passat torpedo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

passat torpedo

Příspěvek od patrik.kloucek »

zdar kluci,mam tecnickou otazku....mam B5 a chtel bych na ni dat ten plast co je pod torpedem a kryje akumulator,brzd.valec atd.Co vsechno budu krom toho plastu potrebovat?a pujde to vubec?Bude se asi muset koupit torpedo s B 5,5.Jak je to tam vyreseno s pylovym filtrem.U B 5 ma extra kryt... :roll:

Diky moc za rady... :)
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

z b5.5 by to mělo sedět ten filtr nevim ale třeba oktávka tam taky extra kryt nemá
96 tutbo + 764 + chip + EGR + KAT off
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

takze by ten pylak byl jen tak primo pod tim velkym plastem co kryje baterku??? :roll:
Docela mam obavu aby tam do nej neteklo :?
Uživatelský avatar
estefan007
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 14 úno 2010, 01:12
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od estefan007 »

Ten plast ti tam len tak nepôjde. A keby to tam pasovalo, čo by teoreticky (ale len fakt teoreticky) malo, musel by si vymeniť aj torpédo z B5,5 (lebo v tom torpéde je taká pozdĺžna drážka na uchytenie toho plastu) a prispôsobiť uchytenie kabínového filtra a jeho obtok vody resp.kryt.
VW Passat kombi TDi 96 kw r.v.02, EGR- off power pipe kit, 4 x drážkované a dierované kotúče ATM a keramické platne, 19" Tomason
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

no na to se prave ptam...takze dejme tomu plast pod torpedo mam,torpedo taky.Co jeste bude potreba???jak je to s tim pyl.filtrem?Prece karoserie je stejna tzn ze to zas tajkovej problem bejt nemuze to udelat...
Kdo poradi,kdo ma B5.5 doma a koukne jak je to udelany popr to nafoti....diky ;)
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

ahoj,robil som to alebo lepsie povedane daval som ten plast na passat B5 r.2000 a musel som kupit este ten plast co su cezen diery na stierace. To kvoli tomu,ze ten plast co kryje baterku sa zasuva vo vrchnej cast k oknu do drazky do toho plastu co je kryt stieracov. Nosmalny plast tam nema drazku a nebude ti to sediet,nedas ho tam. Ked kupis aj ten druhy,nic nemusis prerabat,akurat myslim ze das prec kryt z peloveho filtra. Ten plast co tam das staci na krytie toho filtra,tiect don nebude,je to tak aj na passatoch,co maju original. Porovnaval som to
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

no parada to jsem potreboval vedet....diky moc ;)
Uživatelský avatar
estefan007
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 14 úno 2010, 01:12
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od estefan007 »

Máš skoro úplnú pravdu, až na to zatekanie. Passaty ktoré to tam majú ako hovoríš originál , majú nad filtrom taký laicky povedané žliabok z plastu ktorý je pripevnený na obal filtru a má za úlohu odvodniť prípadne stečenú vodu, lebo inak ti to bude tiecť priamo na ventilátor cez filter.
VW Passat kombi TDi 96 kw r.v.02, EGR- off power pipe kit, 4 x drážkované a dierované kotúče ATM a keramické platne, 19" Tomason
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

estefan007 píše:Máš skoro úplnú pravdu, až na to zatekanie. Passaty ktoré to tam majú ako hovoríš originál , majú nad filtrom taký laicky povedané žliabok z plastu ktorý je pripevnený na obal filtru a má za úlohu odvodniť prípadne stečenú vodu, lebo inak ti to bude tiecť priamo na ventilátor cez filter.


:o sakrys prosim te nemuzes to nafotit....diky
Uživatelský avatar
estefan007
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 14 úno 2010, 01:12
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od estefan007 »

Rád by som ti pomohol s fotkami , ale práve som na dovolenke a nemám pri sebe kábel na foťák. Ale keď sa ti to nepodarí vyzistiť inde tak cca 10.8. ti môžem zaslať foto. Ale je zas pravda, že keby si poriadne utesnil spojenie torpéda s tým plastom ( napr. natlačiť silikón do tej drážky ešte pred spojením) tak sa ti tam voda nedostane. Aspoň dúfam že nestečie nejako po skle popod torpédo a.t.ď.
VW Passat kombi TDi 96 kw r.v.02, EGR- off power pipe kit, 4 x drážkované a dierované kotúče ATM a keramické platne, 19" Tomason
Uživatelský avatar
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

estefan007 píše: Ale je zas pravda, že keby si poriadne utesnil spojenie torpéda s tým plastom ( napr. natlačiť silikón do tej drážky ešte pred spojením) tak sa ti tam voda nedostane. Aspoň dúfam že nestečie nejako po skle popod torpédo a.t.ď.
To je sice pravda ale uvědom si že to každejch x tisíc km rozebíráš abys vyměnil filtr a jak to bude vypadat třeba za tři roky?
Elektronika auta a technika........
776 829390
Uživatelský avatar
estefan007
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 14 úno 2010, 01:12
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od estefan007 »

Ano je to iba také sfušované riešenie možno na čas, možno na stálo, lebo ak si dakedy mal takýto passat tak vieš že sa filter dá vybrať aj bez rozobratia týchto plastov. Stačí len odtiahnuť tesnenie a nadvihnúť jednu stranu. Je to dosť nepohodlné riešenie , ale dá sa to.
VW Passat kombi TDi 96 kw r.v.02, EGR- off power pipe kit, 4 x drážkované a dierované kotúče ATM a keramické platne, 19" Tomason
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

kluci sice poradne nechapu o jakym kanalku je rec ale podle me pokud neni jina karoserie jako ze neni tak prece vsechny plastovy veci musi byt zameny .... :?
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

ziadny plast som tam nevidel ani na B5 originali v r.97 ani ked som to dorabal na 2,5tdi v r.2000,stacia tie dva plasty ako som pisal,prvy tesni v drazke pri skle a plasty navzajom su do seba vtlacene medzi sebou do drazky,tam nenatecie a maslim tiez cez bumu-keder takisto. jazdil som tak do r.2007 a ziaden problem so zatekanim. teraz mam origo a ziaden plast so zliabkom tan nie je. takisto teraz posledny B5,5 toto ma takisto
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
estefan007
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 14 úno 2010, 01:12
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od estefan007 »

A tak sme pri tom, ty si prerábal passaty r.v. 97 a 00 , ale facelift začali vyrábať zhruba v roku 01 tak preto si to tam asi nevidel. Vieš vystriedal a upravoval som už niekoľko passatov od r.v. 97 cez 00,02 až po terajší 04 na ktorom jazdím a dobre viem čo tam nachádza a aký je tam rozdiel. Ale v konečnom dôsledku to je úplne jedno, máš pravdu tie plasty tam tesnia a možno vodu v živote neprepustia (to záleží na stave plastov) Ja som sa len chcel podeliť o vlastné skúsenosti a nie hádať či to alebo hento.
VW Passat kombi TDi 96 kw r.v.02, EGR- off power pipe kit, 4 x drážkované a dierované kotúče ATM a keramické platne, 19" Tomason
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“