
dotaz 764
Moderátoři: šulda, Moderátoři
pořád se někde nemůžu dopídit, jak to je s těma triskama...seřizuje se na nich co a jak?...jde tam něco vagem?...
prej to musí na stolici a tu nemaj ani tady unás ve značkovym servisu...coajak prosim?
prej to musí na stolici a tu nemaj ani tady unás ve značkovym servisu...coajak prosim?

felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS

OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
na trysce se nic neserizuje. pripadne se serizuje vstrikovac, resp. cela sada (4ks). pokud si to chces udelat sam, vyndas vstriky sundas trysky (spicky) a nahradis je novymi tryskami. pokud motor sel kultivovane, netrepal a jine negace, lze provest vymenu i bez mereni. mereni se provadi, aby byla jistota, ze cela sada vstrikovacu tlaci stejne. na VAGu se pote upravuje volnobezna davka a startovaci davka, jelikoz s vetsim prutokem se ti snizuje tlak paliva a to se jiz projevi na volnobeh a na studeny start. je velmi dulezite precizne ocistit dotykove plochy jak vstrikovace, tak sedla v hlave motoru, aby vse poradne tesnilo, neprolinalo apod.Ondras83 píše:pořád se někde nemůžu dopídit, jak to je s těma triskama...seřizuje se na nich co a jak?...jde tam něco vagem?...
prej to musí na stolici a tu nemaj ani tady unás ve značkovym servisu...coajak prosim?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
výborně...ty hodnoty, co ty trisky maj mit na vagu tady najdu na foru?flekyc píše:na trysce se nic neserizuje. pripadne se serizuje vstrikovac, resp. cela sada (4ks). pokud si to chces udelat sam, vyndas vstriky sundas trysky (spicky) a nahradis je novymi tryskami. pokud motor sel kultivovane, netrepal a jine negace, lze provest vymenu i bez mereni. mereni se provadi, aby byla jistota, ze cela sada vstrikovacu tlaci stejne. na VAGu se pote upravuje volnobezna davka a startovaci davka, jelikoz s vetsim prutokem se ti snizuje tlak paliva a to se jiz projevi na volnobeh a na studeny start. je velmi dulezite precizne ocistit dotykove plochy jak vstrikovace, tak sedla v hlave motoru, aby vse poradne tesnilo, neprolinalo apod.Ondras83 píše:pořád se někde nemůžu dopídit, jak to je s těma triskama...seřizuje se na nich co a jak?...jde tam něco vagem?...
prej to musí na stolici a tu nemaj ani tady unás ve značkovym servisu...coajak prosim?
felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS

OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
na trysce se nic neserizuje. pripadne se serizuje vstrikovac, resp. cela sada (4ks). pokud si to chces udelat sam, vyndas vstriky sundas trysky (spicky) a nahradis je novymi tryskami. pokud motor sel kultivovane, netrepal a jine negace, lze provest vymenu i bez mereni. mereni se provadi, aby byla jistota, ze cela sada vstrikovacu tlaci stejne. na VAGu se pote upravuje volnobezna davka a startovaci davka, jelikoz s vetsim prutokem se ti snizuje tlak paliva a to se jiz projevi na volnobeh a na studeny start. je velmi dulezite precizne ocistit dotykove plochy jak vstrikovace, tak sedla v hlave motoru, aby vse poradne tesnilo, neprolinalo apod.[/quote]flekyc píše:na trysce se nic neserizuje. pripadne se serizuje vstrikovac, resp. cela sada (4ks). pokud si to chces udelat sam, vyndas vstriky sundas trysky (spicky) a nahradis je novymi tryskami. pokud motor sel kultivovane, netrepal a jine negace, lze provest vymenu i bez mereni. mereni se provadi, aby byla jistota, ze cela sada vstrikovacu tlaci stejne. na VAGu se pote upravuje volnobezna davka a startovaci davka, jelikoz s vetsim prutokem se ti snizuje tlak paliva a to se jiz projevi na volnobeh a na studeny start. je velmi dulezite precizne ocistit dotykove plochy jak vstrikovace, tak sedla v hlave motoru, aby vse poradne tesnilo, neprolinalo apod.Ondras83 píše:pořád se někde nemůžu dopídit, jak to je s těma triskama...seřizuje se na nich co a jak?...jde tam něco vagem?...
prej to musí na stolici a tu nemaj ani tady unás ve značkovym servisu...coajak prosim?
na vstrekovac sa nastavuju tlaky pri akych ma otvorit a vstreknut . dvojpruzinove vstrekovace vstrekuju 2 krat za cyklus. predvstrek a hlavny vstrek.
preto byva na vstrekoch tlak 190/300 (euro2) alebo 220/300 euro 3.
ten tlak pre hlavny vstrek ti len tak hoci kde nenastavia. skor ten predvstrek.
a su tam tolerancie kedy je uz vstrekovac nevhodny , ked ma predvstrek napr 150 uz je v prdeli. vacsinou vymenit trysku a nastavit a moze fakcit dalej. a jasne ze nie je dobre ked na sade su tie tlaky rozhadzane ... ten chod motora je iny . a ak po vymene trysiek nechce naskocit , ten prvy tlak je vysoky , a treba to nastvit.
nevidel som ako , ale myslim ze pruzina ma nejake vlastnosti a davaju sa podnu podlozky roznych hrubok (urco sa to nepohybuje v cm

GIV var asz 4mot upraveny
zde je přesný návod i fotky
http://www.dieselpower.cz/public/forum/ ... manual.pdf
http://www.dieselpower.cz/public/forum/ ... manual.pdf
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

na vstrekovac sa nastavuju tlaky pri akych ma otvorit a vstreknut . dvojpruzinove vstrekovace vstrekuju 2 krat za cyklus. predvstrek a hlavny vstrek.jordee_23 píše:na trysce se nic neserizuje. pripadne se serizuje vstrikovac, resp. cela sada (4ks). pokud si to chces udelat sam, vyndas vstriky sundas trysky (spicky) a nahradis je novymi tryskami. pokud motor sel kultivovane, netrepal a jine negace, lze provest vymenu i bez mereni. mereni se provadi, aby byla jistota, ze cela sada vstrikovacu tlaci stejne. na VAGu se pote upravuje volnobezna davka a startovaci davka, jelikoz s vetsim prutokem se ti snizuje tlak paliva a to se jiz projevi na volnobeh a na studeny start. je velmi dulezite precizne ocistit dotykove plochy jak vstrikovace, tak sedla v hlave motoru, aby vse poradne tesnilo, neprolinalo apod.flekyc píše:na trysce se nic neserizuje. pripadne se serizuje vstrikovac, resp. cela sada (4ks). pokud si to chces udelat sam, vyndas vstriky sundas trysky (spicky) a nahradis je novymi tryskami. pokud motor sel kultivovane, netrepal a jine negace, lze provest vymenu i bez mereni. mereni se provadi, aby byla jistota, ze cela sada vstrikovacu tlaci stejne. na VAGu se pote upravuje volnobezna davka a startovaci davka, jelikoz s vetsim prutokem se ti snizuje tlak paliva a to se jiz projevi na volnobeh a na studeny start. je velmi dulezite precizne ocistit dotykove plochy jak vstrikovace, tak sedla v hlave motoru, aby vse poradne tesnilo, neprolinalo apod.Ondras83 píše:pořád se někde nemůžu dopídit, jak to je s těma triskama...seřizuje se na nich co a jak?...jde tam něco vagem?...
prej to musí na stolici a tu nemaj ani tady unás ve značkovym servisu...coajak prosim?
preto byva na vstrekoch tlak 190/300 (euro2) alebo 220/300 euro 3.
ten tlak pre hlavny vstrek ti len tak hoci kde nenastavia. skor ten predvstrek.
a su tam tolerancie kedy je uz vstrekovac nevhodny , ked ma predvstrek napr 150 uz je v prdeli. vacsinou vymenit trysku a nastavit a moze fakcit dalej. a jasne ze nie je dobre ked na sade su tie tlaky rozhadzane ... ten chod motora je iny . a ak po vymene trysiek nechce naskocit , ten prvy tlak je vysoky , a treba to nastvit.
nevidel som ako , ale myslim ze pruzina ma nejake vlastnosti a davaju sa podnu podlozky roznych hrubok (urco sa to nepohybuje v cm

je to od 0,05 mm aspoň mi nabízeli takovou sadu, tuším že je to do 2 mm nebo tak nějak jednou jsem ubrušoval podložku o 0,3 mm a už to bylo moc
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

tak sem se taky rozhoupal
tak jelikož má A4 ma už přes 200000 a kdo vi co za sebou doopravdy, přemejšlel sem o sprintech pp764 . v sobotu sem objednal a pondělí ráno už se mě pošťačka ptala jesi mám u sebe dost peněz
kucí od DP sou rychlíci
večer sem je přehodil a zitra snad projedu 



Re: tak sem se taky rozhoupal
tak pak napiš jak to jedejirka1.9 píše:tak jelikož má A4 ma už přes 200000 a kdo vi co za sebou doopravdy, přemejšlel sem o sprintech pp764 . v sobotu sem objednal a pondělí ráno už se mě pošťačka ptala jesi mám u sebe dost penězkucí od DP sou rychlíci
večer sem je přehodil a zitra snad projedu

GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

jaká stolice?Ondras83 píše:pořád se někde nemůžu dopídit, jak to je s těma triskama...seřizuje se na nich co a jak?...jde tam něco vagem?...
prej to musí na stolici a tu nemaj ani tady unás ve značkovym servisu...coajak prosim?

GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 
