W124 300d Prosim pomozte! Vymena hydrostelu :(

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
zvieratko
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 05 říj 2006, 16:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

W124 300d Prosim pomozte! Vymena hydrostelu :(

Příspěvek od zvieratko »

Ahoj,
mam W124 300D r.v.87, v jednom nejmenovanem servisu mi menili hydrostely (za nove Febi, typ shodny), po vymene nerachta jen par hydrostelu, ale mlatej vsechny. Takovej rachot jsem v zivote neslysel. V servisu mi tvrdej ze to bude spatnym tesnenim pod hlavou - coz mi prijde jako nesmysl vzhledem k tomu ze olej nemusim mezi vymenama dolevat - zadnej se neztraci (mokry to ale pravda je) - jejich vysvetleni je ze tam utika tlak a tim padem se hydrostely poradne nenatlakujou. Muze to byt tim? Nebo kde mam hledat zavadu? Popravde jim uz neverim a auto jim tam nenecham...

Za kazdou radu nebo kontakt na nejakyho echt machra co se v tom poradne vyzna budu moc vdecny.
MB W124 300D, kostej nesmrtelny :o)
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Prosim pomozte! Vymena hydrostelu :(

Příspěvek od morose »

zvieratko píše:Ahoj,
mam W124 300D r.v.87, v jednom nejmenovanem servisu mi menili hydrostely (za nove Febi, typ shodny), po vymene nerachta jen par hydrostelu, ale mlatej vsechny. Takovej rachot jsem v zivote neslysel. V servisu mi tvrdej ze to bude spatnym tesnenim pod hlavou - coz mi prijde jako nesmysl vzhledem k tomu ze olej nemusim mezi vymenama dolevat - zadnej se neztraci (mokry to ale pravda je) - jejich vysvetleni je ze tam utika tlak a tim padem se hydrostely poradne nenatlakujou. Muze to byt tim? Nebo kde mam hledat zavadu? Popravde jim uz neverim a auto jim tam nenecham...

Za kazdou radu nebo kontakt na nejakyho echt machra co se v tom poradne vyzna budu moc vdecny.
to bude maly tlak oleje....u některých aut nevhodný olejový filtr , jindy zanesené sítko v čerpadle...mohlo by to být tím.
zvieratko
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 05 říj 2006, 16:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zvieratko »

tlak oleje vypada ok, pokud se da verit manometru :-) a maze to dobre. Po konzultaci jsme dosli k tomu ze mam asi fakt ruply tesneni pod hlavou a prdi to zpatky k retezu a do vany, takze jsem to nepoznal dokud jsem nedal novy hydrostely ktery ten vyssi tlak potrebujou...

ach jo, a to jsem chtel auticku udelat radost...
MB W124 300D, kostej nesmrtelny :o)
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel »

Ale kdepak.
U každý sady hadroštosů je návod tak si přečti! Po montáži to chce držet ten motor cca 2,5 až 3,0 tis pár minut pak chvíli vonoběh a pak zase opakovat pomalu ten rachot začíná ustávat. Je to tím že v nich není olej a jsou zavzdušněné, tak to trvá než se vzduch dostane ven. Dodávají se ponořené v oleji a ne je nechat odkapat!
zvieratko
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 05 říj 2006, 16:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zvieratko »

Sice uz je to mimo ale pro info:

1) cela chyba byla ze ty chytraci co to delali soupli o zub retez, muzu bejt rad ze to jeste jezdi

2) uz mam benzin :)
MB W124 300D, kostej nesmrtelny :o)
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 23 led 2006, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od bubocbr »

A ked vratili retaz sp5 slo to normalne teda ticho lebo ma nieco podobne caka (wallbash)
zvieratko
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 05 říj 2006, 16:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zvieratko »

Bylo to lepsi nez pred vymenou hydrostelu, ale uplne tichy ne - taky myslim ze trochu pomohl olej kterej jsem tam dal - predtim nejaka srajda divinol a ted texaco... kazdopadne auto vrka jinemu panu a je nadmiru spokojen :)
MB W124 300D, kostej nesmrtelny :o)
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

tak to je hustý. hned jak by mě řekl, že je to těsněním, když hlavu nesundávalo a před tím to bylo ok. tak bych mu hned nejradči zlomil obě ruce aby nemohl dál něco kurvit a pak to trapně zakecávat takovejma kecama.. neskutečný..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“