Výsledky merania kompresie a result poruchy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od milansilvia »

Marek77 píše:A především záleží, kterým směrem to na vačce přeskočí. Pokud se vačka po přeskočení posune ZA, snese to i dva zuby. Pokud se ale vačka posune PŘED (jakoby předběhne motor), kopne se to okamžitě - tam to nesnese ani zub.

Jinak - vzhledem k tomu, že kompresní tlaky motor má, kopnuté to určitě není. Přikláním se k názoru kluků - rozvody bych určitě vyměnil kompletně - zas taková investice to není, dají se sehnat komplet za dva a půl. Gufero na klice vyměnit určitě, pozor - musí se dát nový šroub řemenice kliky a použít momentový klíč!!! A jak se znám, vyměnil bych i gufera na vačce a vloženém hřídeli, když už bych to dělal (rozměry všech tří gufer jsou stejné a cena cca kilčo za kus).
Prečo sa musí meniť ten šrob na kluke a prečo momentový klúč? .... Ved rozvody preskočili asi aj jeho pričinením. Inak mal si pravdu s tým rozvodom takže klobúk dole :D Pôvodne rozvody boli SKF takže žiadne sračky no stale neviem prečo preskočili ????
Naposledy upravil(a) milansilvia dne 26 srp 2010, 12:27, celkem upraveno 1 x.
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Přeskočily pravděpodobně proto, že v nich byl olej, který tam jednoznačně nemá co dělat. Zuby kloužou a přeskočí.

Nový šroub se musí použít vždycky, protože je to šroub s předpětím (samozajišťovací) a tudíž na jedno použití. Prostě to tak je a nediskutuj o tom :wink:. Je to stejné jako u šroubů hlavy válců - ty jsou taky na jedno použití, ze stejného důvodu.
Momentový klíč se musí použít proto, aby šroub byl dotažen předepsaným momentem a plnil svou funkci. Pokud ho utahneš málo, nenatáhne se do délky a samozajišťovací funkci neplní (povolí se a průser je na světě podruhé). Pokud ho utahneš moc, hrozí poškození rozvodového kola, prasknutí šroubu nebo poškození závitu v klice. Proto momentový klíč.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od milansilvia »

Marek77 píše:Přeskočily pravděpodobně proto, že v nich byl olej, který tam jednoznačně nemá co dělat. Zuby kloužou a přeskočí.

Nový šroub se musí použít vždycky, protože je to šroub s předpětím (samozajišťovací) a tudíž na jedno použití. Prostě to tak je a nediskutuj o tom :wink:. Je to stejné jako u šroubů hlavy válců - ty jsou taky na jedno použití, ze stejného důvodu.
Momentový klíč se musí použít proto, aby šroub byl dotažen předepsaným momentem a plnil svou funkci. Pokud ho utahneš málo, nenatáhne se do délky a samozajišťovací funkci neplní (povolí se a průser je na světě podruhé). Pokud ho utahneš moc, hrozí poškození rozvodového kola, prasknutí šroubu nebo poškození závitu v klice. Proto momentový klíč.
Dufam ,že to všetko dopre dopadne a že motor nebude poškodený. Veľmi by som sa Vám všetkým chcel podakovať za ochotu pomáhať. Je to veľmi pekné keď ešte aj v dnešnej dobe existujú dobrí ľudia ,ktorí chcu pomôcť. Dakujem. :-D
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

No tak dohromady jsme tu kecali o blbinách, to s pomocí moc společného nemá :wink:. Ale mám osobně vyzkoušeno, že i pokec o problému a názory lidí, kteří o tom něco vědí, člověku moc pomůže.

Takže není zač ...
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Proč myslíš, že akademici to mají jako náplň práce..neustále polemizovat nad nesmrtelností chrousta..a kolikrát i na něco přijdou . :D
ˇSkoda, že není po ruce výčepní...To by to šlo ještě lépe...
nepropadat panice...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já u piva radši zpívám, hraju mariáš nebo se bavím o babách. Na plodnou diskusi o motorech zpravidla nemám u piva tu správnou společnost. Ale jeden dva škopky by nezaškodily :wink:.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

re

Příspěvek od milansilvia »

Ahojte,
tak po výmene rozvodov som bol na diagnostiku a nastavenie predvstreku robil mi to šikovný chlapec TDI TECH zo sečoviec. Vrelo odporučam super prístup aj schopnosti.
Dakujem Ti za nastavenie TDI TECH autičko beži super. ;)
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

ahoj kluci tak sem si to tu cely přečet a mam asi podobnej problem mam oktu 1 1.9 tdi 66kw alh motor je čiplej problem je v tom že po ranu to divně startuje naskočí a trochu se třese motor jako by to šlo na tři valce a po chviličce se to ustalí a z vyfuku vyběhne bilej dym čidlo g62 i naftovej filtr je novej ale všiml sem si že při volnoběhu jdou bubliny od filtru do čerpadla v te pruhledne hadičce a když motor zhasnu tak se v ní uděla bublina asi 4 centimetry mate nějakou radu?
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

..
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

..
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

leguan píše:ahoj kluci tak sem si to tu cely přečet a mam asi podobnej problem mam oktu 1 1.9 tdi 66kw alh motor je čiplej problem je v tom že po ranu to divně startuje naskočí a trochu se třese motor jako by to šlo na tři valce a po chviličce se to ustalí a z vyfuku vyběhne bilej dym čidlo g62 i naftovej filtr je novej ale všiml sem si že při volnoběhu jdou bubliny od filtru do čerpadla v te pruhledne hadičce a když motor zhasnu tak se v ní uděla bublina asi 4 centimetry mate nějakou radu?
Zaměř se na vzduch v palivu, padání nafty apod., projdi fórum je toho napsáno celkem dost.
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

už sem prošel všechny spoje vyčistil sací koš a žadny vysledek prostě ty bubliny tam jsou a docela dost jak ma fungovat ten ventil na filtru ? když ho vyndam a při fouknutí do něj po směru šipky by měl zavirat nebo se pletu?
Bruno
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2006, 10:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bruno »

Fox666
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 23 úno 2009, 17:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fox666 »

leguan píše:už sem prošel všechny spoje vyčistil sací koš a žadny vysledek prostě ty bubliny tam jsou a docela dost jak ma fungovat ten ventil na filtru ? když ho vyndam a při fouknutí do něj po směru šipky by měl zavirat nebo se pletu?



Ja osobne jsem tento problem resil nekolikrat,bud vadne tesnici gumicky a to i kdyz byly nove a nebo spatne vyrobene sedlo ve filtru. Od te doby montuju jeden typ filtru a vsichni spokojeni mrkni na Hengst 125 WK a garantuju ti,ze pokud nemas problem nekde v netesnosti hadice ale pouze v tom plastovem Tecku tak budes mit klid.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“