma aj taku akoby podtlakovu banku z ktorej ide tycka na ovladanie lopatiek do ktorej ide hadicka z nejakeho ventilu, lenze do tej banky hore ide aj konetor, preto som usudil ze turbo je ovladane servomotorom, alebo sa mylim ?? naco je tam potom ten konektor ? zeby snimanie polohy ?
VW G3 GTI TDI "20 jahre ", zatial seria
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

asi potenciometr pro urceni polohy
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Uživatelský avatar
a3anko
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 07 dub 2009, 08:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od a3anko »

takze je to turbo ovladane klasicky podtlakom ak som to spravne pochopil....ale tie podtlakove hadicky su strasne makke, a ten konektor ma 3 vyvody... na jednom ventile som napajacie napatie nenameral... v konektore... Obrázek
VW G3 GTI TDI "20 jahre ", zatial seria
embro
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 01 lis 2009, 03:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko okres PN

Příspěvek od embro »

Ak ma napajanie a kostru ok tak odpoj podtlak a meraj vystup potemciometra. Postupne zvysuj podtlak bud pumpov alebo ustami a skontroluj linearitu. Nezabudni si vsimat polohu tiahla. Na jednom peugeote som mal vystup 4.5V uz v polovici drahy. Pripadne zapoj plny podtlak a skus jak tlaci turbo.
Uživatelský avatar
a3anko
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 07 dub 2009, 08:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od a3anko »

tak meral som zatial len napajanie 5V, takze zajtra asi pomeriam aj tu linearitu, myslim ze to bude reagovat na zmenu odporu ak so dobre domnievam, takze skusim to pomerat na tom pine kde nebolo napatie.. a uvidime...dik a radu
VW G3 GTI TDI "20 jahre ", zatial seria
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

dneska jsem to dorešil u mě to byl ucpaný DPF
603917329
Uživatelský avatar
sf777
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 29 bře 2009, 10:25
Odpovědi: 0

turbo

Příspěvek od sf777 »

"a3anko" ako si to poresil ty??
VW Passat Variant 3C 2.0 125kw DPF - off + chip
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Re: pomoooc Passat B6 2.0 TDI PPD

Příspěvek od RudisTDic »

a3anko píše:kamarat ma dost vazny problem s passatom B6 2.0TDI 125kW, turbo sa roztaca az pri nejakych cca 2500 niekedy az pri 3000 otackach, hlavne ked ma pustenu klimu pada do nudzoveho rezimu. najazdenych 147 000km. ma s tym niekto nejaku skusenost ?? turbo ovladane servomotorom. logy: kanal 1,3,11 http://leteckaposta.cz/811451247

Obrázek
Řešil jsem to na octavii rs se stejným motorem,,byla vadná baňka na turbu (ten potenciometr v ní)..po výměně baňky vše ok...
Octavia II RS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“