Audi TT turbo surge ? a ešte klima...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Bydliště: Piešťany(skoro)

Audi TT turbo surge ? a ešte klima...

Příspěvek od Tomasvw »

Ahoj, kamarát ma s TTčkom 2 menšie problémy. prvý je po ubratí plynu sa z motora ozýva presne takýto zvuk http://www.youtube.com/watch?v=LZUbo_mNDZM . najprv som si myslel že to je len pop off ventil ale znie to uplne presne ako "surge". čím by to mohlo byť? napadá ma len že pop off je stále zavretý a preto turbo vydáva hentaké zvuky alebo? pamat závad je prázdna.
a dalšia vec je že mu napustili klímu ale kompresor sa aj tak nespína, vag moc nekomunikuje, vraj kvoli množstnu chýb nemožno pokračovať. dá sa to nejak zresetovať manuálne alebo čo s tým? díky moc za každú radu
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

při jakých otáčkách mu to štěká a má tam nějaký sportovní filtr nebo tak něco? s těma chybama by to chtělo asi na jiný vag ...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

pri hociakých otáčkach, stačí na neutral roztočt motor na 2-3tis. ot. a už to hentak štekne. nemá žiadne úpravy úplná séra 180ps.
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Pokud ten zvuk pulzuje jako v tom videu, tak bude vadný BOV. Pokud to je všechno ok, tak by to mělo jenom syknout a u TT by to nemělo být skoro slyšet, páč to jde zpět do sání turba a ne ven, jako u nějakých závoďáků.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

dík. jako funguje ten orignal bov? normalne je v nom pružinka alebo je ovladany elektroncky? ten zvuk co to vydava robi teda samotny rotor na kompresore?
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Přesně ti to nepovím. Myslím, že byly dvě verze. Jedna ovládaná podtlakem ze sání a druhá podtlakem přes ventil n249(což si myslím bude tvůj případ).
N249 je před motorem pod sacím potrubím v takovém železném držáku pvc trubiček, které se rády rozpadají, tak opatrně. Napřed bych vyhodil BOV a mrknul, jestli vůbec otvírá, pak bych řešil ovládání (podtlak a n249).
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

díky moc. zachvilu mi s tym pride tak to rozoberem a uvidim...
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

inak ten N249 vyhadzujem a potom to fuka vyraznejsie aj na seriovom BOV cize ho mozes na skusku vyhodit a zapojit BOV priamo zo sania
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

takže je to jasné. bov v prdeli asi pretrhnutá membrána. celý čas je zavretý a preto turbo vydáva hentaké zvuky. takže už len vymenit a vyrešit tu klmu... diky
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“