záměna motorů

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
formis85
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 08 lis 2009, 20:49
Odpovědi: 0

záměna motorů

Příspěvek od formis85 »

Zdravím, před časem jsem na DP dával foto zničeného pístu z Touranu 1,9TDI (ukapával vstřik).... Nyní už máme vyměněný motor. Místo původního typu BLS jsme tam dali BXE až na dva úchyty byl shodný. Teď co jsme vyměnili motor je průměrná spotřeba nižší tak o 1 až 1,5 litru (jezdíme tak kolem 5litrů což se mi zdá málo). Je to tím že ten původní motor byl celou dobu špatný (50tkm) a nebo je zmatený PC? Jinak "nový" motor je tišší a jede jinak, neříkám že líp ani hůř, ale má prostě trochu jiný průběh výkonu.
tonda.sedlak
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 10 kvě 2010, 15:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od tonda.sedlak »

Já jsem taky měnil motor na O1 1.9 tdi. Sice stejný typ AHF za AHF ale spotřeba mi taky klesla skoro o litr. Moc tomu nerozumim, ale taky bych řekl že ten motor byl prostě špatnej.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Záleží ,jak se ty motory narodili a kdo je vychovával.... :)
nepropadat panice...
Kejdzus
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 27 kvě 2010, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kejdzus »

To máš pravdu jericho,záleží kdo to vychovával nějakej jede líp nějaký hůř
formis85
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 08 lis 2009, 20:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od formis85 »

Tak to je hezký jak radite s výchovou ;). Mě jde ale o tu spotřebu. Teď jsem jel z Nového Města n Met. do centra HK (37km) jel jsem normálně podle předpisů a průměrná spotřeba 3,2 litru to se mě zdá na auto o hmotnosti 1600kg + 3 lidi poněkud málo. S O1 81kw to udělám nejmíň za 3,7 a to to skoro tlačím. V čem může být problém?


Obrázek
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Nejdříve si porovnej údaje z pal. PC verzus plná a plná... Tam bude ten zakopanej pes.. :)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
formis85
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 08 lis 2009, 20:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od formis85 »

Jasný, asi před 400km jsem bral plnou, zítra doplním a uvidíme realitu. Mě ale zajímá čím to bude že to ukazuje tak málo, to je prostě nereálný.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

BLS a BXE má jiný vstřiky a jiný vačky, BLS je s DPF, BXE bez, tam bude zakopanej pes
formis85
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 08 lis 2009, 20:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od formis85 »

Huml: to jsem potřeboval slyšet. To o DPF jsme věděli, to že už to má jinou vačku a vstřiky to už nám nikdo neřekl... (wallbash) . A otázka na odborníka: nemůže se tím ještě něco posrat když na motoru BXE je DPF a upravená řídící jednotka z BLS ??? Máme teda takovej hybrid - sakra.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no podle mě takhle posrat ani ne, jen čas ukáže co na to ten filtr a regenerace, ty rozdíly jsou tam právě kvůli tomu
formis85
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 08 lis 2009, 20:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od formis85 »

Ještě že tě tady máme :), děkuji ti za konzultaci. Aspoň nám to někdo objasnil. Ještě mě napadlo, dalo by se to nějak SW upravit aby to neukazovalo blbosti?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

podle mě určitě, zkus reeshu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“