dotaz 764

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomelka
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 01 zář 2008, 12:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbožíčko, 3km od Milovic

Příspěvek od tomelka »

tak mam to tam , běží to zatím vpoho.... tak si myslim že si to sedlo. Ještě ho vyndám a skusim znova tlak (noteeth)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jak se změní ten tlak na jedné trysce proti ostatním, bys viděl i na rovnoměrnosti chodu jak se změní, kdybys to zkontroloval hned po montáži a po nějaké době
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

pořád se někde nemůžu dopídit, jak to je s těma triskama...seřizuje se na nich co a jak?...jde tam něco vagem?...

prej to musí na stolici a tu nemaj ani tady unás ve značkovym servisu...coajak prosim? :(
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Ondras83 píše:pořád se někde nemůžu dopídit, jak to je s těma triskama...seřizuje se na nich co a jak?...jde tam něco vagem?...

prej to musí na stolici a tu nemaj ani tady unás ve značkovym servisu...coajak prosim? :(
na trysce se nic neserizuje. pripadne se serizuje vstrikovac, resp. cela sada (4ks). pokud si to chces udelat sam, vyndas vstriky sundas trysky (spicky) a nahradis je novymi tryskami. pokud motor sel kultivovane, netrepal a jine negace, lze provest vymenu i bez mereni. mereni se provadi, aby byla jistota, ze cela sada vstrikovacu tlaci stejne. na VAGu se pote upravuje volnobezna davka a startovaci davka, jelikoz s vetsim prutokem se ti snizuje tlak paliva a to se jiz projevi na volnobeh a na studeny start. je velmi dulezite precizne ocistit dotykove plochy jak vstrikovace, tak sedla v hlave motoru, aby vse poradne tesnilo, neprolinalo apod.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

na AGR s origo softem mám 764, jezdím za 5,5l. Když nechám upravit soft, klesne mi spotřeba? Udrží ten chip origo spojka?
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

flekyc píše:
Ondras83 píše:pořád se někde nemůžu dopídit, jak to je s těma triskama...seřizuje se na nich co a jak?...jde tam něco vagem?...

prej to musí na stolici a tu nemaj ani tady unás ve značkovym servisu...coajak prosim? :(
na trysce se nic neserizuje. pripadne se serizuje vstrikovac, resp. cela sada (4ks). pokud si to chces udelat sam, vyndas vstriky sundas trysky (spicky) a nahradis je novymi tryskami. pokud motor sel kultivovane, netrepal a jine negace, lze provest vymenu i bez mereni. mereni se provadi, aby byla jistota, ze cela sada vstrikovacu tlaci stejne. na VAGu se pote upravuje volnobezna davka a startovaci davka, jelikoz s vetsim prutokem se ti snizuje tlak paliva a to se jiz projevi na volnobeh a na studeny start. je velmi dulezite precizne ocistit dotykove plochy jak vstrikovace, tak sedla v hlave motoru, aby vse poradne tesnilo, neprolinalo apod.
výborně...ty hodnoty, co ty trisky maj mit na vagu tady najdu na foru?
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

flekyc píše:
Ondras83 píše:pořád se někde nemůžu dopídit, jak to je s těma triskama...seřizuje se na nich co a jak?...jde tam něco vagem?...

prej to musí na stolici a tu nemaj ani tady unás ve značkovym servisu...coajak prosim? :(
na trysce se nic neserizuje. pripadne se serizuje vstrikovac, resp. cela sada (4ks). pokud si to chces udelat sam, vyndas vstriky sundas trysky (spicky) a nahradis je novymi tryskami. pokud motor sel kultivovane, netrepal a jine negace, lze provest vymenu i bez mereni. mereni se provadi, aby byla jistota, ze cela sada vstrikovacu tlaci stejne. na VAGu se pote upravuje volnobezna davka a startovaci davka, jelikoz s vetsim prutokem se ti snizuje tlak paliva a to se jiz projevi na volnobeh a na studeny start. je velmi dulezite precizne ocistit dotykove plochy jak vstrikovace, tak sedla v hlave motoru, aby vse poradne tesnilo, neprolinalo apod.
na trysce se nic neserizuje. pripadne se serizuje vstrikovac, resp. cela sada (4ks). pokud si to chces udelat sam, vyndas vstriky sundas trysky (spicky) a nahradis je novymi tryskami. pokud motor sel kultivovane, netrepal a jine negace, lze provest vymenu i bez mereni. mereni se provadi, aby byla jistota, ze cela sada vstrikovacu tlaci stejne. na VAGu se pote upravuje volnobezna davka a startovaci davka, jelikoz s vetsim prutokem se ti snizuje tlak paliva a to se jiz projevi na volnobeh a na studeny start. je velmi dulezite precizne ocistit dotykove plochy jak vstrikovace, tak sedla v hlave motoru, aby vse poradne tesnilo, neprolinalo apod.[/quote]

na vstrekovac sa nastavuju tlaky pri akych ma otvorit a vstreknut . dvojpruzinove vstrekovace vstrekuju 2 krat za cyklus. predvstrek a hlavny vstrek.
preto byva na vstrekoch tlak 190/300 (euro2) alebo 220/300 euro 3.

ten tlak pre hlavny vstrek ti len tak hoci kde nenastavia. skor ten predvstrek.

a su tam tolerancie kedy je uz vstrekovac nevhodny , ked ma predvstrek napr 150 uz je v prdeli. vacsinou vymenit trysku a nastavit a moze fakcit dalej. a jasne ze nie je dobre ked na sade su tie tlaky rozhadzane ... ten chod motora je iny . a ak po vymene trysiek nechce naskocit , ten prvy tlak je vysoky , a treba to nastvit.

nevidel som ako , ale myslim ze pruzina ma nejake vlastnosti a davaju sa podnu podlozky roznych hrubok (urco sa to nepohybuje v cm (LOL) ) a tym sa urcuje sila ktoru musi tlak s cerpadla prekonat a po prekonani otvori ihlu a vstrekne .
GIV var asz 4mot upraveny
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

jordee_23 píše:
flekyc píše:
Ondras83 píše:pořád se někde nemůžu dopídit, jak to je s těma triskama...seřizuje se na nich co a jak?...jde tam něco vagem?...

prej to musí na stolici a tu nemaj ani tady unás ve značkovym servisu...coajak prosim? :(
na trysce se nic neserizuje. pripadne se serizuje vstrikovac, resp. cela sada (4ks). pokud si to chces udelat sam, vyndas vstriky sundas trysky (spicky) a nahradis je novymi tryskami. pokud motor sel kultivovane, netrepal a jine negace, lze provest vymenu i bez mereni. mereni se provadi, aby byla jistota, ze cela sada vstrikovacu tlaci stejne. na VAGu se pote upravuje volnobezna davka a startovaci davka, jelikoz s vetsim prutokem se ti snizuje tlak paliva a to se jiz projevi na volnobeh a na studeny start. je velmi dulezite precizne ocistit dotykove plochy jak vstrikovace, tak sedla v hlave motoru, aby vse poradne tesnilo, neprolinalo apod.
na trysce se nic neserizuje. pripadne se serizuje vstrikovac, resp. cela sada (4ks). pokud si to chces udelat sam, vyndas vstriky sundas trysky (spicky) a nahradis je novymi tryskami. pokud motor sel kultivovane, netrepal a jine negace, lze provest vymenu i bez mereni. mereni se provadi, aby byla jistota, ze cela sada vstrikovacu tlaci stejne. na VAGu se pote upravuje volnobezna davka a startovaci davka, jelikoz s vetsim prutokem se ti snizuje tlak paliva a to se jiz projevi na volnobeh a na studeny start. je velmi dulezite precizne ocistit dotykove plochy jak vstrikovace, tak sedla v hlave motoru, aby vse poradne tesnilo, neprolinalo apod.
na vstrekovac sa nastavuju tlaky pri akych ma otvorit a vstreknut . dvojpruzinove vstrekovace vstrekuju 2 krat za cyklus. predvstrek a hlavny vstrek.
preto byva na vstrekoch tlak 190/300 (euro2) alebo 220/300 euro 3.

ten tlak pre hlavny vstrek ti len tak hoci kde nenastavia. skor ten predvstrek.

a su tam tolerancie kedy je uz vstrekovac nevhodny , ked ma predvstrek napr 150 uz je v prdeli. vacsinou vymenit trysku a nastavit a moze fakcit dalej. a jasne ze nie je dobre ked na sade su tie tlaky rozhadzane ... ten chod motora je iny . a ak po vymene trysiek nechce naskocit , ten prvy tlak je vysoky , a treba to nastvit.

nevidel som ako , ale myslim ze pruzina ma nejake vlastnosti a davaju sa podnu podlozky roznych hrubok (urco sa to nepohybuje v cm (LOL) ) a tym sa urcuje sila ktoru musi tlak s cerpadla prekonat a po prekonani otvori ihlu a vstrekne .[/quote]

je to od 0,05 mm aspoň mi nabízeli takovou sadu, tuším že je to do 2 mm nebo tak nějak jednou jsem ubrušoval podložku o 0,3 mm a už to bylo moc
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
jirka1.9
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 02 srp 2009, 11:30
Odpovědi: 0
Bydliště: vysočina

tak sem se taky rozhoupal

Příspěvek od jirka1.9 »

tak jelikož má A4 ma už přes 200000 a kdo vi co za sebou doopravdy, přemejšlel sem o sprintech pp764 . v sobotu sem objednal a pondělí ráno už se mě pošťačka ptala jesi mám u sebe dost peněz (noteeth) kucí od DP sou rychlíci ;) večer sem je přehodil a zitra snad projedu :P
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Re: tak sem se taky rozhoupal

Příspěvek od Golf-GT »

jirka1.9 píše:tak jelikož má A4 ma už přes 200000 a kdo vi co za sebou doopravdy, přemejšlel sem o sprintech pp764 . v sobotu sem objednal a pondělí ráno už se mě pošťačka ptala jesi mám u sebe dost peněz (noteeth) kucí od DP sou rychlíci ;) večer sem je přehodil a zitra snad projedu :P
tak pak napiš jak to jede :)
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Ondras83 píše:pořád se někde nemůžu dopídit, jak to je s těma triskama...seřizuje se na nich co a jak?...jde tam něco vagem?...

prej to musí na stolici a tu nemaj ani tady unás ve značkovym servisu...coajak prosim? :(
jaká stolice? :D jednoduše řečeno je to pístnice s budíkem
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
martinxl
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 23 lis 2009, 23:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinxl »

ja som dnes nahodil Sprint 764 na chipnute AGR.Auto zase ožilo ale ten dym je masaker :D .musí zo ísť znova na chip
FRS 1 chip + EGR off
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

764 na ALH bez čipu bude kouřit hodně?
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Ondras83 píše:764 na ALH bez čipu bude kouřit hodně?
Decentně při plném zatížení. Doporučuji namontovat současně i EGR Power Pipe kit.
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“