JOJO byl od Cobry. Byla to nějaká 5 řada. Zlobilo mě to tak jsem to chtěl vyndat, ale našel jsem firmu v Olomouci která je ofic dovozce a tam jsem koupil 2 ovladač a aj mi ho přihlásili. Stal 700kč.Zdeněk M píše:Když otom nic nevis tak proc do toho des stourat. El okna v predu maji svou jednotku a jsou obe propojený mezi sebou, takže když podržis klic v zamku 2 vteriny v zamcený nebo otevrený poloze , jednotka centralu(ta podtlak pumpa) vysle signal otevrit nebo zavřit okna. Každopadne dalka v klici na tohle koupit nejde, de na B4 asi za 9000kc , takže se to řesí univerzal sadou pro alarmam, a napoji se to na jedny s predníh dverí.Richard-richard píše:tím pádem co ovládá stahování oken při delšim přidržení klíče při otvírání tam mám el.stahování a ne vzduchový...dury2 píše: no vidíš a co více by jsi hledal. Pokud si myslíš, že k origu centrálu kupíš jenom ovladač, tak na to zapoměň. G3 nemá dálkově ovládaný centrál. Musíš koupit nějakou univerzální jednotku centrálního zamykání a nebo rovnou alarm a napojit to.
Kec existovalo to, jen nevým jestli primo od Kobry.
jednotka centrálního zamykání GIII.... pomoc....
Moderátoři: šulda, Moderátoři
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Re: jednotka centrálního zamykání GIII.... pomoc....
Já měl ovladač už s autem.Richard-richard píše:chtěl bych poradit ohledně přidání dálkového ovládače a kde se nachází jednotka a popřípadě jestli jí nemá někdo vyfocenou jak vypadá...díky...
Teď mám auto kde dálkáč nebyl a koupil jsem dálku u http://www.levnealarmy.cz/eshop/dalkova ... page1.html
Tu připojíš přímo na jednotku centrálu( ta v kufru) a už to funguje.
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
- Richard-richard
- Sběrač informací
- Příspěvky: 28
- Registrován: 20 zář 2006, 13:26
- Bydliště: chomutov
já to beru podle toho jak to je napsaný v návodu a tak bych hledal něco co tam vůbec není .... takhle bych to všechno hledal vepředu a ono to je ve skutečnosti na druhém konci auta...a takhle najdu na předku ty dva dráty o kterých se tu píše než vybírat vzadu z jedenácti...Zdeněk M píše:A natos přisel jak, že se to ma připojit zrovna pod přistrojovku? Normalne to pripoj podle toho navodu pro ten alarm, napoj to na dvere u řidice, nebo najdi ty dva draty, zelenej a seej jak pise Venca. Za pojistkacem sou volne hozený ve stekru, tak hledej dvoupin stekr se eleným a sedým. zda se že jsi to este nepochopil, JEDNOTKA PRO CENTRALNÍ ZAMYKANÝ JE V TOM KOMPRESORU.Richard-richard píše:já jsem už koupil keetec cz 100 a tam se to připojuje do jednotky centrálního zamykání která se nachází pod přístrojovou deskou...ale jak vypadá o to mi tu jde jaká to je krabička a co na ní je napsáno...u kompresoru je 3A0 962 257...Venca1 píše:Jednotka dálkového ovládání bude za kastlíkem a jednotka na ovl.oken je pod sedačkou za řidičem,ale pochybuju,že seženeš ještě sezeneš origo ovladač...
vw golf III variant 1.9 GTD....
Bingo, najdi za pojistkacem ten stekrik s dvouma dratama a napoj to nato, ovladat se to bude plusem.Richard-richard píše:já to beru podle toho jak to je napsaný v návodu a tak bych hledal něco co tam vůbec není .... takhle bych to všechno hledal vepředu a ono to je ve skutečnosti na druhém konci auta...a takhle najdu na předku ty dva dráty o kterých se tu píše než vybírat vzadu z jedenácti...Zdeněk M píše:A natos přisel jak, že se to ma připojit zrovna pod přistrojovku? Normalne to pripoj podle toho navodu pro ten alarm, napoj to na dvere u řidice, nebo najdi ty dva draty, zelenej a seej jak pise Venca. Za pojistkacem sou volne hozený ve stekru, tak hledej dvoupin stekr se eleným a sedým. zda se že jsi to este nepochopil, JEDNOTKA PRO CENTRALNÍ ZAMYKANÝ JE V TOM KOMPRESORU.Richard-richard píše: já jsem už koupil keetec cz 100 a tam se to připojuje do jednotky centrálního zamykání která se nachází pod přístrojovou deskou...ale jak vypadá o to mi tu jde jaká to je krabička a co na ní je napsáno...u kompresoru je 3A0 962 257...
- Richard-richard
- Sběrač informací
- Příspěvky: 28
- Registrován: 20 zář 2006, 13:26
- Bydliště: chomutov
Napoj to pod palubkou, jak je výše uvedeno. Máš tam všechno. K připojení na centrál použij ten štekr co je ve dveřích. Dráty ode všech dveří vedou do té jednotky centrálu vzadu. Pokud zamkneš dveře u řidiče (snímač ve dveřích nebo v zámku) dá el. signál jednotce centrálního zamykání a ta udělá podtlak nebo přetlak či co a ten pošle po hadičkách do všech dveří (i do těch řidičových). Tedy nechápu proč by si chtěl tahat dráty od jednotky když už tam jsou jednou vedené od výrobce?
Apropo, pokud prodloužíš na delší dobuten spínací impuls (k zavření dveří), vyjedou ti okna nahoru. Říká se tomu dojezdy oken, některé jednotky na to už mají vyvedený extra kabel. Pokud ho tam mít nebudeš, dá se pomocí relátka a kondenzátoru prodloužit ten spínací impuls, tím docílíš toho, že ti po zamknutí auta vyjedou okna nahoru.
O tom, že je rozdíl mezi centrálním zamykáním dveří a el. ovládanýma oknama se tu asi už nebudu zmiňovat.
Apropo, pokud prodloužíš na delší dobuten spínací impuls (k zavření dveří), vyjedou ti okna nahoru. Říká se tomu dojezdy oken, některé jednotky na to už mají vyvedený extra kabel. Pokud ho tam mít nebudeš, dá se pomocí relátka a kondenzátoru prodloužit ten spínací impuls, tím docílíš toho, že ti po zamknutí auta vyjedou okna nahoru.
O tom, že je rozdíl mezi centrálním zamykáním dveří a el. ovládanýma oknama se tu asi už nebudu zmiňovat.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Teď jsem koukal a ten keetec dojezdy umí, ale jsi vocas, za ty peníze jsi si mohl koupit už alarm od keetec(ten samozřejmě centrál ovládat umí). Kdyby jsi chtěl levně zamachrovat, mohl jsi mít keeteca s těma ovladačema ve vystřelovavím klíči, teda pokud už máš na golfu plochý klíč.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
- Richard-richard
- Sběrač informací
- Příspěvky: 28
- Registrován: 20 zář 2006, 13:26
- Bydliště: chomutov
plochej klíč nemám...ale někde jsem našel že se dají ty planžety v tom klíči vyměnit za ty který zrovna potřebuješ a je to jedno jestli jsou to audi,bmw,opel,VW,škoda,seat nebo japonci či korejci...dury2 píše:Teď jsem koukal a ten keetec dojezdy umí, ale jsi vocas, za ty peníze jsi si mohl koupit už alarm od keetec(ten samozřejmě centrál ovládat umí). Kdyby jsi chtěl levně zamachrovat, mohl jsi mít keeteca s těma ovladačema ve vystřelovavím klíči, teda pokud už máš na golfu plochý klíč.
vw golf III variant 1.9 GTD....
- Richard-richard
- Sběrač informací
- Příspěvky: 28
- Registrován: 20 zář 2006, 13:26
- Bydliště: chomutov
a to je ten na ty dva piny a nebo uplně jinej...a mám ho hledat u sloupku kde je ta guma stema kabelama co bede do dveří...abych se teď do toho nezamotal...dury2 píše:Napoj to pod palubkou, jak je výše uvedeno. Máš tam všechno. K připojení na centrál použij ten štekr co je ve dveřích. Dráty ode všech dveří vedou do té jednotky centrálu vzadu. Pokud zamkneš dveře u řidiče (snímač ve dveřích nebo v zámku) dá el. signál jednotce centrálního zamykání a ta udělá podtlak nebo přetlak či co a ten pošle po hadičkách do všech dveří (i do těch řidičových). Tedy nechápu proč by si chtěl tahat dráty od jednotky když už tam jsou jednou vedené od výrobce?![]()
Apropo, pokud prodloužíš na delší dobuten spínací impuls (k zavření dveří), vyjedou ti okna nahoru. Říká se tomu dojezdy oken, některé jednotky na to už mají vyvedený extra kabel. Pokud ho tam mít nebudeš, dá se pomocí relátka a kondenzátoru prodloužit ten spínací impuls, tím docílíš toho, že ti po zamknutí auta vyjedou okna nahoru.
O tom, že je rozdíl mezi centrálním zamykáním dveří a el. ovládanýma oknama se tu asi už nebudu zmiňovat.
vw golf III variant 1.9 GTD....
pokud se ptáš na připojení jednotky dálkového ovládání na jednotku centrálního zamykání tak to je ten konektor co je v průchodce dveří. Je tam víc kabelů, mimo jiné je tam myslím i propojená ta hadička na centrál.a to je ten na ty dva piny a nebo uplně jinej...a mám ho hledat u sloupku kde je ta guma stema kabelama co bede do dveří...abych se teď do toho nezamotal...
Pokud ti mohu radit, zkus to vrátit a vyměnit za alarm.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
On asi myslý ten dvou pin se zeleným a sedým, ten je samostatnej, musis ho najit mezi tema volne hozenýma stekrama za pojistkovkou. Ty vystrelovaky stojí zaprd, planžety se lamou, dou blbe vybrousit, navic ten vystrelovak je celkem v tej spinacce dlouhej. Jak se trefis rukou na ten klic, mas to zalomený ve skrincedury2 píše:pokud se ptáš na připojení jednotky dálkového ovládání na jednotku centrálního zamykání tak to je ten konektor co je v průchodce dveří. Je tam víc kabelů, mimo jiné je tam myslím i propojená ta hadička na centrál.a to je ten na ty dva piny a nebo uplně jinej...a mám ho hledat u sloupku kde je ta guma stema kabelama co bede do dveří...abych se teď do toho nezamotal...
Pokud ti mohu radit, zkus to vrátit a vyměnit za alarm.