TDI nudzovy rezim

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
karpe
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 08 pro 2006, 17:52
Odpovědi: 0
Bydliště: ČR

Příspěvek od karpe »

Kód: Vybrat vše

Dyť píše že turbo měnil... 
JJ,máš pravdu ,ale já bych zkusil naklápěcí lopatky turba i přes jeho tehdejší výměnu (příp.podtlakovou bandasku) přesně jak říká KARL......mohlo bejt i horší T...
OCT 1,9 TDI -81kW
mattock
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 02 dub 2006, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od mattock »

tak stale nic
skusili sme vymenit aj vahu vzduchu, len neviem ci musi byt zo 130ps alebo staci z hocijakeho TDI ?

este snad ten katalyzator prip. tlmic vyfuku , len neviem ako ho prekontrolovat

motor po vymene N75 funguje uplne normalne po zohriatie motora na 60 C, potom hned po zatazeni spadne do nudzaku.

este ma napada ako zistit ci nieje nahodou cipnuty, len neviem ako by sa to dalo zistit.
Diky
mattock
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 02 dub 2006, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od mattock »

ten podtlakovy ventil na turbe /podtlakova bandaska/ pasuje z hocijakeho turba z TDI alebo to musi byt z turba 96KW
diky
nopo
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 01 lis 2009, 08:27
Odpovědi: 0

Nudzový režim pri cca 3000 ot

Příspěvek od nopo »

Neviem ci to este niekto precita, ale snad.
Octavi 1.9 TDi 81 kW.

Problem: Dymivost, nizky vykon, nad 3000 ot pri zatazi padne do nudzoveho rezimu. Spotreba 12,5 litra na 100 km.

Vady: Unik stlaceneho vzduchu cez prederaveny chladic vzduchu, predrete podtlakove hadicky, derava membrana v podlakovej banke na turbe

Oprava:
Vymena intercooleru
Vymena podtlakovych hadiciek - kompletne
Vymena podtlakovej banky na turbe
Vymena ventilu N75
Vycistenie potrubia a podtlakoveho ventilu EGR

Vysledok:
Dymivost v norme /na oko/ , vykon v norme /do 3000 ot/
Diagnostikou pocas jazdy z 1500 ot, na 3. stupen, plyn na podlahu, som nameral stale vysoky tlak v sacom potrubi a nad 2550 mbar to RJ motora hodi do nudzoveho rezimu / problem pretrvava stale /.

Dalsi krok:
Demontáž turba, kontrola vole hriadelky / v norme /
Ultrazvukove cistenie vnutra turba,nastavenie podtlakovej regulacie a vyvazenie v odbornom servise.

Vysledok:
VSETKO V PORIADKU !!!!!!!! Nameral som maximum 2250 mbar. Ziaden nudzovy rezim, plynuly tah v celom spektre otacok. Spotreba klesla na 6 l/100km a to len pocas skusobnej jazdy. Cize musi to ist este nizsie.

Namerane hodnoty cez VAGscope:Obrázek
Naposledy upravil(a) nopo dne 16 zář 2010, 11:21, celkem upraveno 5 x.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5112
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Hadičky jsou zapojeny správně?Nejsou přehozené?Případně ještě ta plastová nádobka na turbo(zásobník podtlaku).
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
nopo
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 01 lis 2009, 08:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od nopo »

Hadicky boli zapojene spravne, po namontovani turba ked prislo z opravy som bol na skusobnu jazdu s diagnostikou a kupodivu turbo neslo vobec!!!

Ale zistil som po kontrole hadiciek ze tam bola otocena opacne jednosmerna klapka /taky cierno-biely valcek zapojeny medzi hadickami/ a ta sposobovala problem.
Po prehodeni toho valceka to bola uz ina kava.

Pozrite graf vyssie na obrazku. Nadhera !!!!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“