jednotka centrálního zamykání GIII.... pomoc....

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

Zdeněk M píše:
Richard-richard píše:
dury2 píše: no vidíš a co více by jsi hledal. Pokud si myslíš, že k origu centrálu kupíš jenom ovladač, tak na to zapoměň. G3 nemá dálkově ovládaný centrál. Musíš koupit nějakou univerzální jednotku centrálního zamykání a nebo rovnou alarm a napojit to.
tím pádem co ovládá stahování oken při delšim přidržení klíče při otvírání tam mám el.stahování a ne vzduchový...
Když otom nic nevis tak proc do toho des stourat. El okna v predu maji svou jednotku a jsou obe propojený mezi sebou, takže když podržis klic v zamku 2 vteriny v zamcený nebo otevrený poloze , jednotka centralu(ta podtlak pumpa) vysle signal otevrit nebo zavřit okna. Každopadne dalka v klici na tohle koupit nejde, de na B4 asi za 9000kc , takže se to řesí univerzal sadou pro alarmam, a napoji se to na jedny s predníh dverí.
Kec existovalo to, jen nevým jestli primo od Kobry.
JOJO byl od Cobry. Byla to nějaká 5 řada. Zlobilo mě to tak jsem to chtěl vyndat, ale našel jsem firmu v Olomouci která je ofic dovozce a tam jsem koupil 2 ovladač a aj mi ho přihlásili. Stal 700kč.
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Re: jednotka centrálního zamykání GIII.... pomoc....

Příspěvek od Kec »

Richard-richard píše:chtěl bych poradit ohledně přidání dálkového ovládače a kde se nachází jednotka a popřípadě jestli jí nemá někdo vyfocenou jak vypadá...díky...
Já měl ovladač už s autem.
Teď mám auto kde dálkáč nebyl a koupil jsem dálku u http://www.levnealarmy.cz/eshop/dalkova ... page1.html

Tu připojíš přímo na jednotku centrálu( ta v kufru) a už to funguje.
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Uživatelský avatar
Richard-richard
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 20 zář 2006, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: chomutov

Příspěvek od Richard-richard »

Zdeněk M píše:
Richard-richard píše:
Venca1 píše:Jednotka dálkového ovládání bude za kastlíkem a jednotka na ovl.oken je pod sedačkou za řidičem ;) ,ale pochybuju,že seženeš ještě sezeneš origo ovladač...
já jsem už koupil keetec cz 100 a tam se to připojuje do jednotky centrálního zamykání která se nachází pod přístrojovou deskou...ale jak vypadá o to mi tu jde jaká to je krabička a co na ní je napsáno...u kompresoru je 3A0 962 257...
A natos přisel jak, že se to ma připojit zrovna pod přistrojovku? Normalne to pripoj podle toho navodu pro ten alarm, napoj to na dvere u řidice, nebo najdi ty dva draty, zelenej a seej jak pise Venca. Za pojistkacem sou volne hozený ve stekru, tak hledej dvoupin stekr se eleným a sedým. zda se že jsi to este nepochopil, JEDNOTKA PRO CENTRALNÍ ZAMYKANÝ JE V TOM KOMPRESORU. ;)
já to beru podle toho jak to je napsaný v návodu a tak bych hledal něco co tam vůbec není .... takhle bych to všechno hledal vepředu a ono to je ve skutečnosti na druhém konci auta...a takhle najdu na předku ty dva dráty o kterých se tu píše než vybírat vzadu z jedenácti...
vw golf III variant 1.9 GTD....
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Richard-richard píše:
Zdeněk M píše:
Richard-richard píše: já jsem už koupil keetec cz 100 a tam se to připojuje do jednotky centrálního zamykání která se nachází pod přístrojovou deskou...ale jak vypadá o to mi tu jde jaká to je krabička a co na ní je napsáno...u kompresoru je 3A0 962 257...
A natos přisel jak, že se to ma připojit zrovna pod přistrojovku? Normalne to pripoj podle toho navodu pro ten alarm, napoj to na dvere u řidice, nebo najdi ty dva draty, zelenej a seej jak pise Venca. Za pojistkacem sou volne hozený ve stekru, tak hledej dvoupin stekr se eleným a sedým. zda se že jsi to este nepochopil, JEDNOTKA PRO CENTRALNÍ ZAMYKANÝ JE V TOM KOMPRESORU. ;)
já to beru podle toho jak to je napsaný v návodu a tak bych hledal něco co tam vůbec není .... takhle bych to všechno hledal vepředu a ono to je ve skutečnosti na druhém konci auta...a takhle najdu na předku ty dva dráty o kterých se tu píše než vybírat vzadu z jedenácti...
Bingo, najdi za pojistkacem ten stekrik s dvouma dratama a napoj to nato, ovladat se to bude plusem.
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

Já to napojil u toho kompresoru, neboť tam mám vše co jsem potřeboval - plus, kostra, zamykání, odemykání, výstup na blinkry.
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Uživatelský avatar
Richard-richard
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 20 zář 2006, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: chomutov

Příspěvek od Richard-richard »

Kec píše:Já to napojil u toho kompresoru, neboť tam mám vše co jsem potřeboval - plus, kostra, zamykání, odemykání, výstup na blinkry.
a ty nemáš náhodou plánek zapojení...těch drátů co jdou do toho kompresoru protože bych chtěl i vzlášť ovírat zavazadlový prostor...
vw golf III variant 1.9 GTD....
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1714
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Napoj to pod palubkou, jak je výše uvedeno. Máš tam všechno. K připojení na centrál použij ten štekr co je ve dveřích. Dráty ode všech dveří vedou do té jednotky centrálu vzadu. Pokud zamkneš dveře u řidiče (snímač ve dveřích nebo v zámku) dá el. signál jednotce centrálního zamykání a ta udělá podtlak nebo přetlak či co a ten pošle po hadičkách do všech dveří (i do těch řidičových). Tedy nechápu proč by si chtěl tahat dráty od jednotky když už tam jsou jednou vedené od výrobce? :o
Apropo, pokud prodloužíš na delší dobuten spínací impuls (k zavření dveří), vyjedou ti okna nahoru. Říká se tomu dojezdy oken, některé jednotky na to už mají vyvedený extra kabel. Pokud ho tam mít nebudeš, dá se pomocí relátka a kondenzátoru prodloužit ten spínací impuls, tím docílíš toho, že ti po zamknutí auta vyjedou okna nahoru.
O tom, že je rozdíl mezi centrálním zamykáním dveří a el. ovládanýma oknama se tu asi už nebudu zmiňovat.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1714
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Teď jsem koukal a ten keetec dojezdy umí, ale jsi vocas, za ty peníze jsi si mohl koupit už alarm od keetec(ten samozřejmě centrál ovládat umí). Kdyby jsi chtěl levně zamachrovat, mohl jsi mít keeteca s těma ovladačema ve vystřelovavím klíči, teda pokud už máš na golfu plochý klíč.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
Richard-richard
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 20 zář 2006, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: chomutov

Příspěvek od Richard-richard »

dury2 píše:Teď jsem koukal a ten keetec dojezdy umí, ale jsi vocas, za ty peníze jsi si mohl koupit už alarm od keetec(ten samozřejmě centrál ovládat umí). Kdyby jsi chtěl levně zamachrovat, mohl jsi mít keeteca s těma ovladačema ve vystřelovavím klíči, teda pokud už máš na golfu plochý klíč.
plochej klíč nemám...ale někde jsem našel že se dají ty planžety v tom klíči vyměnit za ty který zrovna potřebuješ a je to jedno jestli jsou to audi,bmw,opel,VW,škoda,seat nebo japonci či korejci...
vw golf III variant 1.9 GTD....
Uživatelský avatar
Richard-richard
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 20 zář 2006, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: chomutov

Příspěvek od Richard-richard »

dury2 píše:Napoj to pod palubkou, jak je výše uvedeno. Máš tam všechno. K připojení na centrál použij ten štekr co je ve dveřích. Dráty ode všech dveří vedou do té jednotky centrálu vzadu. Pokud zamkneš dveře u řidiče (snímač ve dveřích nebo v zámku) dá el. signál jednotce centrálního zamykání a ta udělá podtlak nebo přetlak či co a ten pošle po hadičkách do všech dveří (i do těch řidičových). Tedy nechápu proč by si chtěl tahat dráty od jednotky když už tam jsou jednou vedené od výrobce? :o
Apropo, pokud prodloužíš na delší dobuten spínací impuls (k zavření dveří), vyjedou ti okna nahoru. Říká se tomu dojezdy oken, některé jednotky na to už mají vyvedený extra kabel. Pokud ho tam mít nebudeš, dá se pomocí relátka a kondenzátoru prodloužit ten spínací impuls, tím docílíš toho, že ti po zamknutí auta vyjedou okna nahoru.
O tom, že je rozdíl mezi centrálním zamykáním dveří a el. ovládanýma oknama se tu asi už nebudu zmiňovat.
a to je ten na ty dva piny a nebo uplně jinej...a mám ho hledat u sloupku kde je ta guma stema kabelama co bede do dveří...abych se teď do toho nezamotal...
vw golf III variant 1.9 GTD....
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1714
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

a to je ten na ty dva piny a nebo uplně jinej...a mám ho hledat u sloupku kde je ta guma stema kabelama co bede do dveří...abych se teď do toho nezamotal...
pokud se ptáš na připojení jednotky dálkového ovládání na jednotku centrálního zamykání tak to je ten konektor co je v průchodce dveří. Je tam víc kabelů, mimo jiné je tam myslím i propojená ta hadička na centrál.
Pokud ti mohu radit, zkus to vrátit a vyměnit za alarm.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

dury2 píše:
a to je ten na ty dva piny a nebo uplně jinej...a mám ho hledat u sloupku kde je ta guma stema kabelama co bede do dveří...abych se teď do toho nezamotal...
pokud se ptáš na připojení jednotky dálkového ovládání na jednotku centrálního zamykání tak to je ten konektor co je v průchodce dveří. Je tam víc kabelů, mimo jiné je tam myslím i propojená ta hadička na centrál.
Pokud ti mohu radit, zkus to vrátit a vyměnit za alarm.
On asi myslý ten dvou pin se zeleným a sedým, ten je samostatnej, musis ho najit mezi tema volne hozenýma stekrama za pojistkovkou. Ty vystrelovaky stojí zaprd, planžety se lamou, dou blbe vybrousit, navic ten vystrelovak je celkem v tej spinacce dlouhej. Jak se trefis rukou na ten klic, mas to zalomený ve skrince (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“