Peugeot 406 zhasne pri pridaní plynu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Peugeot 406 zhasne pri pridaní plynu
Mám Peugeot 406 a s ním taký problém, že dlho štartuje, a keď naštartuje, tak sa dá ísť len tak, že jemne pridávam plyn. Ak pridám plyn truchu razantnejšie, tak auto zhasne. Chcel by som vedieť, či by to mohli byť vstreky, lebo regulátor tlaku pri palivovom čerpadle sme už vymenili aj snímač na rampe. Pred touto výmenou auto ani neštartovalo, po výmene
aj štartovalo a išlo super, ale iba týždeň. Po týždni už chodí iba v takom režeme v akom opisujem hore. Takže budem rád za každú radu. Ešte môžem pridať, že na diagnostike vyhodilo chybu akéhosi okruhu a chlap povedal, že to môžu byť vstreky alebo ten regulátor pri čerpadle. Usúdil z toho že tlak meraný v programe na volnobežných oátáčkach skákal o sto
jednotiek.
aj štartovalo a išlo super, ale iba týždeň. Po týždni už chodí iba v takom režeme v akom opisujem hore. Takže budem rád za každú radu. Ešte môžem pridať, že na diagnostike vyhodilo chybu akéhosi okruhu a chlap povedal, že to môžu byť vstreky alebo ten regulátor pri čerpadle. Usúdil z toho že tlak meraný v programe na volnobežných oátáčkach skákal o sto
jednotiek.
Octavia 4x4, turbo KKK, 96Kw rok výroby 2001,
strieborná.
strieborná.
na tych priesvitnych uz toho uvidis..., to si daj rovno vestit z gule
vyskusaj ako ti radia - nizkotlakovy okruh - potrebuje tlak cca 2,5 baru paliva pred VT cerpadlom , ak je , vyskusaj kolko je schopne vytlacit VT cerpadlo : odstav celu regulaciu - odpoj VT regulator, miesto neho do stekra 100 ohm odpor a na regulator pripoj 12V (max na 5 min - nie je to obdlznik!), odpoj vstreky a startuj - snimac tlaku na raili musi zaznamenat tlak aspon 1400 bar. Ak nie, je v haji vt cerpadlo. Daj si zaroven banky na spiatocky vstrekov a uvidis, kolko ktory prepusta pri fakt vysokom tlaku a mas problem vyrieseny.


vyskusaj ako ti radia - nizkotlakovy okruh - potrebuje tlak cca 2,5 baru paliva pred VT cerpadlom , ak je , vyskusaj kolko je schopne vytlacit VT cerpadlo : odstav celu regulaciu - odpoj VT regulator, miesto neho do stekra 100 ohm odpor a na regulator pripoj 12V (max na 5 min - nie je to obdlznik!), odpoj vstreky a startuj - snimac tlaku na raili musi zaznamenat tlak aspon 1400 bar. Ak nie, je v haji vt cerpadlo. Daj si zaroven banky na spiatocky vstrekov a uvidis, kolko ktory prepusta pri fakt vysokom tlaku a mas problem vyrieseny.